Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z wyciągnięciem silnika w M4


Recommended Posts

Witajcie, mam problem z swoją M4 od JG. Nie jestem jej pierwszym właścicielem, kupiłem ją z zamontowanym czerwonym silnikiem Element Ultra Torque. Wszystko elegancko, jedynie gdy chciałem zamontować mosfet pojawił się problem - nie mogę wyciągnąć silnika. Wg. manuali które oglądałem, czytałem powinien wyjść elegancko po odkręceniu stopki chwytu pistoletowego (gb mam uwolniony również - zatrzask maga, śruba w prowadnicy kolby, piny) No i w tym problem, że nie wychodzi. Ciągnąłem solidnie za ten czarny plastik u dołu silnika, ale ani drgnie. Kable w replice są wyprowadzone na przód, więc opcja o zahaczeniu odpada. Może macie jakieś sensowne pomysły jak go teraz wyszarpać?

 

W najgorszym wypadku jak nic nie pomoże, to pewnie będę musiał rozciąć chwyt pistoletowy a wtedy silnik na pewno wyskoczy ochoczo :) No i wtedy będę starał się znaleźć jak najszerszy chwyt, najlepiej taki żeby piłować w nim nie trzeba było. Jakieś typy może?

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź, utwierdziłeś mnie że nie ma co kombinować tylko ciągnąć :D Skombinowałem kombinerki z bardziej wyraźnymi, ostrymi ząbkami. Teraz poszło jak należy, ale nadal okropnie opornie. Teraz poszerzę chwyt, żeby wchodziło to jako tako. Silnik okazał się na dodatek owinięty jakimś papierem i folią, chyba żeby jeszcze ciaśniej siedział w chwycie - tylko po co?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...