Wojtek16 Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 (edited) Witam. Mam G36C i chcę ją stuningować. Zależy ma na tym aby polepszył się zasięg. I teraz pytanie czy polepszyć ten zasięg precką czy mocniejszą sprężyną ? Dziękuję i pozdrawiam ; ) Edited July 2, 2011 by Wojtek16 Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Moim zdaniem bardziej opłaca się włożyć precke i gumke hop-up. Nie miałem nigdy giety JG ,ale wydaje mi się , że gdybyś chciał włożyć mocniejszą sprężynę to musiałbyś wymienić też niektóre podzespoły. Pozdrawiam gewer Quote Link to post Share on other sites
Wojtek16 Posted July 2, 2011 Author Report Share Posted July 2, 2011 No dobra. Luf wewnętrzna W G36C jest 250mm - 6.08mm. A mógłbym wsadzić ... - 6.03 mm ? Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 (edited) Zacznijmy od tego ile fps chcesz osiagnąć, wtedy będzie łatwiej pomóc. Precka jest podstawą i koniecznością przy jakim kolwiek tuningu. Celność, skupienie i zasięg się poprawiają, fpsy wzrastają o +/- 10-15fps. Spokojnie możesz wsadzić 6,03mm. Drugą równie ważną rzeczą są dobre kulki. Gunfire, cyma czy inna kupa odpada. Od siebie polecam G&G. Następną ważną rzeczą przy tuningu jest dobre złożenie i uszczelnienie repliki. Bez żadnej wymiany części można zyskać kilkanaście-kilkadziesiąt fps przy w zasadzie zerowych kosztach, potrzebna jest taśma teflonowa (wydatek kilku złotych) i ewentualnie szerszy o-ring na głowicę tłoka oraz podkładki do podkładkowania zębatek, zwiększa ono kulturę pracy gearboxa i może zwiększyć rof (koszt około 10-12zł) . Nie poprawne spodkładkowanie zębatek może doprowadzić do utraty ząbków. Wymiana smarów na nowe też się przydaje, w stockowych chińskich replikach gearboxy często dosłownie ociekają smarem a czasami mają go zbyt mało. Dopiero po tych czynnościach jeśli nadal uważasz, że jest za mało fps, możesz wsadzić mocniejszą sprężynę. Ludzie bardzo często nie doceniają pracy serwisantów, wolą wsadzić mocniejszą sprężynę (zwiększając tym samym szansę usterki) niż uzyskać tyle samo fps przy tej samej sprężynie, nie obciążając bardziej części. Edited July 2, 2011 by you-dash Quote Link to post Share on other sites
Wojtek16 Posted July 2, 2011 Author Report Share Posted July 2, 2011 Ale jak ją rozebrać, żeby doszczelnić ? Bo ja się na tym wgl nie znam. Coś spieprze i będę miał swój lepszy zasięg. Można to dać do serwisu ? Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Oczywiście że można. Poszukaj na forum jakiegoś serwisanta który mieszka w twoich okolicach. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 (edited) Powiem tak. Sprężyna M120 - (M130 stokowy silnik ledwo ciągnie) Lepsza bateria - (minimum 9,6V) Prec lufa Guma HU - (GUARDER, SYSTEMA, Madbull ciężko wchodzi do komory stokowej) I przy tym będziesz miał niski ROF, daleki zasięg (ok. 50-60m, zależny od jakości części) EDIT: Do gumek, dodał bym jeszcze ARESA, i ośmielę się powiedzieć, że nawet lepsza od GUARDERA) Edited July 2, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Potwierdzam, miałem w M4 Aresa tą gumkę, bardzo ciasno wchodziła, nie rwie się a osiągi ma doskonałe. Wojtek16: Jak chcesz mieć efekty takiego doszczelniania itd to raczej nie bierz się za to sam jak nie masz o tym pojęcia, możesz narobić więcej złego niż dobrego. Quote Link to post Share on other sites
Mortis Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Ja mam gumkę madbulla i preckę tejże firmy, z dobrym doszczelnieniem itp. zasięg skuteczny wacha się do 65m... (g36K), więc od siebie polecę tenże zestaw. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.