Parki34 Posted December 26, 2011 Report Share Posted December 26, 2011 Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem M4 (jak w tytule) W broni nie bylo wymieniane nic, jedynie co wsadzilem batke filefoxa 9,6v. Tylko gdy naciskam spust, ku mojemu zaskoczeniu nie dzieje sie nic. Wyjalem silnik i podlaczylem na krutko, dziala ale jak wsadzam go spowrotem, naciskam spust znow cisza, nawet nie sluchac zeby probowal zakrecic. Jeszcze mam pytanie czy tlok gdy jest w pozycji "luznej" powinien byc widoczny? bo po rozlozeniu widze ze nie jestes w komorze caly, moze to on sie zablokowal. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted December 26, 2011 Report Share Posted December 26, 2011 Wyciągnij bezpiecznik z repliki i sprawdź ponownie. Gdyby tłok był zablokowany, to słyszałbyś jak silnik próbuje coś zdziałać, tylko nie może. Quote Link to post Share on other sites
Parki34 Posted December 26, 2011 Author Report Share Posted December 26, 2011 (edited) Probowalem, wlasciwie to siedze wlasnie z zalamanymi rekoma i juz nie wiem co zrobic, kolega powiedzial ze moze styki przepalily sie. Prubuje dostac sie do GB ale nie wiem za bardzo co prucz pinow go trzyma. Wlasnie zauwarzylem ze w prec lufie mialem kulke zablokowana, mozliwe ze zablokowalo sie cos przy tloku czy to jednak kable? Prubowalem cofnac tlok recznie, (nie wiem czy prawidlowo czy nie) Ale on cofa sie jakies, 2mm i blokuje sie. Czy Gb moze miec na to wplyw? EDIT: Nie moglem juz edytowac posta wyrzej, czy kable z bateri ida prosto do silnika czy po drodze zasilane jest cos jeszcze? Edited December 26, 2011 by LogaN Quote Link to post Share on other sites
Matison Posted December 29, 2011 Report Share Posted December 29, 2011 (edited) GB jest trzymany jeszcze przez śrubę która trzyma prowadnicę kolby. Mam tą samą emkę można by powiedzieć (bebechy te same) zębatki wszystko pięknie chodzi ale silnik nie daje rady pociągnąć M100 i tu już jest kilka możliwości w twoim przypadku albo zębatki są źle spodkładkowane albo silnik trzeba wymienić. Kwestia taka jest że te stockowe silniki APS nie dają rady. Gdyby kable z batki do silnika szły by prosto to silnik cały czas by się kręcił ;) Idą one jeszcze przez styki wiem że pierwszy właściciel miał do wymiany styki powód to silnik. Stawia za duży opór przez co mu się one spaliły. Więc nie ważne co, pierwsza przyczyna która może być to silnik. Dobrze by było jakbyś dorwał od jakiegoś kolegi jakiś silnik długi wiem że pasują silniki JG, Elementa i SHS nie wiem jak reszta wiem że jak próbowałem wsadzić z MP5 CA silnik to miał za mało miejsca przez kable (1mm^2). Edited December 29, 2011 by Matison Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.