AA__ Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 (edited) Przyszla do mnie nowa replika M16A3 firmy G&P. Mialbyc stock, ale na magazynie zostala tylko replika z upem level 1 - sprezyna SP120 Guardera (mam opakowanie) i "wzmocniona, aluminiowa, lozyskowana glowica tloka (deep fire). Sam tlok jest bialy. Dupka silnika takze biala. Komora z czarnymi pokretlami a GB na 8mm lozyskach kulkowych. Asgshop zalecil baterie 8,4V. Naladowalem baterie od gucia, akurat 8,4 - silnik zakrecil powolutku i za pierwszym razem zostawil mi tlok w tylnim polozeniu nie oddajac strzalu :/ Pozyczylem od kumpla firefoxa 9,6V 2300mAh, naladowalem do konca - mowie teraz juz bedzie ok. Niestety, nie chcialo drgnac... Wyciagnalem silnik, zwolnilem antirevelsal i tlok wrocil do prawidlowego polozenia. Przestrzelilem go seriami na sucho po 0,5 - 1 sekundy. Za drugim razem tlok zostal idealnie w polowie 'okienka'... :/ Znowu chwilka strzela, ale tlok znow nie wrocil do konca tym razem nie wszedl z pol centymetra. Kolejna seria - dobil do konca i zostal... Ani mysli dalej drgnac. Nie wiem co o tym myslec :/ Rozumiem jeszcze, ze moze batka 8,4 byla nie tego. Ale wsadzilem 9,6 i takze j/w... Moze wystrzelil 40-50 razy i padl. A i strzelajac tlok nie wracal do konca. Po 15 min wsadzilem 8,4 - ruszyl, strzelil 6 razy - przestalem i patrze - tlok znowuwystaje 5mm za okienkiem :/ Na co stawiacie? Faktycznie cos z bateriami, a moze silnik feralny? Nie podejrzewam nawet odrobine serwis Asgshopu o szwindel, ale moze trzepia przeglad zerowy na lipo 11,1 i z przyzwyczajenia wpisuja w karte 'zalecane 8,4V'. Dziwi mnie ze dwie baterie nie smigaja, a jak juz smigaja, to sprzezyna nie zostaje zbita do konca. Tym bardziej, ze to up level 1 i nie ma w nim cudow :( Z karty serwsowej mam wykaz przestrzelen 407-411fps. Edited August 1, 2011 by AA__ Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Jedno z tego. 1. za slaby silnik 2. źle poskładany GB 3. kiepska bateria Odeślij na gwarancje nie ma co się szyczypać. Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 Raczej odrzuciłbym pierwszą opcję, jeśli silnik nie uległ żadnemu defektowi. Jak dla mnie za słaba bateria, może to być spowodowane złym złożeniem gearboxa ( np. zębatki za ciasno siedzą ). Nie bawiłbym się z tym więcej, posłałbym na gwarancję. P.S. Do takiego tuningu nie pakowałbym tej głowicy tłoka, tylko obciąży szkielet. Quote Link to post Share on other sites
AA__ Posted August 2, 2011 Author Report Share Posted August 2, 2011 Replika wraca co serwisu. SK8: Innej nie mieli. Chcialem level 0, zamowilem, niestety okazalo sie, ze na magazynie jest tylko level 1. Nie mialem wyjscia, bo to byla ostatnia sztuka na magazynie. Dodatkowo wezme chyba li-po 7,2V 15C 1300mAh z oferty Asgshopu.. Chociaz ta ni-mh 9,6V nie daje mi spokoju... Quote Link to post Share on other sites
AA__ Posted August 4, 2011 Author Report Share Posted August 4, 2011 (edited) Naleza sie przeprosiny ASGShopowi (choc nic zlego nie zarzucilem, to jednak nie chcialbym zostawic jakiegos niesmaku): Okazalo sie ze jestem lamerem. Pani Celinka podpiela aku 8,4V i mialem okazje posluchac poprawnie dzialajacego GB ;) Firefox 9,6 nowka sztuka okazal sie chyba jakis feralny choc na swojej batce 8,4V ktora takze slabo smigala z g&p wystrzelilem dzis jakies 3 i pol hi-capa kulek na Guciu... Tak czy siak, dziekuje Wam wszystkim za zainteresowanie i hinty. Korzystajac z okazji, ze za lamerstwo zostane ukarany (koszty transportu) zamowilem sobie mosfet i wymiane kabelkow. Przyszly serwisant do ktorego replika pojdzie na tuning bedzie mial mniej niewdziecznej roboty ;) Temat ogolnie do zamkniecia. Edited August 4, 2011 by AA__ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.