grotpl Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 W ramach zapowiedzi manewrów Combat Alert 2012 na WMASG pozwolę sobie zacytować zapowiedz Agapowa: "Uruchomiono zapisy na Combat alert 2012. To już IV edycja. Jeśli chcecie wziąć w niej udział nie zwlekajcie długo z zakupem biletów. Powody są dwa: a) do końca roku jest taniej, b) Pierwszego dnia sprzedaży (1 grudnia) wykupiono 10% z całej puli biletów co pozwala przypuszczać że ci którzy dłużej będą się zastanawiać będą musieli obejść się smakiem. Wszystkie informacje na temat przyszłorocznej edycji znajdziecie na: http://www.combatalert.com/ Wideo z poprzednich edycji: http://www.combatalert.com/multimedia.php Materiały prasowe z poprzednich edycji: https://picasaweb.google.com/102356207776586464919/PRASAOCOMBATALERT?feat=embedwebsite Zdjęcia z poprzedniej edycji: https://picasaweb.google.com/102356207776586464919/COMBATALERT2011ZDJECIAZESPOTKANIA# Mi jako autorowi scenariusza nie wypada chwalić tej imprezy ale miałem wiele przyjemności z uczestniczenia w niej w ubiegłym roku. Większość opinii z którymi się spotkałem była pozytywna. Do tej pory wspominam spotkania z niektórymi w terenie gry i cieszę się że niedługo kolejna edycja. Co będzie się działo w 2012? Rozgrywka trwać będzie równe 24 godziny. Zaczyna się i kończy o godzinie 0:00. Zaczynamy w tym samym miejscu gdzie skończyliśmy rok temu. Gracze którzy brali udział w ostatnim starciu jako jedyni spotykają się na środku terenu gry. Pozostali startują z przydzielonych rubierzy. Zobaczymy komu uda się wywalczyć więcej terenu. Na razie tylko tyle zdradzam. Uczestnicy poszczególnych stron dostaną odpowiednie informacje na seminariach przygotowawczych. Do zobaczenia w polu Agapow" Link to post Share on other sites
grotpl Posted December 30, 2011 Author Report Share Posted December 30, 2011 Informujemy, że pół roku przed imprezą Combat Alert 2012 rozeszło się już ponad 40% wszystkich wejściówek (!!!), co stanowi nowy rekord na przestrzeni 4 edycji. Dziękujemy za zaufanie! :) P.s. Życzymy wystrzałowego sylwestra i szczęśliwego nowego roku. Link to post Share on other sites
grotpl Posted January 14, 2012 Author Report Share Posted January 14, 2012 (edited) COMBAT ALERT to gra airsoftowa z elementami MilSima (military simulation) i LARPa (life action role playing game). To największa tego typu impreza w Polsce. Ubiegłoroczna III edycja zgromadziła prawie pół tysiąca graczy. To duże przedsięwzięcie organizacyjne i logistyczne. O jej sukcesie decyduje kilka czynników: Legalny teren. Combat Alert zawsze organizowany jest na wynajętym terenie. Właściciel terenu współpracuje bezpośrednio z organizatorami. Wszystkie służby i władze (policja, służba leśna, urząd gminy, straż pożarna) są powiadomione o imprezie i wyrażają na nią zgodę. Na terenie dopuszczone jest używanie atestowanych środków pirotechnicznych co ma niebagatelny wpływ na atrakcyjność rozgrywki. Gracze mają prawo ingerencji w teren. Dopuszczona jest budowa umocnień na czas gry. Przed rozgrywką zorganizowane są specjalne wyjazdy w teren gry dla obu stron konfliktu w czasie których odbywa się budowa fortyfikacji. Teren posiada sieć dróg po których mogą poruszać się wozy bojowe. Teren jest zróżnicowany. Są obszary gęsto i średnio zalesione, są odkryte przestrzenie, nasypy ziemne i wykopy, ogrodzenia które utrudniają przenikanie w niektóre rejony. Daje to doskonałe możliwości taktycznego wykorzystania. Ponadto organizator