ravage Posted September 28, 2011 Report Share Posted September 28, 2011 Cześć mam do was pytanie, mam G36 CA i chciałbym zrobić z niego ponad 400FPS mam już lufę preckę JBU JA-04 6.03mm 509mm do tego sprężynę SP 120 szerszy cylinder (pełny) o wymiarach: długość: 72,2mm, średnica zewnętrzna: 25,3mm, średnica wewnętrzna: 23,9MM potrzebuje jeszcze jakiegoś dobrego tłoka z metalowymi zębami(chyba że stok jest ok i nie ma sensu zmieniać) + głowicę tłoka + cylinder chyba że ten się nada + głowica cylindra uszczelniona + dysza głowicy cylindra (dyszę mogę zrobić sam na tokarce tylko z jakiego materiału i czy ma być wymiarami tak jak stok ?? ( miedz, mosiądz, alu... co wybrać ?? ) w sumie cylinder też mogę zrobić tylko z czego ?? Proszę o konkretną odp za wszystko z góry dziękuje i pozdrawiam. Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted September 28, 2011 Report Share Posted September 28, 2011 (edited) Zmień silnik, zamontuj preckę, gumkę G&G zielona, lub systemę, (polecam gume ARESA) i wrzuć M120, wsadź Bore Up-a i spokojnie masz 420 -440 fps. pozdrawiam: zajaszcze EDIT: ile masz już tą replikę. Edited September 28, 2011 by zajaszcze Link to post Share on other sites
ravage Posted September 28, 2011 Author Report Share Posted September 28, 2011 Replikę kupiłem używkę ale w niezłym stanie rozbierałem i sprawdzałem co i jak z nią ;) Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted September 28, 2011 Report Share Posted September 28, 2011 Czyli na 100% wymień silnik, bo CA stock-i są bardzo słabe, dodatkowo wymień tłok na SHS-a I to co wyżej napisałem. Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted September 28, 2011 Report Share Posted September 28, 2011 (edited) To chyba jakoś fartownie trafiłem, bo u mnie silnik ciągnie bardzo ładnie przy ~400 fps i dobrym okablowaniu (z mosfetem). Któren to układ (MOSFET znaczy) bardzo polecam zamontować, bo styki w CA są do niczego. Plus grube kable (miejsca jest sporo, ja wcisnąłem jakieś 2mm^2 głośnikowe) i bardzo ładnie wzrośnie ROF, a dodatkowo replika zacznie łykać słabsze baterie (u mnie na batce 7,2 mam wcale niezły rof, a normalnie ganiam z 9,6 :icon_twisted: ) Edited September 28, 2011 by Akkenoth Link to post Share on other sites
ravage Posted September 28, 2011 Author Report Share Posted September 28, 2011 Co do styków to problem tkwi w samym styku ;) połączone jest dwa metale których nie powinno się ze sobą łączyć Miedz i Alu dlatego się tak palą :) zmiana alu przewodów załatwia sprawę, i nie trzeba ci mosfeta :) który nie jest tani, wiem bo mam już 2 repliki jednego CA G36C stok z zmienionymi przewodami na miedziane i w klamie i na batce bo z reguły dają alu ;) polecam i nie trzeba wam żadnego mosfeta który z autopsji wiem że może sprawić wiele problemów. metr kabla kosztuje parę zł + jakieś 30 min czasu na zamontowanie nowych kabli, powiem szczerze że szybkostrzelność mi się zwiększyła i zasięg ;) na stoku widać to wyraźnie. Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted September 28, 2011 Report Share Posted September 28, 2011 Mosfet JEST tani. Jeśli tylko robisz go sam, jeśli nie, to może tani nie jest, ale na pewno nie drogi. A warto założyć tak czy siak, bo nawet styki z jednego metalu po jakimś czasie się utleniają - jednak jest różnica pomiędzy 20A a 20mA. Gdy robiłem sam, części na mosfet z aktywnym hamulcem wyniosły mnie ok 35-40 zł (robiłem 'na pająku', na płytce drukowanej było by jakieś 45 zł). Działa i nie muszę się martwić o styki, a dodatkowo zawsze jest to trochę mniejszy opór obwodu. Stockowe okablowanie w CA nadaje się najwyżej na kable sygnałowe do mosfeta, jest aluminiowe, cienkie i ma straszny opór. Ale wymiana na lepsze nie ma szans zwiększyć zasięgu, chyba, że masz taki ROF, że 2 kulki są naraz w lufie... Wracając do tematu: dyszy nie opłaca się robić, kosztuje grosze, a firmowa będzie na 90% lepsza niż samoróbka (chyba, że jesteś mistrzem tokarki, ale po co byś się nas pytał?). Tłok (jeśli źle mówię, bić i poprawiać) z tych tańszych a rozsądnych może być np SHS bądź DF (niektórzy marudzą, ale ja mam i bez problemów). Link to post Share on other sites
ravage Posted September 28, 2011 Author Report Share Posted September 28, 2011 Powiem ci szczerze że jest to mój pierwszy tuning jaki robię zawsze biegam z stokiem bo uznałem że po co robić komuś krzywdę ale po czasie wszyscy mają lepsze klamy niż ja i robią mi kuku to czemu ja mam się innymi przejmować :) to G36 co kupiłem było już tuningowane tak jak pisałem lufa pracka nowa sprężyna + nowy cylinder głowica cylindra i głowica tłoka problem tkwi w tym że głowica tłoka była H...a, głowica tłoka składa się z 2 części a zresztą pokarze ci to bo robiłem filmik dla pedała co mi to sprzedał uszkodzone poza tą głowicą reszta jest w dobrym stanie ;) http://www.youtube.com/watch?v=6f5dkgcLqh4 Link to post Share on other sites
ravage Posted October 5, 2011 Author Report Share Posted October 5, 2011 (edited) A morze założyć to http://allegro.pl/zbrojownia-zestaw-cylindra-bore-up-do-g36c-k-ca-i1857726234.html ?? Edited October 6, 2011 by LogaN Link to post Share on other sites
ravage Posted October 6, 2011 Author Report Share Posted October 6, 2011 (edited) Sory stary ale może jako (może pójdę do zoo pisze się przez "Ż") a (morze jako wieli basen wypełniony wodą piszę się przez "RZ") wiec nie rozumie dlaczego poprawiłeś moje słowo MOŻE!!!! ortografia się kłania panie modzie :] MOŻE dlatego, że napisałeś "morze", a nie "może". Kolega pod spodem dobrze to wytłumaczył - my tylko podkreślamy błędy, nie poprawiamy ich. /LgN Edited October 6, 2011 by LogaN Link to post Share on other sites
Terkov Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 O ile dobrze kojarzę, to kiedy mod poprawia coś to nie zmienia koloru. Na czerwono są słowa które zostały w złej, niezmienionej formie. Link to post Share on other sites
Recommended Posts