NooBSaiboT Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Wczoraj dalej majstrowałem przy tym HK a mianowicie sprawdzałem szczelność całości układu więc tak: szczelność układu głowicy cylindra i cylindra oraz dyszy jest bardzo dobry przy wysuniętej dyszy przy strzale mam tzw. strzykawkę. Niestety szczelność pomiędzy dyszą a komorą HU jest beznadziejna. Połowa powietrza ucieka pod komorę HU zamiast w komorę i powietrze ucieka ;/. Czego jest to wina? Dyszy? Komory HU ?Ogółem będę zamawiał teraz cylinder typ 0 i chcę do tego zamówić nową komorę Hopup jednoczęściową gdyż w HK od AGM jest komora dwuczęściowa. Do tego czy musiałbym wymienić dyszę? Jest taka możliwość że jest ona za krótka lub ten "dziub" dyszy jest źle wykonany i stąd ta straszna nieszczelność? Jak bym miał wymienić już komorę to na jakiej firmy polecacie ? Tak samo dyszę oraz Cylinder typ 0 ? Słyszałem że najlepsze komory ma KINGARMS ale nigdzie nie mogę jej znaleźć. Komory czerwone elementa podobno też dają radę. Proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
bodzio_69 Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 W moim HK własnie leży ta komora elementa, z tym że wczesniej była zwykła od M4 jednoczęściowa :) Komore z KA masz tutaj http://asgshop.pl/sklep/catalog.php?cat=50 Ta komora elementa jest podobno Kopią komory z KA. Osobiście jestem z niej zadowolony. Co do tej nieszczelności nie rozumiem za bardzo co masz na myśli "pod komorę". Możesz opisać jak sprawdzałeś to? Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 (edited) Chodziło mi głównie o to że jest nieszczelność straszna pomiędzy dyszą a komorą. Po założeniu cylindra tłoka i popychacza oraz dyszy i na to lufy z komorą HU dociskam koniec lufy i wciskam powoli tłok- powinien mieć jakiś opór z tego co wiem (możliwa nawet ale rzadko strzykawka przy takim sprawdzaniu). U mnie tłok po prostu da się od razu wsunąć bez żadnego oporu i powietrze po prostu ucieka komorą, dyszą i na dół komory. Drugi test robiłem kładąc papierek na dół komory(chodzi mi o otwór w który wchodzą kulki) oczywiście dobrze trzymając replikę z kolegą aby papierek nie wyleciał pod wpływem drgań od strzału, strzeliłem i było widać jak powietrze wyraźnie ucieka podnosząc papierek... Czyli komora elementa jest dobra tak ? Czy lepiej dorzucić i kupić na przykład King Armsa lub prometheusa albo jeszcze inne wynalazki typu systema guarder? Dyszę chciałem zakupić shs oraz odrazu głowice cylindra shs cylinder typu 0 do tej długiej lufy i ew, głowicę tłoka(wszystko shs) Edited December 31, 2012 by NooBSaiboT Quote Link to post Share on other sites
major02 Posted March 28, 2013 Report Share Posted March 28, 2013 Ja również jetem posiadaczem HK 416, ogólnie na niego nie narzekam, lecz nie ukrywam że zasięg mógł by być lepszy. Chcę do niego wsadzić sprężynę SHS M150 tylko czy GB wytrzyma, i jak coś to jakie części byście do tego polecali?? Również jaką precke ?? Zależy mi by na singlu było dobre skupienie strzału, dlatego że praktycznie to na singlu tylko strzelam. Quote Link to post Share on other sites
Kulisz Posted April 19, 2013 Report Share Posted April 19, 2013 Czy jakaś dobra duszyczka posiadająca taką kolbę( http://azteko.pl/images/1/kolba-skladana-m4-hk416-styl-1.jpg ) w swoim HK może zmierzyć jakiej głębokości są otwory na baterię i czy ew. zmieści się tam lipol o długości 168mm przy zamkniętej stopce? Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Panowie, Jak wygląda sprawa materiałów, spasowania korpusu, frontu, lufy zewnętrznej, chwytu itd? Mam okazję kupić wydmuszkę i wsadzić gb specny do "ciała" agmowej 416. Ogólnie wiadomo-hk416 cud miód i orzeszki, ale jak hk416 w wykonaniu AGM'u? Powtarzam ze pytam jedynie o ZEWNĄTRZ Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Może zacznijmy od tego, że jest tam dwudzielna komora HU. Musisz kupić wydmuszkę z komorą wątpliwej jakości, ostro przerabiać dolne body, albo w ogóle zmienić je na inne - więc zastanów się, czy w ogóle warto. Zresztą jesteśmy w dziale tuningowym, jeśli nie zauważyłeś :icon_wink: Tutaj masz spory temat opisowy: forum.wmasg.pl/topic/49499-hk416-agm/ Od siebie na temat ich HK mogę powiedzieć tylko tyle, że body pęka po przejechaniu samochodem :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.