Pyzdra Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Witam, mam dosyć irytujący problem ze swoją emką. Otóż, gdy kupiłem swoją emkę miała ona 315 fps'ów. Dlatego postanowiłem, że zwiększę osiągi i wpakowałem sprężynę Guarder SP120 ( oprócz tego jeszcze wzmocniony tłok, precka od Classic Army i takie tam...). Po wpakowaniu sprężyny zasięg nieznacznie się zwiększył a szybkość lotu kulki jest dalej taka sama jak przy poprzedniej sprężynie. Porównując prędkość wypadania kulki z innymi replikami stwierdzam, że coś jest nie tak. Gumka hopka to Guarder (ma już jakieś 15 miesięcy) a jeżeli jesteśmy już przy gumce to dodam, że strzelam na skręconym hop-upie gdyż minimalne podkręcenie go to lot kulki ku górze. Czy może to być problem zużytej gumki lub jej złe założenie? A może problem leży w lufie? Szczelność układu mam dobrą (prostym testem to stwierdziłem polegającym na naciskaniu na tłok przy zatkanym wylocie tłoka (coś podobnego jakbyśmy zatkali strzykawkę od dołu i naciskali na nią od góry) efekt: zero ruchu). Fajnie byłoby znać przyczynę tejże usterki. Oczywiście świat się nie zawali jeżeli dalej zostanę przy tej prędkości kulki ;) Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Moim zdaniem gumka. 15 miechów to dosyć dużo przy aktywnym używaniu :wink: Ta prędkość po wymianie sprężyny jest taka sama na chrono, czy "na oko"? Co prawda przy takiej sprężynie to i na oko różnica powinna być bardzo zauważalna... Quote Link to post Share on other sites
Pyzdra Posted November 3, 2011 Author Report Share Posted November 3, 2011 Na "oko". Na chrono nie mam możliwości sprawdzić. Na jednakowym dystansie strzelaliśmy z kilku replik. Moja miała najdłuższy czas lotu kulki. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Szczelność układu mam dobrą Nie. Nie wiesz tego. Szczelną masz tylko niewielką część układu. Powietrze może też uciekać na dyszy, na kołnierzu gumki i pomiędzy gumką a lufą. Kocur666 parę razy to wszystko ładnie opisywał. Quote Link to post Share on other sites
Pyzdra Posted November 3, 2011 Author Report Share Posted November 3, 2011 Ok, postaram się to sprawdzić. Dzięki za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Łap: http://ich-asg.pl/viewtopic.php?t=75 Quote Link to post Share on other sites
Wojtasasg Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 Możliwości jest naprawdę dużo bo może to być wina zużytej gumki hopsiup , może być to brak dystansera (chociaż jego brak bardziej wyjaśniał by fakt kiepskiego podkręcania niż prędkości wylotowej) , gdzieś może być nieszczelność np. na głowicy tłoka (przez źle założony oring lub gumkę uszczelniającą typu "u" czy jak ona się tam nazywa ) na dyszy , w komorze hopsiup możliwości jest naprawdę wiele i można by je mnożyć w nieskończoność. Moja rada : Rozbierz Gearbox jeszcze raz i dokładnie sprawdź szczelność poszczególnych elementów układu. Powodzenia :) Pozdrawiam :) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 3, 2011 Report Share Posted November 3, 2011 (edited) Błąd, do usunięcia. Edited November 3, 2011 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
Pyzdra Posted November 4, 2011 Author Report Share Posted November 4, 2011 Dzięki za odpowiedzi. Dzięki Wiciok za link, przyda się. Rozbiorę gear-box'a i sprawdzę szczelność poszczególnych części. Wymiana gumki jest raczej wskazana dlatego zakupię nową. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.