skooczek Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Witam, Postanowiłem wymienić sprężynę ze stock'owej CA w GBv2. na M120. Po nasmarowaniu wszystkiego sprawdziłem czy wszystko się lekko kręci i tak było. Złożenie GB przysporzyło mi trochę problemów (wciśnięcie sprężyny) nie obyło się bez pomocy drugiej osoby, ale udało się. Niestety po podłączeniu baterii 1100mAh silnik nie daje rady naciągnąć sprężyny. Wcześniej nie było z tym problemów. Czy jest to problem z za słabą baterią? Jeśli tak to jaka byłaby odpowiednia? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 (edited) Jak chcesz to sprawdzić,to musisz podłączyć jakąś mocniejszą batkę.Bateria o napięciu 8.4V nie da sobie rady z taką sprężyną.Najlepiej rozłóż gb i złóż z jakimś tutorialem na youtubie.Możesz również sprawdzić czy silnik dobrze wsadziłeś,a nie odwrotnie i nie kręci w drugą stronę. Pozdrawiam W moim g3 CA silnik na batce 1100Mah 8.4 Firefoxa ma problem naciągnąć m100/m110. Edited January 29, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Silnik Ca jest za słaby na m120. Zmień chociaż na silnik chiński na magnesach neodymowych. Quote Link to post Share on other sites
skooczek Posted January 29, 2012 Author Report Share Posted January 29, 2012 Podłączyłem dwie baterie 9.6V 1100mAh +1500mAh równolegle i kręci, lecz słabo. Problem w tym, że ta 1500mAh jest już stara i b.słaba. Obstawiam więc, że bateria >2000mAh powinna wystarczyć. Dziękuje wszystkim za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Andzia Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Silnik nie daje rady, będziesz miał bardzo bardzo słabego rofa. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Marudzicie u mnie silnik stock z m15a4 SL spokojnie ciągnie m140 na bardzo przyzwoitym rofie, na aku 12V a aktualnie ciągnie m120 z podwójnym łożyskowaniem na batce 8.4 2000 Firefoxa z rofem 7k/s Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Co nie zmienia faktu,że i tak jest do kitu,i nowe chińskie silniki go na głowę biją ;p Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 No to fakt, ale przesadą jest że nie pociągnie m120. :) Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Wszystko zależy od baterii,i kondycji silnika.Mój nie potrafi uciągnąć m100/m100 na 8.4V 1100mah Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 No mój w dobrym stanie nie jest uzwojenia ma już trochę czarne. :D Quote Link to post Share on other sites
skooczek Posted January 30, 2012 Author Report Share Posted January 30, 2012 Dziękuje wszystkim za pomoc. Mimo ambitnych planów zostałem zmuszony do zrobienia kroku wstecz. Zamontowałem sprężynę M100 i wszystko ładnie działa. Obstawiam więc, że był to problem z słabym silnikiem gdyż nawet po podłączeniu LiPo 25C było nie fajnie. Szkoda,ze mi się nie udało lecz nic to, jestem bogatszy o nowe doświadczenia a replika i tak służy jako zapasowa. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Nieewidzialny Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Witam Nie chciał bym zakładać nowego tematu wieć napisze tutaj może ktoś da odpowiedz.. Mianowicie , posiadam również CA dokładnie m15a4 Carabine (nowa wzomocniona wersja ) Jako że stokowa sprężyna sie złamała a tłok troche zużył postanowiłem wymienić parę części w GB : -Tłok Dep Fire ,Zielony z tytanowymi zębami -zestaw BU o powiekszonej średnicy Guarder -Sprężyna m130 SHS I po złożeniu wszystkiego w całość , okazało sie iż silnik nie potrafi naciągnąć tej sprężyny ... Silnik to CA High Torque ,a batka Firefox 9,6 2300mAh I tutaj moje pytanie ,czy to wina batki czy wina silnika ,w co jeszcze zainwestować ? Quote Link to post Share on other sites
Krepel Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Generalnie springi SHS są syfiaste, ale wątpię że to jest przyczyną problemu. Jesteś pewny, że dobrze spodkładkowałeś i nasmarowałeś gb? Sprawdź jeszcze docisk silnika. Ew. jeszcze jedna możliwość - tłok. Zobacz, czy porusza się on swobodnie w prowadnicach i czy nie wyleciał z nich przypadkiem. Najpewniejszą jednak opcją jest silnik, prawdopodobnie jest za słaby na takiego springa, a batki firefoxa też jakością nie grzeszą. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Ludzie, nie wiem co macie do tych silników.? U mnie taki ciągnie m135 z podwójnym łożyskowaniem na 11.1, 12, oraz 9.6 i nie miałem problemu z grzaniem się kabli lub nie domaganiem silnika. Podkładkowanie macie na pewno dobre.?, silnik dobrze podłączony? Quote Link to post Share on other sites
Nieewidzialny Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Podkładkowanie jest OK A silnik również dobre podłączony ... Naciąga sie prawie do końca I stop :P wiec gdzieś przyczyna musi być , jeżeli podkładkowanie jest ok sprawdzane 2 razy ... silnik ok to wina leży albo przy silniku,lub baterii Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 A komutator czysty ? kwestia jest czesto taka, że komutator ma pyłu jak z wulkanu i silnik ledwo zipie. Po umyciu nagle odzyskuje siłę :P Quote Link to post Share on other sites
Nieewidzialny Posted February 2, 2012 Report Share Posted February 2, 2012 Wyczyściłem komutator , jeszcze raz od początku wypodkladkowałem zęby, jutro zobaczymy jak mi sie batka naładuje co to dało .... Jak na razie dzięki za sugestie Quote Link to post Share on other sites
skooczek Posted February 3, 2012 Author Report Share Posted February 3, 2012 (edited) Kolega podsunął mi jeszcze jeden pomysł. Być może, że w sklepie sprężyny pomylili i zamiast M120 dostałem M XXX, bo każdy z kim rozmawiam mówi, że silnik CA High Torque spokojnie M120 powinien pociągnąć. Wspominałem wcześniej, że miałem ogromne problemy z wciśnięciem springa do GB. Pozdrawiam. Edited February 3, 2012 by skooczek Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Aż się wybulwersuję na ten temat :-P . Raz i na zawsze zapamietajcie: silnik CA doskonale sobie radzi z m120. Tylko po pierwsze gb musi być dobrze złożony i posmarowany a po drugie żaden silnik nie pokręci jak nie dostanie dość prądu. Quote Link to post Share on other sites
Nieewidzialny Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 (edited) Aż się wybulwersuję na ten temat :-P . Raz i na zawsze zapamietajcie: silnik CA doskonale sobie radzi z m120. Tylko po pierwsze gb musi być dobrze złożony i posmarowany a po drugie żaden silnik nie pokręci jak nie dostanie dość prądu. Z M120 Owszem radzą sobie bo taką miałem zamontowaną od nowości i na 9,6 v firefoxa chodziła bezproblemowo,a nawet stokówka z CM 8,4V potrafiła to uciągnąć ;D Ale że sie złamała jak wcześniej wspominałem , pomyślałem żeby wstawić m130 i Bajka sie skończyła :P Edited February 3, 2012 by Nieewidzialny Quote Link to post Share on other sites
MyN3 Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Niewidzialny sprawdź czy spr mieści się razem z prowadnicą w tłoku.. Quote Link to post Share on other sites
Nieewidzialny Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Trochę to trwało ale Okazało się że bateria jest za słaba .. tak wiec zwracam Honor silnikom z CA ;D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.