Axel Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 sn 005 to dysza do m4 i rzeczywiście nie widuje się tego na sklepach, ale wg mojego serwisanta pasuje tam uszczelniona dysza do mp5k.Tavor lubi uszczelnione dysze. Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted September 7, 2013 Report Share Posted September 7, 2013 (edited) Ostatnio kupiłem używanego TAVOR-a. Niestety stan wewnętrzny repliki pozostawia sporo do życzenia wiec bez wymiany pewnych elementów się nie obejdzie. Planuje zamontować w nim SP90 Guardera (replika ma mieć do 328fps) do tego silnik HI-Speed G&P plus wymiana łożysk na kulkowe. Prec lufa 363mm i przezroczysta gumka (oba elementy Guardera). Replika docelowo ma siec około 25k/s na 9.6 NiMh. Problemem dla mnie jest dysza, jak dysza pasuje do TAR-a? Mam tez problem z jednym z elementów gearboksa który łączy się z jednym z metalowych prętów idących od spustu/selektora ognia. Część D5 na schemacie - Wie ktoś gdzie to można dostać? http://www.aresairso...expose_plan.jpg Edited September 7, 2013 by chomik_pl Quote Link to post Share on other sites
lukesob Posted January 3, 2014 Author Report Share Posted January 3, 2014 Napisz bezpośrednio do Aresa, powinni mieć części zamienne. Korzystaj z oznaczeń na planie. Po tym jak jeden z serwisantów rozpieprzył mojego tavora przysłali mi brakujące/połamane części. Płatność przez paypal, oczekiwanie na przesyłkę około 2 tygodnie. Silnik G&P Hispeed jest dość prądożerny i grzeje się, polecam GFC i dobry mosfecik, batka lipo. Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted January 5, 2014 Report Share Posted January 5, 2014 Jeli chodzi o czesci do Tavora Aresa to sprowdzilem je przez Azteko.pl, ale dzieki za porade. Silnik GFC sprawdze. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted January 5, 2014 Report Share Posted January 5, 2014 Na dniach do tavora, w tym aresowego, ma wyjść dolny front ris firmy angrygun. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted February 20, 2014 Report Share Posted February 20, 2014 http://shop.ehobbyas...ml#.UwY2Ifl5O30 Z wysyłką 145 pln Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted April 1, 2014 Report Share Posted April 1, 2014 Nienawidziciele będą nienawidzić :) Quote Link to post Share on other sites
LiuKas Posted April 2, 2014 Report Share Posted April 2, 2014 No i kumplowi padł w końcu szkielet, klasyczne pęknięcie jak w V2, pojawiły się jakieś zamienniki czy trzeba pisać do aresa? Quote Link to post Share on other sites
lukesob Posted April 25, 2014 Author Report Share Posted April 25, 2014 Nigdzie zamienników nie spotkałem. Kontakt z serwisem Aresa jest bardzo dobry. Jak będą mieli na stanie to przyślą. Mój wygląda teraz tak i pięknie bangla na 470 fps. Mam nadzieję że nic nie pęknie. Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Planuje wymienić prowadnice sprężyny w moim Tavorze na metalowa łożyskowaną. Wiem ze prowadnica od V3 wchodzi po małych przeróbkach ale brakuje jej gwintu aby przykręcić po zamontowaniu. Jakieś sugestie? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Zleć wykonanie gwintu tokarzowi, idź na warsztat jakiejś uczelni technicznej, lub kup gwintownik w markecie. Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted May 9, 2014 Report Share Posted May 9, 2014 Gwintownik posiadam i tak własnie planowałem rozwiązać problem gwintu w prowadnicy. Problem w tym iz w prowadnicy Lonex do V3 nie ma wystarczającej ilości metalu by wykonać odpowiednio mocny gwint. Za parę dni powinienem mieć prowadnice Cymy może z nią się uda. Quote Link to post Share on other sites