zawsze zabezpiecza parking i pole namiotowe dla obu stron konfliktu. Teren imprezy oznaczony jest tablicami ostrzegawczymi zabraniającymi osobom postronnym wchodzić na teren Combat Alert a na wszystkich drogach dojazdowych znajdują się posterunki z ochroną pełniącą służbę przez cały czas trwania imprezy. Pakiet uczestnika. Organizator zapewnia graczom pakiet uczestnika. Jest to całodzienna racja wojskowa (śniadanie, obiad, kolacja), identyfikator, zalaminowana mapa terenu, etc. Na terenie funkcjonuje też bufet z herbatą, kawą i ciastkiem. Dodatkowo dla wszystkich dostępna jest woda w zbiornikach 20 litrowych. Uczestnicy którzy zdecydują się przyjechać własnymi pojazdami bojowymi i zgłoszą się do organizatora (po wcześniejszym kontakcie) otrzymują paliwo do swoich pojazdów. Oprócz tego dowódcy stron otrzymują wsparcie sprzętowe od organizatora zależnie od potrzeb. Mogą to być środki łączności, środki pirotechniczne lub materiały do budowy umocnień. Na terenie gry zawsze dostępny jest serwis techniczny replik oraz punkt ładowania baterii. Dostępna jest także możliwość wypożyczenia repliki (jeśli zgłosi się wcześniej taką potrzebę do organizatora). Oprócz tego na terenie przed rozgrywką można zaopatrzyć się w atestowane granaty ASG i świece dymne oraz race świetlne. Organizator na czas trwania rozgrywek zapewnia również toalety w rejonie stacjonowania stron konfliktu. Przez cały czas trwania działań na terenie Combat Alert znajduje się profesjonalne zabezpieczenie medyczne z samochodem którym w razie potrzeby można dostarczyć poszkodowanego do szpitala. Każdy uczestnik w pakiecie startowym otrzymuje skrócony regulamin z alarmowym numerem telefonu, który służy w razie wypadku do wzywania pomocy. Scenariusz. Scenariusz gry zawsze gwarantuje dobrą zabawę. Jest oparty o fabułę fikcyjnego konfliktu dziejącego się na terenie Georgii pomiędzy Republiką Wschodu i Koalicji Zachodu. Strony konfliktu mają zróżnicowane zadania nawiązujące swoim charakterem z jednej strony do działań armii regularnej z drugie sił specjalnych i desantowych. Oprócz nich jest jeszcze trzecia strona konfliktu będąca w sojuszu z Kolalicją Zachodu są to Partyzanci (Ruch Wyzwolenia Georgii). To najmniej liczna strona posiadająca jednak udogodnienia niedostępne dla pozostałych. Zadania wynikające ze scenariusza w większości przypadków doprowadzają do konfrontacji stron. Zwykle rozgrywka podzielona jest na fazy w których do wykonania jest zadanie główne oraz kilka zadań pobocznych w których można zdobyć jakieś udogodnienia lub fanty. Seminaria przygotowawcze. Przed każdą edycją Combat Alert organizowane są seminaria przygotowawcze dla stron. Mają one na celu zgranie organizacyjne stron, wyznaczenie łańcucha dowodzenia i zagwarantowanie przygotowania się poszczególnych zespołów do działania. Na seminariach rodziły się najlepsze oddolne inicjatywy jakie widział airsoft w Polsce (wynajęcie samolotu zwiadowczego lub przygotowanie systemu minowania bazy Sił Specjalnych). Seminaria stanowią ważny element działań. Ci którzy w nich nie uczestniczą tracą 50% przyjemności z rozgrywki. Informacje na temat seminariów można każdorazowo uzyskać na forum Combat Alert. Forum ma wydzielone obszary dostępne dla każdej ze stron zależnie od wykupionego biletu. Premiera multimedialna. Organizator zapewnia fotografów i operatora kamery w rejonie gry. Gwarantuje to doskonałą dokumentację spotkania. Zdjęcia przy użyciu profesjonalnego