Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Operacja: Wyeliminuj cel


Recommended Posts

Witam.

Być może to już było, bywało. Z racji, że jestem nowicjuszem w społeczeństwie ASG, choć nie bez militarnego doświadczenia, postanowiłem dać Wam pomysł na lepsze poznanie, zgranie się w grupie. Jednocześnie grupa, gracze podnoszą swoje kwalifikacje.

 

 

Wymagania:

 

Forum, punkt spotkań, kontakt w grupie. Uzbrojona replika, osoba prowadząca działania, ew scenariusz, telefony ew inny środek łączności.

 

Gracze:

Cel, osoba określająca się jako cel. Zajmująca dla niej odpowiednie stanowisko strzeleckie. Cel przesyła informacje o obecności w danym miejscu (z dodatkowym marginesem rejonu) w formie scenariusza (od choćby: xxxx dnia w mieście obecny będzie snajper o godzinie xxx w miejscu xxx, widmowość przesyła do operacyjnego). Informowanie operacyjnego o zmianie lokalizacji podczas rozgrywki z wyprzedzeniem.

 

Operacyjny. Osoba informująca drużynę o pozyskanych informacjach, obecności celu, nowego celu w rejonie działań, nie bierze udziału w strzelaniu. Działa wspólnie z celem jeśli lokalizacje w trakcie rozgrywki się zmieniają. Jeśli tego wymaga sytuacja zamieszcza na forum itp dane topograficzne.

 

Strzelcy, szturmowcy etc. Ich celem jest eliminacja celu wg wytycznych przekazanych przez Operacyjnego.

 

Można dodać Informator