buli313 Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 Witam Ostanio kupiłem używanego Tavora od Aresa przebieg kilkaset kulek, zastanawiam się czy warto instalować w nim mosfet bo podiada mikrostyk. Pytanie do posiadaczy repliki jaką sprężynę wytrzyma gearbox i co należałoby by zmienić? W sumie to mam tłok shs z pełną metalową szczęką planuje zakup precki i gumkę hu tylko nie wiem jaką, może ktoś już miał doczynienia tą replikę i mógłby się podzielić spostrzeżeniami. Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted June 5, 2014 Report Share Posted June 5, 2014 Dla osób planujących wymianę prowadnicy na łożyskowana mogę potwierdzić iż gwintowana prowadnica cymy do V3 pasuje po drobnych modyfikacjach-15 minut zabawy pilnikiem- dopasowanie średnicy stopki prowadnicy. Quote Link to post Share on other sites
lukesob Posted June 27, 2014 Author Report Share Posted June 27, 2014 sprężyna około 140. Precke promyka albo PDI 6,05 dla najlepszego zasięgu, nie przekraczaj długości 51cm. Koniecznie dobry silnik, np GFC tornado high torqe, tylko trzeba go dodatkowo ustabilizować żeby body silnika się nie poruszało w kierunku przeciwnym do ruchu zębatki silnikowej. U mnie wystarczyła plastikowa trytka i jest na sztywniutko. Mosfet jak najbardziej, miejsca jest dużo więc standardowy GATE z AB da radę. Nie pakuj sie w mosfety domowej roboty bo ja się naciąłem. Tłoki SHS musisz sprawdzić czy zęby dobrze siedzą i czy nie będą obcierać się w cylindrze. Różnie z nimi bywa. Zębatki mogą być do wymiany, ja mam SHS helikalne, jest git. Przy batce 11,1 rofik zabójczy.Gumka zielona G&G. Stockowa prowadnica jest syfna, warto przerobić z V3. Ogólnie duże koszty :) Quote Link to post Share on other sites
Fari Posted July 15, 2014 Report Share Posted July 15, 2014 Generalnie M140 zębatki nie pociągną. U mnie skończyło się to zerwaniem dwóch zębów na zębatce tłokowej. Głowica tłoka i prowadnica od Aresa + przesyłka wychodzi 37$ na dzień dzisiejszy. A generalnie jakiego springa max montowaliście? Rozchodzi się po przeróbkach bo gdzieś się przewinęło że padł GB komuś. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted July 15, 2014 Report Share Posted July 15, 2014 Sprężyna 130. Na mazowieckie strzelanki wystarcza ;) Quote Link to post Share on other sites
sokol3511 Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Jakie zębatki polecacie ? Chodzi mi o takie same przełożenie jak oryginalne Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Z tego co ja się orientuje to standardowe są 18:1. Bierz SHS i powinny być OK Quote Link to post Share on other sites
sokol3511 Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Z tego co ja się orientuje to standardowe są 18:1. Bierz SHS i powinny być OK A te by pasowały http://azteko.pl/shs-zestaw-stalowych-zebatek-321-high-torque-up-p-1815.html ? tavora nierozkręcałem bo chę odrazu wszystko zamontowac. Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted November 7, 2014 Report Share Posted November 7, 2014 Tak tylko ROF będzie mniejszy. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted November 8, 2014 Report Share Posted November 8, 2014 (edited) A te zębatki przypadkiem nie są do tłoka połówkowego? Nie bierz ich! Weź coś o przełożeniu 18:1 , ew.16:1. Edited November 8, 2014 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
sokol3511 Posted November 8, 2014 Report Share Posted November 8, 2014 Ok dzięki a jaka głowica tłoka pasuje do tavora ? od v2 ?? Quote Link to post Share on other sites
sokol3511 Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 czy wy macie problem z magazynkiem który jest dawany razem z tarem u mnie ten magazynek cały czas się zacina u was też tak jest ?? Quote Link to post Share on other sites
SikorPL Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 Kupiłem używkę w idealnym stanie, ale: - dość często zacina się semi a czasem auto - mimo mosfeta i dobrej batki (lipo 7,4 45c 2000mah) bardzo dłuuuuga reakcja na spust Jakieś sugestie pls? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.