sprzętu, robione w dużej rozdzielczości. Filmy profesjonalnie zmontowane. Dzięki czemu uczestnicy nie muszą przerywać rozgrywki żeby robić sobie zdjęcia, nie muszą ryzykować rozbicia lub zamoczenia drogiego sprzętu: - Pozyskiwanie materiałów filmowych będzie nadzorowane przez Tomasza Wiszniewskiego (polski reżyser filmowy i teatralny, a także scenarzysta. Laureat nagrody dla najlepszego reżysera podczas XXXII Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni za film Wszystko będzie dobrze. Ukończył PWSFTViT w Łodzi). - Dobór muzyki do materiałów filmowych będzie nadzorowany przez Pawła Zareckiego (muzyk grający w m.in. zespołach Anny Marii Jopek, Mieczysława Szcześniaka, Piotra Nazaruka). - Pozyskiwanie materiałów zdjęciowych będzie nadzorowane przez Leszka Dajlidzionka (specjalizuje się w fotografii portretowej i reportażowej). Po obrobieniu i zmontowaniu materiałów multimedialnych organizowana jest Premiera Multimedialna na której pokazywane są oficjalnie wszystkie materiały z danej edycji Combat Alert. Gracze którzy uczestniczyli w CA mogą zabrać na Premierę osobę towarzyszącą. Tegoroczna premiera odbywa się o godzinie 20.00, 29 czerwca 2012 r (sobota). Materiały będą wyemitowane w profesjonalnej sali studyjnej: 4 projektory, 450 miejsc siedzących (Warszawa, ul. Jagiellońska 71, ośrodek konferencyjny FSO). Zniżki u sponsorów i partnerów imprezy. Sponsorzy i partnerzy oferują na ogół dla uczestników Combat Alert kupony upoważniające do zniżek na zakupy lub szkolenie. Lista sponsorów przed każdą edycją opublikowana jest na stronie Combat Alert. Patronat medialny. Combat Alert Rok rocznie otrzymuje wsparcie medialne wojskowej prasy branżowej oraz portali arisoftowych. Dzięki temu niektórzy z uczestników mogą pochwalić się swoimi zdjęciami w poważnych magazynach militarnych. Niespodzianki - cenne nagrody. Organizator na każdą edycję zapewnia coś poza pakietem, co nie jest ujęte w informacjach o imprezie, a co podnosi atrakcyjność rozgrywki. Za każdym razem staramy się podnosić poprzeczkę. Jeśli chcesz dowiedzieć się co będzie niespodzianką w tym roku, już teraz kup bilet na najbliższą edycję Combat Alert. Opinie i wspomnienia uczestników (z forum Combat Alert) Noc, pada a w zasadzie leje deszcz. W 11-stu przedzieramy się przez las w stronę psiarni i wzgórza nr 4. Przeszliśmy przez jedno ogrodzenie, za chwilę przez drugie. Coś mnie tknęło więc postanowiliśmy jednak iść drogą obok ogrodzenia. Godzina 2.30, nadal pada. Przechodzimy obok bunkra na wzgórzu i nagle zapala się szperacz. Przywieram do ziemi i czekam. Replika opuszczona aby światło nie odbijało się w kolimatorze. Czekam i nagle widzę, że jeden żołnierz z AR z latarką schodzi po zboczu aby upewnić się czy rzeczywiście nikogo niema. Podnoszę karabin gotowy do strzału, żołnierz AR zatrzymuje się 5 metrów ode mnie i świeci latarką. Czas zatrzymuje się na moment. Na wzgórzu szperacz, na dole wróg. Po minucie, może więcej słyszę: "Nikogo tu nie ma". Gaśnie szperacz a żołnierz AR wraca na wzgórze. Podnoszę się po woli i dołączam do oddziału. Kontynuujemy zwiad. Doszliśmy prawie do bramy. 