eNdo Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Witam. Jestem posiadaczem CYMY 0.28 z gearboxem od 0.36. Mam z nim kilka problemów. 1. Tryby ognia. Czy to wina przerywacza, okablowania, selektora czy silnika, gdy strzelam na "pojedynczym" robi pełen cykl i kiedy puszczam spust robi 1/4 następnego cyklu. Na auto tak samo 2. Wymieniłem koszyk silnika. Po kilku strzałach naciąga sprężynę (silnik) i nie może strzelić, dopiero po kilku pociągnięciach za spust działa z powrotem. Stawiam na zbyt duży docisk. 3. Jakim smarem mogę smarować zębatki, łożyska itd, oprócz teflonowego czy silikonowego? Nigdy nie smarowałem repliki. Poza tym nie wiem czy przerywacz jest dość sztywny. W którą stronę mam go docisnąć żeby było dobrze? Quote Link to post Share on other sites
minus25 Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 co do 3- polecam smar do zębatek, np http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_135&products_id=1870&name=G&G_-_Smar_do_zebatek lub podobny od innej firmy, np TM. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Co do punktu pierwszego, to pewnie zgięty styk. Spust zwiera styk, a potem wracając zwiera go ponownie. Oczyść, napraw, albo wymień kostkę stykową i zobacz, czy pomaga. Co do dwójki, to faktycznie poluzuj śrubkę pod silnikiem. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Co do dwójki to może też być, o ile rozbierałeś gb już, odwrotnie założona sprężynka na palcu stykowym. Co do smarów to różne rzeczy różni ludzie stosują. Czym można? ano smarami o dużej lepkości (czyli potocznie gęstymi) żeby nie spadał z zębatek bo one jednak się szybko kręcą. Więc czy? ja np Łt43, sylikonowym lub wazeliną, zależnie od tego co mam bliżej :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.