Mr MegaMan Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 (edited) Witam. Mam pewien problem ze swoją repliką. Jest to m15a4 od ca. Pierwotnie sl ale z niego został tylko silnik i szkielet gb. Co zmieniłem -Gumka hop-up czarna od Guardera -Stalowa prowadnica sprężyny z łożyskowaniem od PJ -Cylinder typ 0 wraz z prowadnicą cylindra od PJ -Zębatki od CM 0.48 -Lufa Półprecyzyjna 363mm od G&G -Metalowa Jednoczęsciowa komora Hop-Up od CA -Sprężyna m110 -Tłok SHS niebieski -Nowe okablowanie głośnikowe Wszystko uszczelnione i wypodkładkowane. Czym się objawia problem? Replika ma sprężynę zaledwie m110 a nowa bateria 9,6 nie daje rady oddać nawet jednego strzału. Na Li-Po 11,1 strzela. W czym może być wina? Czy to może wina słabego silnika hq od Classica w wersji SL? Wymiana coś pomoże? Edited February 27, 2012 by Mr MegaMan Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Okablowanie do dupy , kolejna kwestia ze silnik może być jeszcze ok ale jest zajeżdżony komutator i szczotki. Kolejna kwestia zmień gumke na cos bardziej miekkiego a nie na twardą oponę od Stara czy innego kamaza :) Quote Link to post Share on other sites
Mr MegaMan Posted February 28, 2012 Author Report Share Posted February 28, 2012 Wina kabli raczej odpada. Serwisant który zakładał mi te kable robił je również u innych i bangla. Bawić się w czyszczenie silnika czy lepiej wymienić? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 najpierw wyczyść. Głosnikowe to wielka kupa - tym bardziej dawanie do replik. Quote Link to post Share on other sites
Mr MegaMan Posted February 28, 2012 Author Report Share Posted February 28, 2012 Dziś wieczorem się za to zabiorę. Ale jeśli teoretycznie silnik,kable i gumka będą już dobre. To w czym może jeszcze tkwić problem? Złe wypodkładkowanie? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 też. moze byc również zły smar (za gesty) Quote Link to post Share on other sites
Voo-Doo Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Silnik może być za mocno dokręcony Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Też bym stawiał na silnik, kupowałem kiedyś używkę pod M120 i na 9,6V nie ciągnął :( Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Być może podkładkowanie jest za ciasne. I kable zmień. Quote Link to post Share on other sites
Mr MegaMan Posted February 28, 2012 Author Report Share Posted February 28, 2012 Jutro napiszę czy wyczyszczenie silnika coś pomogło. Jeśli nie to będę musiał zamówić nowy. Żeby nie zakładać nowego tematu. Silnik od SHS da radę? Replika jest do budynków więc będzie sp100 i batka 9,6. Nie chcę wydawać jakiś kosmicznych kwot ;) Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 spokojnie SHS to dobre tanioszki :) Quote Link to post Share on other sites
Mr MegaMan Posted February 29, 2012 Author Report Share Posted February 29, 2012 Ok. Wyczyściłem silnik ale niestety nic to nie dało. Na dniach replika trafi do serwisanta z zdaniem wymiany silnika i dobrego wypodkładkowania. Dzięki wszystkim za sugestie. Quote Link to post Share on other sites
TAS Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 silnik CA daje radę, ja mam wersje z 2007 roku, batka 10,8 sprężyna 140 i nie narzekam podkładki wydają się prawdopodobne spotkałem się że prowadnice w szkielecie a te w tłoku były źle spasowane, nie dało się przesunąć palcem samego tłoku po złożeniu, strzelał ale ze słabym rofem możliwe że u Ciebie na batce 9,6 nie dał rady, 11,1 lipo działał kable głośnikowe (beztlenowe) też miałem są lepsze ale mogę być Quote Link to post Share on other sites
Mr MegaMan Posted March 9, 2012 Author Report Share Posted March 9, 2012 Jutro replika idzie do serwisanta więc wszystko naprawi. Po rozmowie z nim padło parę pomysłów. Złe wypodkładkowanie,tłok albo brudne szczotki silnika. Sam stawiam na silnik i wypodkładkowanie. W końcu silnik jest stockowy w niej od 4 lat. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.