50 metrów od bramy, patrol AR oświetla sobie drogę i wpada wprost na nasz ogień. Wycofujemy się i czekamy. Po chwili wpadają posiłki AR i znowu zostają ostrzelani. Wycofujemy się pod ogrodzenie przy parkingu. Godzina 3.45, nadal pada (...). blaisek Po pierwsze wielki szacun dla Organizatorów za ogarnięcie tak dużej imprezy. Serdeczne dzięki dla Marcina - że mu się w ogóle chce coś takiego organizować dla grupy upierdliwych wariatów, dzięki dla Agapowa za fajny scenariusz - co jest podstawą dobrej zabawy. Podziękowania dla uczestników - tak ze strony SF, P jak i AR. Fajnie było się z Wami postrzelać.Jako podsumowanie: impreza jest robiona rzetelnie, na dobrym poziomie, i WARTO w niej uczestniczyć. Mariusz BRT Chciałbym wszystkim podziękować za kilka dni wspólnych działań. Na prawdę nie spotkałem osób nieżyczliwie nastawionych do innych. Nie spotkałem się również z oszustwami przy trafieniach, a jeśli były takie sytuacje to rzadko.Organizatorom za trud jaki włożyli w zrobienie takiego przedsięwzięcia, bo nawet jeśli mi się nie podobały pewne kwestie to jestem świadom ile czasu i sił trzeba poświęcić na zrobienie czegoś takiego.Dowództwu za świetny kontakt z nimi, dobre i szybkie podejmowanie działań, a w szczególności Raq'owi, który podnosił nasze morale(...). bebol22 Mi scenariusz osobiście również się podobał. Pamiętajcie, że CA kreowana jest na symulację wojskową, nie zwykłą strzelankę do której weekendowo większość jest przyzwyczajona. Elementy jak nuda, wyczekiwanie, długie przemarsze i pojawiające zmęczenie psychiczne przeplatane walkami na ogromną skalę budują idealny klimat prawdziwego konfliktu. Duży teren gry też mi pasował. Zwróćcie uwagę na różnorakość wypowiedzi chociażby odnośnie transportu lub walki. Jednym było zdecydowanie za mało, innym za dużo. Niektórzy nie wracali do respa helikopterem a ja takich przejazdów widziałem co najmniej cztery. To jest piękne, że przy tak dużych działaniach zbrojnych nie możemy być wszędzie i widzieć wszystkiego własnymi oczami. KubiX Edited January 14, 2012 by grotpl Link to post Share on other sites
baju123 Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Czy którykolwiek forumowicz z okolic Krakowa/ Tarnowa, stylizujący się w stronę ruskich, zamierza się wybrać na tegoroczną edycję? Link to post Share on other sites
Regdorn Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Miło mi poinformować, że od tego roku Combat Alert dołączył do imprez patronowanych przez WMASG.pl :) Link to post Share on other sites
grotpl Posted January 20, 2012 Author Report Share Posted January 20, 2012 Zostały już ustalone terminy seminariów przygotowawczych Combat Alert 2012: http://www.combatalert.com/druzyny.php Link to post Share on other sites
Syrius Sam Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Witam jestem z Bydgoszczy i chciałbym przyjechać z synem który ma lat 12,czy jest to możliwe?I konkretnie gdzie to ma być? bo nie doczytałem. Link to post Share on other sites
bender Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Chrcynno pod Warszawą. Przyjechanie z synem jest możliwe, ale o ile wiem to z synem, który ma więcej niż 16 lat. Link to post Share on other sites
Syrius Sam Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Jeżeli z synem 16+ to szkoda bo młody czyli mój syn jest dobry i miałby niezłe doświadczenie po czymś takim.My w okolicach Bydgoszczy strzelamy się kiedy to tylko możliwe ale to nam nie wystarcza i jesteśmy żądni nowych wrażeń.Będę obserwował ten wątek i o ile przyjazd z nim okaże się możliwy na pewno skorzystamy z okazji. Link to post Share on other sites
