piotrekltk Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 (edited) http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=23_76&products_id=4412 To będzie coś takiego? Do kabli 1,5mm kupować rurkę termokurczliwą 2mm rozumiem? Może i podstawowe rzeczy, ale potem niechce po sklepach latać;) Edited January 28, 2012 by piotrekltk Quote Link to post Share on other sites
Aimar12 Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 @piotrekltk: na Modele MAX nie dostaniesz wsuwek na silnik. Kupisz je w sklepach elektronicznych, oraz nikła szansa, że w samochodowych-z cb radia i sprzętem audio. Fachowa nazwa to: konektor płaski nieizolowany żeński 2,8mm, gr. 0,5mm Quote Link to post Share on other sites
piotrekltk Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 Aimar12: dzięki! Cóż, będzie trzeba mimo wszystko połazić po sklepach po niedzieli:p Jak z tą rurką termokurczliwą? W sumie to byłby już komplet, zamówię 1,5m przewodu na zapas. Quote Link to post Share on other sites
Aimar12 Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 (edited) [...]Do kabli 1,5mm kupować rurkę termokurczliwą 2mm rozumiem?[...] Nie. Jeżeli zamawiasz na modelemax.pl, do przewodów 1,5mm weź te http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=23_660&products_id=10636. Ciaśniejszej (np. 3,5mm) nie możesz użyć, bo nie nałożysz jej już na fragment złącza t-deans, do którego przylutowujesz przewód, a on również również powinien być izolowany. Edited January 28, 2012 by Aimar12 Quote Link to post Share on other sites
piotrekltk Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 No tak racja.. Dzięki;) Quote Link to post Share on other sites
piotrekltk Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Odświeżam ponownie. Powoli się przymierzam w końcu do zmiany okablowania, na razie tylko wyrzuciłem bezpiecznik i przelutowałem wtyczki na T-Connect'y, ale kable czekają. Poczekam na MOSFET i wsuwki do silnika, ale tutaj rodzi się pytanie.. Czy robić przejście z wsuwkami z GB do kolby na grubsze kable? W KWA jest to tak zrobione, że z takich 1,5mm2 przechodzą w spiralne 2-3mm2. Poczułbym różnicę między całością na 1,5mm, a czymś takim? Jednak dodatkowe styki, a i sam odcinek 10cm raczej nic nie zmienia. Jak to jest? Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Po co Ci przejściówki? Każde dodatkowe łącze to późniejszy powód do zastanawiania się dlaczego nie strzela. Dodatkowo co Ci dadzą grube kable w kolbie jak potem i tak będziesz miał cienkie? Z jednego kabla rób. Wywal wsio co zbędne, dremelkiem sobie podjedź miejsce w body i kolebie tudzież wtyczkę, żeby przełaziła bez problemu w trakcie rozkładania i tyle. 1m kabla na stronę, to aż za dużo, a przy mosfecie to już w ogóle masakra. Do FALa z KA potrzeba po całe 85 cm, a to jest długi kij od szczoty nie replika. Kurde jak Wy ludzie lubicie sobie bez sensu życie utrudniać... Quote Link to post Share on other sites
piotrekltk Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Tuksiak, spokojnie po prostu się nad tym zastanawiałem. Też wydało mi się raczej bez sensu chociaż grubsze kable w kolbie kusiły, ale tak jak sądziłem to żadnej różnicy nie zrobi skoro dalej będą wszędzie cienkie. Bezpiecznik wywalony, zostaną tylko wsuwki od silnika w takim razie, reszta "na krótko" bez zbędnych kombinacji. Długość kabla dorobię idealnie tak żeby wszędzie było na styk, może z minimalnym zapasem. Mam po 3m każdego na zapas:D To pytanie jeszcze co do mosfetu. Zwykły AB chociażby od Gate ma właśnie wsuwki, Gate 3.1 czy już nawet od 2 ma Deansy - dopłacać i brać z deansami, czy może samemu przerobić na Deansy, czy może w ogóle przelutować kable tak by były właśnie "na krótko"? Jeżeli musiałyby zostać wsuwki to potraktowałbym wszystko smarem miedzianym, mocno ścisnął itd, ale tak czy inaczej jakaś strata na pewno jest. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.