white_pl Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 (edited) Witam. Wpadły mi w ręce naraz 3 popularne chińskie silniki więc postanowiłem je porównać w stos. do mojego starego CA. Test prosty: 1 replika - 4 silniki. Pomiar rof-u. SHS HT : 13.7 Element UT: 12.8 SHS: 6 CA: 8.2 Komentarz: Najdroższy w zestawieniu silnik okazał się najlepszy. Bez problemu naciągał M140 na zębatkach TU. Element okazał się troszkę wolniejszy ale adekwatnie do ceny więc nadal jest ok. Mój stary silnik kręcił...ale mogła by to być tyko snajperka z singlem. Auto w okolicach 8 jest wynikiem mizernym. Zwykły SHS nie poradził sobie. Na singlu silnik pobiera największy prąd i silnik nie był w stanie poprawnie raz napiąć sprężyny - pojedyńczy był na 2 naciśnięcia :) Na auto grzało się wszystko aż mosfet rozłaczał układ. Mam nadzieję ,że komuś się przyda. Pozdrawiam. Edited January 19, 2012 by white_pl Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Każdemu z osobna wyregulowałeś docisk? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 (edited) Możesz powiedzieć,jaki dźwięk wydaje ten shs ht?Taki dławiący się wiertarkowy,czy jakiś w miarę wyciszony bez tego elektrycznego odgłosu?Z góry dzięki Edited January 19, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
Foley Posted May 5, 2013 Report Share Posted May 5, 2013 Ktoś mógłby mi szybko polecić jaki silnik z wymienionych byłbym najlepszy w zestawie na sprężynę M140 Systemy, zębatki SHS 100:300 z batką lipo 11,1V I dlaczego? Z góry dzięki ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.