grotpl Posted February 18, 2012 Author Report Share Posted February 18, 2012 (edited) Witam jestem z Bydgoszczy i chciałbym przyjechać z synem który ma lat 12,czy jest to możliwe?I konkretnie gdzie to ma być? bo nie doczytałem. Combat Alert jest imprezą dedykowaną osobom pełnoletnim, ze względu na (momentami) BARDZO ekstremalny charakter manewrów, np.: wysadzenie czołgu T-55 (nie jest to upiększone zdjęcie!!!): https://picasaweb.go...896564140555154 , bombardowanie i prowadzenie ostrzału z samolotów: https://picasaweb.go...588155371509442, taranowanie pojazdami opancerzonymi barykad -drzew - ogrodzeń, ostrzał moździerzowy, zastosowanie profesjonalnej pirotechniki pozoracji pola walki, etc. Od tej zasady (18 lat) robimy co roku 2 wyjątki: A) Z automatu dla ojców z synami (ojcowie biorą czynny udział w spotkaniu z synem), bo nic NAS tak nie cieszy, jak możliwość wspieranie ojców w budowaniu relacji z synem. Co roku mamy około 3-5 takich par. B) Osoby, które ukończyły 16 lat (i posiadają stosowne zgody i oświadczenia) i są przypisane do dużego zespołu, który obcował już na CA pozyskując pozytywną weryfikację. Taki zespół rekomenduje i bierze prawnie odpowiedzialność, za nieletniego w konsultacji z rodzicami. Co roku mamy około 4-6 takich par. UWAGA!!! Bilety w Koalicji Zachodu na wyczerpaniu - zostało dokładnie 10! Poinformujcie swoich znajomych - by nie było później potrzeby rozdzielania Waszych drużyn. Edited February 19, 2012 by Wolf Link to post Share on other sites
grotpl Posted February 26, 2012 Author Report Share Posted February 26, 2012 (edited) 1. Przypominamy, że w dniu dzisiejszym (niedz., 26 luty, 18:00 – 21:00) odbywa się pierwsze seminarium przygotowawcze Combat Alert 2012 - Republiki Wschodu: 26 luty, 18:00 – 21:00, ZAPRASZAMY! UWAGA!!! Spotkanie ma charakter fakultatywny i zamknięty, jest dedykowane uczestnikom Combat Alert 2012, którzy dokonali wpłaty i należą do Republiki Wschodu! :) 2. Seminaria odbywają się o godzinie 18.00 w sali konferencyjnej: ul. Jagiellońska 71/68 00-992 Warszawa Dojazd tramwajem: 18, 20 Dojazd autobusem: 144, 509, N13, N63 Przystanek: DYREKCJA FSO (na żądanie) 3. Terminy seminariów przygotowawczych Republiki Wschodu: a) Pierwsze Seminarium Przygotowawcze Combat Alert- Republika Wschodu: niedz., 26 luty, 18:00 – 21:00. b) Drugie Seminarium Przygotowawcze Combat Alert – Republiki Wschodu (w terenie): odbędzie się w kwietniu, data zostanie doprecyzowana do marca. c) Trzecie Seminarium Przygotowawcze Combat Alert – Republika Wschodu: niedz., 6 maj, 18:00 – 21:00. Informacje o seminariach znajdziesz na forum CA - Twojej drużyny: "Strona główna ‹ Drużyny 2012 ‹ Koalicja Zachodu - TAJNE ‹Seminaria przygotowawcze – terminy spotkań i sprawozdania". Edited February 26, 2012 by grotpl Link to post Share on other sites
grotpl Posted March 2, 2012 Author Report Share Posted March 2, 2012 UWAGA! W dniu dzisiejszym zostały rozdysponowane WSZYSTKIE bilety do Koalicji Zachód, są jeszcze dostępne bilety do Republiki Wschodu. Sugerujemy NIE zwlekać z zakupem wejściówki do ostatniej chwili, jeżeli planujesz jechać na Combat Alert 2012. Link to post Share on other sites
gewer12 Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 Witam , mam pytanie: Mam 16 lat i chciałbym wybrać się z Ojcem na Combat Alert. "B) Osoby, które ukończyły 16 lat (i posiadają stosowne zgody i oświadczenia) i są przypisane do dużego zespołu, który obcował już na CA pozyskując pozytywną weryfikację. Taki zespół rekomenduje i bierze prawnie odpowiedzialność, za nieletniego w konsultacji z rodzicami. Co roku mamy około 4-6 takich par." Jeżeli nie należę do dużego teamu i jadę tam pierwszy raz ,ale wszystkie zgody (na papierze oczywiście) mam to mogę się pojawić? Pozdrawiam gewer Link to post Share on other sites
