Alexanderexis Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Witam, Mam replike g&g combat machine kupiona na zbrojowni. Replika posiada gb v.2 i (tekst zbrojownia) "- wzmocniony gearbox - wzmocnione stalowe zębatki - silnik Hi-Torque - metalowe łożyska ślizgowe 8mm - stalowa prowadnica sprężyny - kierunkowa głowica tłoka - pełna kompatybilność magazynków z CA, TM oraz innych wiodących producentów " Mam duzy metlik w glowie, poniewaz na forum jest temat o tuningu, ale czesc jest za, a czesc nie i w ogole mam totalny balagan... Chodzi mi o to czy oplaca sie ta replike tuningowac, nie chodzi mi o to, zeby wymienic np gumke i lufe, tylko powymieniac wiekszosc czesci (ok.70%)oraz czesci zewnetrzne (body itd) Czy oplaca sie tam wsadzac promyki itd? Slyszalem ze nie kazdy gearbox np v2 jest taki sam i mozna go tuningowac... Pozdrawiam i licze na pomoc. Prosze pisac na temat. Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Dżiizzz... G&G Combat Machiny/Plastiki i tym podobne pierdoły to zwykłe G&G ale w plastikowym body. Gumki nie trzeba wymieniać bo montują w stocku swoją zieloną, a promyka można wrzucić. Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted February 10, 2012 Author Report Share Posted February 10, 2012 "ou maj gat" A ja wymienilem na silikonowa przezroczysta guardera. Czyli wystarczy przeczytac temat o tuningu g&g i dostane odpowiedzi na moje pytania? Quote Link to post Share on other sites
Didi Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Zapewne tak. Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted February 15, 2012 Author Report Share Posted February 15, 2012 (edited) No niestety, zadnego tematu nie znalazlem... ;/ [powyzszego postu nie moge edytowac, prosze o polaczenie...] EDIT: Witam, Czekam nadal na odpowiedz, gdyz tematu nie znalazlem. Edited February 15, 2012 by LogaN Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Zadaj sobie pytanie ile chcesz fps osiągnąć i do tego odpowiednio części dobrać, w stocku to więcej niż m120 Ci nie pociągnie. Poczytaj tematy ogólnie o tuningu M4/M16 innych producentów, bo to jest ten sam typ gearboxa i jeżeli ktoś wymieniał coś pod M150 to w twoim wypadku też te części podpasują. Ale szczerze mówiąc nie opłaca Ci się wymieniać całego GB + body bo wyjdzie z tego 2 replika:) Pod bazę tuningową nie jest to wymarzony model. bo wydasz 2 razy tyle co sama replika. Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted April 12, 2012 Author Report Share Posted April 12, 2012 Witam, Przejdę od razu do sprawy. Czy w g&g combat machine jest "normalna", polecana zielona gumka hop up tej firmy? Mam ta "gumke" i co prawda jest zielona, ale nie jestem pewien, czy to nie jakies "eco". Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 http://imageshack.us/photo/my-images/823/photo0271a.jpg/ Zdjęcie, uwaga, słaba jakość! Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 No rzeczywiście słabe, zrób fotki kołnierza gumki w miarę w dużym zbliżeniu. Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 http://imageshack.us/photo/my-images/801/photo0272x.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/42/photo0273pz.jpg/ Wybaczcie, brak aparatu... Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Ciężko mi coś stwierdzić po tych fotach co prawda nie mam obecnie luźnej gumki G&G ale wydaje mi się że ten kołnierz jest trochę innego kształtu lecz pewności nie mam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.