clooks Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 Witam. Od pewnego czasu borykam sie z problemem POŻĄDNEGO tłoka. Doszlo do tego, ze raz lub dwa w tygodniu szukam nastepnego. Ma on współpracować ze sprężyna m160. Dodam, że sprezyna to guarder, wiec moc wieksza niz innych. Prosze o konretne propozycje, plus ew opis z czym to u was dziala. z góry dzieki. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 Hardpistona próbowałeś? Da best tłok. SP150/SP160/SP170 i więcej. Albo JBU Alu. Quote Link to post Share on other sites
clooks Posted November 25, 2011 Author Report Share Posted November 25, 2011 Mialem w rekach JBU alu, ALE boje sie jego wagi, energia kinetyczna uderzenia bedzie wieksza w jego przypadku. Do tego to, ze jest caly z metalu, nie gwarantuje, że zęby sa wytrzymałe. Wsadzałes któryś z nich czy tylko Tak sobie polecasz ? :) jesli tak to do czego Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 Ładny spam AnR :biggrin: a może po prostu nie umiesz go ustawic dobrze i ci zęby wyrywa. Poczytaj/poszukaj info o AOE Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 (edited) Mam nadzieję, że moderator usunie moje 15 postów. :D Generalnie. Hardpiston jest lekki, wsadzałem to do Emek CA, G&P, AK i G36 różnych firm. Nigdy nie widziałem zepsutego tego tłoka, jest drogi, ale myślę, że warto. Ale trzeba pamiętać, że trzeba go dobrze założyć. U mojego Kolegi działa na SP150 kupę lat już, zero zużycia. W GB Systemy siedzi. Faktem jest, że JBU alu jest ciężki, doświadczenie nauczyło mnie, żeby go nie pchać do serii z GBv2 tam gdzie są aluminiowe głowicę tłoka płaskie. Jakiego masz gnata i jakie części w nim? Nie mam zwyczaju pisać na tym forum pierdoł, które sam sobie wyczytałem w necie. Piszę zawsze co wiem, zgodniej z moimi doświadczeniami. [notka moderatora: problem techniczny forum - potwierdzam AnR niewinny (Cappuccio) ] Edited November 25, 2011 by Cappuccio Quote Link to post Share on other sites
clooks Posted November 25, 2011 Author Report Share Posted November 25, 2011 Bez obrazy zaki, ale ja nie pytam sie jak go ustawic, bo o tym akurat dobrze wiem. Narazie najlepszy wg mnie w stosunku jakosc/cena okazal sie element czerwony. Moze niektorzy sie zasmieja, ale tlok za 30 zl smiga na 150 jak trzeba. Ale tym razem... potrzebny jest tłok z połowką zębów zeby pasowal do pancernych zebatek shs. Stad moje pytanie. A wiec JBU odpada. Jakies jeszcze pomysly ? narazie jest tylko hardpiston. Quote Link to post Share on other sites
dunel Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 (edited) Ale tym razem... potrzebny jest tłok z połowką zębów zeby pasowal do pancernych zebatek shs. Stad moje pytanie. Więc może tłok SHSa? https://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_tloki/wzmocniony_tlok_z_15_stalowymi_zebami_o_zwezonej_szerokosci_shs-2285.html Kolega go ma w m249 na m150, wali na full auto i jak na razie trzyma. Edyta. Kolega ma wersje z normalnymi zębami Edited November 25, 2011 by dunel Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 (edited) shs z full szczeną i połowa szerokości zębów edyt: nie zauważyłem, że jest nastepna strona. Właśnie taki jak wyżej został podany :biggrin: Edited November 25, 2011 by zaki123 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 Jeszcze tłoki SHS, nic innego ciekawego na rynku nie ma. Niektórzy polecają Deep Fire, ale ja ich nie lubię. Quote Link to post Share on other sites
