Mitek21 Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Kiedy przełączam na semi nie chce chodzić(taki efekt jak by była na safe) kiedy przełączę na auto oddam jeden strzał i przełączę na semi mogę oddać jeden strzał ale drugiego już nie blokuję się tak jak by było na safe o co chodzi ? Quote Link to post Share on other sites
gzelek19 Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Powodów może być kilka: 1.Krzywka.(mogła się wyrobić) 2.Płytka.(mogła się wyrobić) 3.Przerywacz ognia.(mógł pęknąć, lub się wygiąć) Ile czasu posiadasz replikę? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Zobacz czy sprężynka od blokady spustu się nie złamała. Quote Link to post Share on other sites
Shihan Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Prawdopodobnie pękła płytka selektora, kiedyś miałem ten sam problem. Quote Link to post Share on other sites
Mitek21 Posted January 22, 2012 Author Report Share Posted January 22, 2012 Replike posiadam od niedawna. Płytka sektora jest ok i sprężynka. Myślę że coś w środku jest nie tak Quote Link to post Share on other sites
316_Danny Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Witam! Podkleję się pod ten temat bo w sumie mam bardzo podobny problem: Do rzeczy... Podczas wymiany kabelka w moim GB v3, "zrobiła" mi się następująca usterka: Selektor podczas strzelania na ogniu pojedynczym przechodzi do pozycji zablokowany i nie możliwe jest wykonanie kolejnego strzału. Należy np. śrubokrętem odciągnąć kawałek blaszki która znajduje się w pozycji block do pozycji strzał i można po raz kolejny strzelić(i tak w kółko :icon_neutral: )... Co może być tego przyczyną? i jak to naprawić? (mam nadzieję, że obejdzie się bez rozkręcania Gearboxa) Dodam tylko, że na auto strzela normalnie! Podrzucam fotki części o którą mi chodzi: Przed oddaniem strzału: Po oddaniu strzału (a powino wrócić do pierwszej fotki :bialaflaga: ) Użytkownik seger powiedział mi, że "Zacina się element popychający kostkę stykową" Czy ktoś mógłby mi powiedzieć coś więcej? I czy dobrym rozwiązaniem było by zaniesienie tego GB do SpecShopu (jedyny serwis jaki mam w okolicy) ile sobie policzą za taką naprawę? I czy to się w ogóle opłaca? Proszę o pomoc! Dodam tylko, że GB jest nowy i ma tylko ok. 1000 kulek przebiegu... Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Spróbuj czymś nasmarować ten srebrny element połączony ze spustem mi kiedyś pomogło psiknięcie tam malutkiej ilości WD40. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Tak, WD40, idź sobie i przeczytaj opis tego środku na opakowaniu. Nie radź jak nie masz pojęcia. Na zdjęciu wyraźnie widać, że spust spadł z popychacza kostki stykowej, tym samym nie jest wstanie go zepchnąć w dół. Albo element spustu jest zepsuty, albo rozebrałeś i źle złożyłeś. Quote Link to post Share on other sites
316_Danny Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Gearboxa w ogóle nie rozbierałem... Mam jeszcze plomby na nim... W takim razie AnR co proponujesz? Da radę naprawić to bez rozbierania? Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Nie, trzeba rozebrać i po prostu zobaczyć. Quote Link to post Share on other sites
316_Danny Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 (edited) No i tak chyba zrobię... mam nadzieję, że to tylko kawałek kupy muchy się dostał do środka i psuje mi strzelanie na pojedynczym... :blink: THX... EDIT: Tak więc udało mi się rozłożyć gearboxa: Na samym początku odkryłem, że element zaznaczony czerwonym kółeczkiem został ułamany, przez co odchodził od tego drugiego elementu i go nie ciągnął za sobą (co widać na poprzednich zdjęciach): Po wymianie spustu na nowy i złożeniu Gearboxa na nowo problem nie ustąpił i nadal na pojedynczym można oddać tylko jeden strzał... Z tą różnicą, że można odciągnąć spust manualnie w drugą stronę i strzelić po raz drugi... Co mnie oczywiście nie urządza ale jest takim mini mini kroczkiem na przód... :icon_confused: Wygląda na to, że ta część od spustu o coś się blokuje? :zastanawia: O co ? Dlaczego tylko na pojedynczym? :bialaflaga: Czy ktoś mógłby mi pomóc? Będę bardzo wdzięczny :icon_biggrin: Ps. Kolego Mietek21 sprawdź czy u Ciebie spust jest cały! Ps2. Czy jest w Poznaniu jakiś innym serwis albo serwisant niż Spec Shop? Pozdro! Edited January 27, 2012 by LogaN Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Po pierwsze... ZGADŁEM! EPIC WIN FOR ME! ;D Po drugie.... Dobrze Tyś sprężynkę zainstalował? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Inna sprawa że spust może zacinać sie w tym popychaczu łącznika styków. Quote Link to post Share on other sites
316_Danny Posted January 27, 2012 Report Share Posted January 27, 2012 Udało mi się odkryć co jest nie tak! :wink: Na 100% nie jest to winna źle zamontowanej sprężynki! Zdjąłem ją razem z czarnym spustem i zostawiłem tylko tą blaszkę (patrz foto element B) i strzelałem przez jej wduszenie śrubokrętem... Nadal ten sam problem... ale odkryłem na czym blokuje się ta blaszka!!! NA elemencie kostki stykowej! Okazuje się że podczas wduszenia spustu element zaznaczony na zdjęciu zamiast chodzić tylko prawo lewo chodzi także góra dół (podczas strzelania na automacie ruch ten jest hamowany przez selektor w GB dzięki czemu chodzi dobrze) Przez TO poruszanie się góra dół, blaszka "B" zostaje zablokowana przez tą cześć kostki stykowej i nie możliwe jest strzelanie na pojedynczym :angry: Jak to naprawić??? POMOCY! :bialaflaga: :bialaflaga: :bialaflaga: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.