Ayaritsu Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Witam, jestem kompletnie początkującym w ASG i prosiłbym o pomoc w wyborze karabinu elektryka do wymienionej kwoty. Dużo się rozglądałem i czytałem, ale niestety nie znalazłem nic ciekawego do 300zł. Powyżej 300 to CM.028, ale jednak wolałbym zejść z poniżej 300zł. Co polecacie do 300zł? Najlepiej jakby można było potem ulepszać niż kupować nowy. Ewentualnie jak coś ciekawego powyżej 300zł... Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Didi Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Skoro czytałeś, to nie wyczytałeś, że poniżej Cm.028 nie ma nic? Quote Link to post Share on other sites
Ayaritsu Posted September 5, 2011 Author Report Share Posted September 5, 2011 Nie, widziałem tematy przyklejone, gdzie są poniżej 200 i poniżej 100, ale z tego co widzę, są lekko nieaktualne... A ja właśnie poszukuję poniżej 300, nawet z chęcią poniżej 200 jakby coś się trafiło. A druga sprawa to, to, że CM.028 niepodoba mi się...ale głównie powód finansowy. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 "Czytałem i wiem, że poniżej 300 zł jest gówno i metr mułu, ale pierwiastek mułu i we mnie jest silny, więc na siłę szukam czegoś tańszego. Proszę, nie wyprowadzajcie mnie z błędu. Ewentualnie powiedzcie, co fajnego jest powyżej 300, oprócz tego, o czym już każdy wspomniał." Poniżej 300 zł polecam Awtomat Wodosznikowa: http://allegro.pl/saturator-karabin-pistolet-na-wode-automatyczny-i1805291854.html , jeszcze zmieścisz się w limicie z magami: http://allegro.pl/s-magazynek-saturator-karabin-pistolet-na-wode-i1789044176.html . Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Zostaje ci pistolet Glock Cymy 030. Zasięg ma raczej słaby, ale przy sporej dawce dobrej woli i umiejętności skradania się da radę. Quote Link to post Share on other sites