clooks Posted November 25, 2011 Author Report Share Posted November 25, 2011 (edited) Z tym shs akurat trafiles :) w ciagu tygodnia zalatwilem takie 2 :) Slaby kompozyt pozwala na ugiecie sie ostatniego zeba, co powoduje jego zlamanie. Sadze, ze wersja z pelnymi zebami nie bedzie tak sie zachowywac ze wzgledu na wieksza objetosc metalu na zebie. a ultimate z tej serii polycarbonate ? raklamuja sie, ze do 190 chodzi. Edited November 25, 2011 by clooks Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 Ale 2 tłoki shs'a, full kompozytowe czy jakie? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 (edited) Te z 3ma stalowymi? Jeśli tak to nic dziwnego, one nie są przeznaczone pod takie sprężyny. Jeśli te z 14 zębami stalowymi to raczej bym szukał przyczyny w złożeniu gnata. Wstawiłem ich na prawdę monstrualną ilość, od SP140 do SP160... Żaden nie poległ. Doczytałem, że używałeś tego zwężanego. Faktycznie może mieć problemy na tej sprężynie. Tam kawałek plastiku jest. Moim zdaniem jeśli masz 32:1 SHS to pozostaje Ci hardpiston. http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=724 Dobrze dedukuje? Nie bój się tego, że zęby ma plastikowe, da radę. Oczywiście poprawnie zamontowany. :F Edited November 25, 2011 by AnR Quote Link to post Share on other sites
clooks Posted November 25, 2011 Author Report Share Posted November 25, 2011 Te ze wszystkimi stalowymi drodzy panowie. Anr mowisz o polowkowych czy pelnych ? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 Mówiłem akurat o pełnych, nie doczytałem o tym, że masz zwężone. Powiedz, jaki zestaw głowic tam masz? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted November 25, 2011 Report Share Posted November 25, 2011 Tłoki Ultimatea są jeszcze dobre. Ale połówkowy jest drogi dość. Ale najbardziej polecam króla tłoków czyli Hardpistona. Quote Link to post Share on other sites
clooks Posted November 25, 2011 Author Report Share Posted November 25, 2011 Glow cylindra deep fire Bore up Glow tłoka systema wyciszona Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 (edited) Z tego co kojarzę bu DF'a ma płaskie obydwie głowie a wyciszona mówi że jest grzybkiem. Tu moim zdaniem jest problem. Używasz zestawu bu z zwykłą gł. tłoka? :bialaflaga: Edited November 26, 2011 by zaki123 Quote Link to post Share on other sites
clooks Posted November 27, 2011 Author Report Share Posted November 27, 2011 Rozmowa co chwila wylazi po za ramy prostego pytania, widac nie wszyscy moga to udzwignac. kupilem ultimater z polowka zebow. Pisze ze do 190 pociagnie, zobaczymy. dziekuje kicpa i anr za rzeczowe odp. Prosze o zamkniecie tematu. Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Nie wyłazi, tylko jak używasz wyciszonej głowicy tłoka z normalną gł cylindra to się nie dziw że to nie chce normalnie działać. Ale Ty wolisz obstawiać na swoim i wymienić tłok jeszcze 10 razy zanim przyznasz chłopakom rację, że tak to problem złego doboru części w GB Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Gdy zaczynałem uczyć się składania takiego wynalazku jak gb w moim pierwszym elektryku (cm.036) to też popełniłem ten błąd i wsadziłem wyciszoną głowicę (grzybek tzw.) pod płaską głowicę cylindra i efekt był taki, że najpierw prawdopodobnie poszedł się kochać element w środku tłoka o który jest głowica przykręcony, potem sama głowica a potem spiłowało zęby z tłoka. przykre ale się nauczyłem że tak się nie łączy zestawów. Gdy zaczynałem uczyć się składania takiego wynalazku jak gb w moim pierwszym elektryku (cm.036) to też popełniłem ten błąd i wsadziłem wyciszoną głowicę (grzybek tzw.) pod płaską głowicę cylindra i efekt był taki, że najpierw prawdopodobnie poszedł się kochać element w środku tłoka o który jest głowica przykręcony, potem sama głowica a potem spiłowało zęby z tłoka. przykre ale się nauczyłem że tak się nie łączy zestawów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.