grotpl Posted March 6, 2012 Author Report Share Posted March 6, 2012 (edited) 1. TAK spełniasz kryteria (punkt "B" nie dotyczy Twojej osoby, jeżeli jedziesz z ojcem) - ZAPRASZAMY na CA 2012! :) Aktualnie zostały bilety już tylko w Republice Wschodu: http://www.combatalert.com/druzyny.php Sugeruję pozyskać wejściówki rychło... 2. Podsumowanie pierwszej serii seminariów przygotowawczych CA 2012 w postaci multimedialnej: ZALECENIA I WYTYCZNE: KULISY ORGANIZACJI: Edited March 6, 2012 by grotpl Link to post Share on other sites
Piotr44 Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Witam Na CA jeżdże z synem i siostrzeńcem od 2 lat. I mogę Wam powiedzieć, że CA zmieniło moich chłopców. Jak podchodzili do ASG w sposób zabawowy i czasem nawet nonszlancki (przecież i tak mnie nie zabiją na prawdę :icon_confused: ) to po spotkaniu przeszli metamorfozę. Jakby spoważnieli. Ale najpierw szok. Impreza na 400 ludzi. Tłum ludzi biegających tu i tam, rzucających granaty, pędzące transportery, huk wybuchów. Wiedzieli z moich opowiadań jak było na pierwszym CA ale to i tak przerosło ich wyobrażenia. Lekcja wyniesiona z CA nauczyła ich wiele. Wielki szacun dla Marcina za CA. I wielkie dzięki. I do zobaczenia w tym roku. Piotr Polak (Camel) P.S. W tym roku zmieniono miejsce. Już nie klimatyczne Chrycenno tylko jecze bardziej klimatyczny poligon w Zegrzu. Link to post Share on other sites
grotpl Posted March 30, 2012 Author Report Share Posted March 30, 2012 Bilety do Republiki Wschodu są jeszcze dostępne na stronie manewrów Combat Alert: http://www.combatalert.com/bilety.php Link to post Share on other sites
grotpl Posted April 21, 2012 Author Report Share Posted April 21, 2012 No i stało się! :) Aktualnie zostało już tylko 20 biletów na CA 2012 (!!!) , kto pierwszy ten lepszy, przekażcie proszę te info swoim drużynom. Bilety można pozyskać na: www.combatalert.com Link to post Share on other sites
grotpl Posted May 14, 2012 Author Report Share Posted May 14, 2012 (edited) Szanowni Państwo, serdecznie dziękujemy za obdarzenie nas kolejny raz zaufaniem i tak licznym stawieniem się na nasze manewry! :) Wszystkie bilety na tegoroczną edycję Combat Alert 2012 zostały już rozdysponowane. Istnieje możliwość odkupienia biletów od uczestników, którzy nie mogą przyjechać z przyczyn losowych, info pod numerem tel: 791-791-172. Przypominamy, że zostały już niespełna II tygodnie do CA i to ostatni czas by dokonać stosownych zakupów, w szczególny sposób pamiętajcie o: A) latarka z czerwonym filtrem lub lampka rowerowa emitująca czerwone światło - potrzebna do sygnalizowania trafienia w nocy, B) odblaskowa kamizelka ostrzegawcza w kolorze seledynowym - potrzebna do sygnalizowania trafień w dzień, C) magazynki - podczas manewrów używamy tylko magazynków typu: lo-cap lub mid-cap do 130 kulek. Broń wsparcia zasilana z boxa lub druma ilość kulek nie limitowana. Do zobaczenie na poligonie w Zegrzu pod Warszawą! :) Ps. Zaktualizowana mapa terenu: https://picasaweb.google.com/102356207776586464919/COMBATALERT2012PRZYGOTOWANIA#5741363054231341266 Edited May 14, 2012 by grotpl Link to post Share on other sites
WOjtas^ Posted May 21, 2012 Report Share Posted May 21, 2012 (edited) Dostępne są 2 lub 3 bilety do odkupienia od posiadaczy którzy nie wybiorą się na zlot. Info. pod numerem telefonu podanym w poście powyżej. Edited May 21, 2012 by WOjtas^ Link to post Share on other sites
