ButHead Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 Witam, problem jest taki: mam zerwany gwint w gearboxie, a dokładniej ten do którego przykręca się chwyt silnikowy. Jest to strasznie denerwujące + nie działa mi semi. Jakiś domowy sposób na pozbycie się tego? PS: Serdecznie pozdrawiam krakmanów którym to zawdzięczam zerwanie owego gwintu :). Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 Witam, problem jest taki: mam zerwany gwint w gearboxie, a dokładniej ten do którego przykręca się chwyt silnikowy. Jest to strasznie denerwujące + nie działa mi semi. Jakiś domowy sposób na pozbycie się tego? PS: Serdecznie pozdrawiam krakmanów którym to zawdzięczam zerwanie owego gwintu :). Poszukaj śruby z nieco większym gwintem i na siłę ją wkręć po trochu. Powinno to ukształtować nowy gwint. Jeśli nie śruba to wkręt to metalu. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 (edited) Podkleić od wewnątrz GB odpowiednią nakrętkę. Śruba przechodząca przez zerwany gwint złapie nakrętkę. Edited September 17, 2011 by szymx1 Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 @ szymx1 a gdzie wtedy poprowadzi kable ? @ chris - zamiast wkręcać na siłę , wystarczy wziąć wiertło i gwintownik i zrobić nowy otwór na śrubę 3,5 - bardziej elegenckie rozwiązanie. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted September 18, 2011 Report Share Posted September 18, 2011 Tak samo, tylko to powiedził że nakrętka musi być super gruba? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.