chomikpila Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 Witam ponownie :) Mam mały problem z wyciągnięciem Gearbox'a w M4A1. A mianowicie muszę dostać się do miejsca, w którym można wyciągnąć kable z obudowy, ponieważ muszę je wymienić na nowe. Problem polega na tym, że za bardzo nie wiem jak się do tego zabrać. Proszę o pomoc, ale taką krok po kroku :) Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 http://www.mechbox.com/m4m16/m733-disassembly.html Proszę bardzo, polecam całą stronę.... Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 (edited) najpierw wybij przedniego pina i zsuń górną część body, jeżeli masz kable z przodu to musisz je przepchnąć Następnie zdejmij kolbę z prowadnicy, odkręć prowadnicę ( w środku jest śruba) odkręć pokrywę chwytu pistoletowego, wyjmij silnik i odkręć sam chwyt pistoletowy teraz musisz zdemontować zwalniacz magazynka, na przycisku powinna być mała śrubka, odkręcasz ją i wysuwasz zwalniacz teraz możesz wybić pin z tylu i taki mały pin nad spustem, to by było na tyle, teraz po prostu wyciągasz GB, rozkręcasz i wymieniasz kable, jeżęli nigdy nie rozkręcałeś GB to obejrzyj sobie jakiś filmik na YT Tak to wygląda w większości emek, pozdrawiam kostek @ zajaszcze zanim napisałem wkleiłeś linka:P Edited July 7, 2011 by kosteQ86 Quote Link to post Share on other sites
chomikpila Posted July 7, 2011 Author Report Share Posted July 7, 2011 Dzięki Wielkie za pomoc Chłopaki!!! :) Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Wiadomość automatyczna Wątek został przeniesiony z "Broń airsoftowa i problematyka techniczna -> Ogólne techniczne" do "Broń airsoftowa i problematyka techniczna -> AEG/EAG -> I klasa -> Problemy i serwis". Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.