Veteran69 Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 (edited) Jak wyżej. Co ewentualnie MUSIAŁBYM wymienić? Dzięki Edited August 24, 2011 by Veteran69 Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Jeśli masz e-series to wymień tylko tłok i ewentualnie silnik. Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Taką M'ke ma Veteran69. To jest e-series? Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Tak. Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 tłok i silnik ? Po co ?!? Na pewno dysze, bo jest nie uszczelniona (szkoda tracić fps) , komore bo jest z POM (szybko padnie GB) . Tłok zostawić póki nie padnie. silniki w VFC są b. dobre. Wytrzymałe szczotki, łożyskowane. Twarda zębatka. Ciągnie spokojnie M150. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Tłok miał duże ślady zużycia po 30-40k kulek na m100, więc na m130 lepiej go wymienić bo to najsłabszy element gearboxa. Co z tego że komora HU jest z plastiku i co ma komora do padania gearboxa? Jest ona bardzo ok. Tak silniki w VFC są bardzo szybkie, ale nie mają wiele mocy, na m130 rof będzie słaby chyba że autor tematu ma zamiar korzystać z lipo 11,1V. Co do dyszy piszesz kolejną głupote, jak wspomniałem mam m100 i chrono wykazuje 355fps. Mój serwisant powiedział że szczelność gearboxa jest świetna. Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 35tys kulek ? To chyba wystarczający powód ,żeby go nie wymieniać od razu... Jak nie wiesz co ma komora do pekania GB - to poszukaj sobie w innych tematach. Co do dyszy to chciałem odszczekać , bo sprawdziłem i rzeczywiście VFC robi uszczelnione - KWA nie ;] Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Jeśli autor ma zamiar pakować m130 to właśnie tłok powinien wymienić na pierwszym miejscu. Co do komory, jakiś świerzak nawypisywał głupot a inni wierzą. Jeśli nie miałeś emki VFC a swoje wypociny opierasz na tym forum, to kończ i wstydu sobie oszczędź. Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Nie pogrążaj się kolego. Musisz jeszcze trochę poczytać albo się przekonać. Akurat dziwnym trafem tak się składa ,że mam emke od VFC... widać ,żeś sam "świerzak" i Twoje teksty można nazwać wypocinami poprzepisywanymi z forum, bo piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia. Więc skończ i oszczędź sobie wstydu. Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 W odróżnieniu od ciebie wiem co jest w mojej emce i jak wyglądały jej bebechy po wspomnianym przebiegu, nie będziemy się licytowali czy masz tą replikę czy nie, ale wnioskując z tego co piszesz to twoja wiedza opiera się na tym forum. Do autora: wsadź jakiś polecany tłoczek i springa guardera i będziesz miał spokój na kilkadziesiąt tysięcy kulek. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.