Wiśnia Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 Witam :) Nadszedł czas aby zakupić nowy silnik. Do czego? Do RK-06 po tuningu. Set wyglada następująco (jak za mało danych, to piszcie): - zebatki stockowe - tłok shs z 14 metalowymi zębami - sprezyna 120 JBU (w przyszłości planuje 120-130 Guardera) - zasilane przez lipo 11.1V 25c Oto silniki nad którymi się zastanawiam. Doradzcie, który wybrać. 1. http://azteko.pl/hornbill-silnik-krotki-mocny-jak-systema-magnum-p-1172.html 2. http://azteko.pl/shs-silnik-krotki-high-torque-jak-systema-magnum-p-2164.html 3. http://azteko.pl/silnik-krotki-bardzo-mocny-jak-systema-magnum-p-209.html Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 Ja bym brał SHS'a, on jest supermocny. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 Ja bym brał P&J do tego lipola i tej sprężyny w zupełności wystarczy a i 140 ciagnie bez problemow. Jak chcesz miec duuzy rofik to SHS. Quote Link to post Share on other sites
dunel Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 Z tym silnikiem PJ/CM i lipo 11.1v będzie i tak całkiem niezły rof Quote Link to post Share on other sites
Wiśnia Posted October 27, 2011 Author Report Share Posted October 27, 2011 Interesuje mnie jeszcze ewentualna podatnosc na awarie innych części GB przy współpracy z każdym z wymienionych silników. Któryś jest tzw. rzeznikiem? Przewody mam zelowe 2.5mm niskooporowe, wysokopradowe plus mosfet. Jakie macie doświadczenia w tym temacie? Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted October 29, 2011 Report Share Posted October 29, 2011 A ja podepnę sie pod temat bo także przede mną wybór silnika. Chodzi mi o jak najlepszą rekcję na spust (rof to sprawa drugorzędna) Czy do sprężyny 110-120 do tego celu lepiej będzie stawić systeme turbo czy magnuma? Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted October 30, 2011 Report Share Posted October 30, 2011 MOSFET + porządne okablowanie i silnik TU ^^ Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.