Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M16A4 RIS Full Metal CyberGun


Recommended Posts

siema.

kupiłem ostatnio okazyjnie nowy M16A4 RIS full metal z cyberguna. Niestety odnośnie tej repliki jest bardzo mało danych w necie. Po pierwszych testach stwierdziłem że gumka jest do wymiany. W porównaniu do mojej G36c JG niesię o dobre kilkanaście metrów bliżej ( w giecie wymieniona jest gumka i lufa na precke). Po podkręceniu na maksa nie widać efektu nadania rotacji kulce.Może ktoś zna te replikę i poradzi jak wymienić gumkę. Ja jestem laikiem w tym temacie i wolę bez fachowej pomocy się tego nie tykać. Proszę o info co warto w niej jeszcze wymienić. Ewentualnie mogę dać na serwis w lubuskim jeżeli takowy istnieje. Ja korzystałem z usług jednego serwisu ale niestety się zawinął i nic w pobliżu nie ma. Na samą wymianę gumki mi się nie opłaca wysyłać do serwisu bo kurier więcej wyniesie niż wymiana. Chyba że warto na "dzień dobry" coś więcej wymienić to dajcie znać

Link to post
Share on other sites

Oddaj ją, jeśli jeszcze masz możliwość. To jest stara seria Boyi, jeśli dobrze kojarzę.

 

chyba nie. Moja jest na licencji Colta. Coś takiego http://www.military.pl/colt-m16-a4-ris-full-metal-karabin-aeg_7972t.html

Szukałem producenta ale ciężko z informacjami na temat tej repliki. Boyi widziałem ale nawet wyglądem nie jest podobny. Nadarzyła się okazja to wymieniłem na swój stary monitor. Jak ktoś zna te replikę to niech da znać bo nie wiem czy inwestować czy sprzedawać

Link to post
Share on other sites

chyba nie. Moja jest na licencji Colta. Coś takiego http://www.military.pl/colt-m16-a4-ris-full-metal-karabin-aeg_7972t.html

Szukałem producenta ale ciężko z informacjami na temat tej repliki. Boyi widziałem ale nawet wyglądem nie jest podobny. Nadarzyła się okazja to wymieniłem na swój stary monitor. Jak ktoś zna te replikę to niech da znać bo nie wiem czy inwestować czy sprzedawać