therifleman07 Posted December 17, 2011 Report Posted December 17, 2011 Witam. Mam problem z silnikiem. Podłączam te 2 kabelki i poza gb kręci, a jak go włożę do gb to nawet nie ma żadnej reakcji i nie rusza.Pozdrawiam ps. Używam batki Li-Po 7,4V PowerBean 1200mAh ale myślę ,że to nie ma nic do tego i wystarcza żeby kręcił. Quote
Perski102 Posted December 17, 2011 Report Posted December 17, 2011 (edited) Witam. Mam problem z silnikiem. Podłączam te 2 kabelki i poza gb kręci, a jak go włożę do gb to nawet nie ma żadnej reakcji i nie rusza.Pozdrawiam ps. Używam batki Li-Po 7,4V PowerBean 1200mAh ale myślę ,że to nie ma nic do tego i wystarcza żeby kręcił. Przyczyną może byc : -złe podłączenie kabli - silnik kręci się w drugą stronę (na 99%) - złe podkładkowanie -wadliwa sprężyna EDIT: - ew. silnik Ci się spalił ... Edited December 17, 2011 by Perski102 Quote
you-dash Posted December 17, 2011 Report Posted December 17, 2011 Możliwe, jest też, że śruba do regulacji położenia silnika jest za mocno dokręcona. Off top: Udało mi się usunąć pogrubienie z podpisu. Musiałem zaktualizować przeglądarkę. Tylko nie rozumiem czemu miałem ten sam kłopot w 3 różnych przeglądarkach... Quote
therifleman07 Posted December 17, 2011 Author Report Posted December 17, 2011 Co do kabli to na jednym kabelku mam normalnie blaszkę a na drugim nie mam tej blaszki i do tego bolca na silniku stykam po prostu. "złe podłączenie kabli - silnik kręci się w drugą stronę (na 99%)" Czyli jak to zrobić ? Quote
szczuromen Posted December 17, 2011 Report Posted December 17, 2011 Tam gdzie jest czerwony(+) daj czarny (-) ;) Quote
szczuromen Posted December 17, 2011 Report Posted December 17, 2011 Moim zdaniem jest to niekonieczne, da sie dolutowac (chyba) ;) Quote
szymx1 Posted December 17, 2011 Report Posted December 17, 2011 Jednak po co to robić skoro wtyczka kosztuje około 30groszy. Quote
therifleman07 Posted December 17, 2011 Author Report Posted December 17, 2011 Oba kable są białe (bardziej przeźroczyste). Jeden jest bliżej frontu drugi dalej. Quote
szczuromen Posted December 17, 2011 Report Posted December 17, 2011 (edited) masz dwa kable i dwa miejsca gdzie mozesz je przylutowac, naprawde nie ma duzo kombinowania ;) Edited December 17, 2011 by szczuromen Quote
therifleman07 Posted December 17, 2011 Author Report Posted December 17, 2011 No tak ale ja je przylutuje a silnik nie ruszy. Quote
szczuromen Posted December 17, 2011 Report Posted December 17, 2011 nie lutuj ich, tylko przyłóż ;) Quote
therifleman07 Posted December 17, 2011 Author Report Posted December 17, 2011 No to przyłożyłem i poza gb jak zębatka nie jest w gb to się kręci a jak włożę do gb to nie ma żadnej reakcji. Quote
Okruch Posted December 17, 2011 Report Posted December 17, 2011 Może zablokowały Ci się zębatki? Quote
szczuromen Posted December 17, 2011 Report Posted December 17, 2011 Spróbuj ruszyc zebatki nożem/śrubokrętem/palcem. Quote
therifleman07 Posted December 18, 2011 Author Report Posted December 18, 2011 Zębatki się ruszają. Włożyłem jeszcze raz było tak jakby się chciał rozpędzić i nic. Quote
Perski102 Posted December 18, 2011 Report Posted December 18, 2011 (edited) Zębatki się ruszają. Włożyłem jeszcze raz było tak jakby się chciał rozpędzić i nic. Może gdzieś jest przebicie . "Kable powinny byc zrobione porządnie" więc daj to komuś na serwis , kto się na tym zna . offT : podobny przypadek był/jest u mnie . EDIT : dokładnie , silnik mógł się spalic ( wyjęty kręci - założony już nie ) - u mnie to samo było z silnikiem ( "to są objawy że silnik się spalił" ) Edited December 18, 2011 by Perski102 Quote
szymx1 Posted December 18, 2011 Report Posted December 18, 2011 A może silnik zakończył swój żywot. Quote
szczuromen Posted December 18, 2011 Report Posted December 18, 2011 Jak masz mozliwość to weż od jakiegos kolegi batkę 9,6 i zobacz czy dziala ;) Quote
you-dash Posted December 19, 2011 Report Posted December 19, 2011 A sprawdzałeś czy śruba do regulacji położenia silnika nie jest za mocno dokręcona? Quote
simon231 Posted December 23, 2011 Report Posted December 23, 2011 Mam podobny problem jak autor tematu. Silnik pracuje po wyjęciu go z GB natomiast po włożeniu go z powrotem słychać próbę wykonania ruchu ale GB nie strzela. Najdziwniejsze w całym problemie jest to, że zdarza mu się działać poprawnie aczkolwiek po niedługim czasie wraca do stanu niestrzelania. Próbowałem regulacji śruby i niezależnie w jakim była położeniu efekt jest ten sam. Sprawdzałem na dwóch bateriach. Replika to CM.042A. Jest ktoś w stanie pomóc? Quote
Perski102 Posted December 23, 2011 Report Posted December 23, 2011 Mam podobny problem jak autor tematu. Silnik pracuje po wyjęciu go z GB natomiast po włożeniu go z powrotem słychać próbę wykonania ruchu ale GB nie strzela. Najdziwniejsze w całym problemie jest to, że zdarza mu się działać poprawnie aczkolwiek po niedługim czasie wraca do stanu niestrzelania. Próbowałem regulacji śruby i niezależnie w jakim była położeniu efekt jest ten sam. Sprawdzałem na dwóch bateriach. Replika to CM.042A. Jest ktoś w stanie pomóc? A gearbox był rozkładany ? Quote
simon231 Posted December 23, 2011 Report Posted December 23, 2011 Nic nie było ruszane. Właściwie świeżo kupiona replika. Przegląd zerowy przeszła, ale może akurat sklep trafił na moment w którym wszystko śmigało. Nie wiem jak to się dzieje, że raz potrafi działać a raz nie. Quote
Bart_Forrester Posted December 23, 2011 Report Posted December 23, 2011 Przeglądu zerowego raczej nie przeszła, chyba, że na zbrojowni kupiłeś :P Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.