WOjtas^ Posted May 23, 2012 Report Share Posted May 23, 2012 Do zlotu 3 dni, a przez ogłoszenia w komisie ciężko się będzie komuś przebić - z góry przepraszam moderację, ale sprawa bardzo pilna. Sprzedam bilet na tegoroczny Combat Alert - Koalicja Zachodu. Dla chętnego możliwość włączenia do 30osobowej super zorganizowanej ekipy, dostępem do wypożyczenia munduru w kamuflażu ekipy, radia itd., noclegiem w dużym wojskowym namiocie, pryczą itd., cena 190zł (ostatnio w oficjalnej sprzedaży były po 250..) Kontakt mailowo wojtas543@o2.pl tel 698-921-614 Link to post Share on other sites
Regdorn Posted June 7, 2012 Report Share Posted June 7, 2012 Fotki: http://airsoftphotos.net/album/show/294446 (głównie z perspektywy Koalicji Zachód, a jeszcze ściślej Huntersów) Link to post Share on other sites
grotpl Posted June 26, 2012 Author Report Share Posted June 26, 2012 (edited) W najbliższą sobotę tj. 30.06.2012 w Centrum Konferencyjnym FSO w Warszawie odbędzie się bankiet połączony z prezentacją filmow i zdjęć ze zlotu Combat Alert 2012 na który w imieniu organizatora serdecznie zapraszamy wszystkich Maniaków. Materiały będą wyemitowane w sali studyjnej: 4 projektory, 450 miejsc siedzących (Warszawa, ul. Jagiellońska 71, ośrodek konferencyjny FSO: http://goo.gl/maps/5Mk9). Wstęp dla wszystkich użytkowników WMASG bezpłatny. START: sobota, 20.00, 30 czerwca br. Dojazd: - Centrum Konferencyjnym FSO, Warszawa, ulica Jagiellońskiej 71/68: http://goo.gl/maps/5Mk9 - dojazd tramwajem 16, 18, 22, - dojazd autobusem 144, 509, N13, N63, - przystanek DYREKCJA FSO (na żądanie). "Uroczysta premiera multimedialna i bankiet Combat Alert 2012" Co to jest? Zawsze coś takiego istniało w świecie ASG (po imprezie na forum z reguły pojawiały się zdjęcia jak nie od organizatora to od uczestników) my nadaliśmy temu nieco inna formę i rangę. Zdjęcia i filmy pojawiają się również na forum, lecz kulminacją prezentacji materiałów multimedialnych po zakończonym spotkaniu jest wspomniana premiera i bankiet. Gdzie jak przystało na tego typu wydarzenie, przy dobrej oprawie muzycznej i gastronomicznej można wtórnie się spotkać. Całą specyfikę tego spotkania można podsumować w trzech punktach. Po pierwsze: premiera multimedialna, to nic innego jak przeżywanie wtórnie emocji, ze spotkanie na dużym ekranie i wygodnych fotelach. Po drugie: kładziemy duży akcent na pozytywne promowanie wspaniałego hobby, jakim jest ASG w nieco szerszym spektrum niż leśne potyczki. Po trzecie (i najważniejsze): możliwość zabrania żony, rodziny do sali studyjnej i konstruktywnego wytłumaczenia, pokazania, dlaczego co miesiąc trzeba spotykać się z chłopakami i wydawać pieniądze na coraz nowsze gadżety! Koordynator spotkania ze strony Combat Alert: Marcin Korowaj, tel. 791-791-172, e-mail: Marcin@Korowaj.net UWAGA!!! Dla tych wszystkich którzy nie będą mogli uczestniczyć w bankiecie zostanie przygotowana wersja online prezentowanych materiałów. Zapraszamy w sobotę godz. 20:00 na WMASG.pl Edited June 26, 2012 by grotpl Link to post Share on other sites
Bieniekk Posted June 30, 2012 Report Share Posted June 30, 2012 No więc, gdzie ta premiera ? Link to post Share on other sites
jngis Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Proszę bardzo http://wmasg.pl/pl/news/show/307066?rev=1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts