Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z emką.


Recommended Posts

Witam.

Mam pewien problem ze swoją repliką. Jest to m15a4 od ca. Pierwotnie sl ale z niego został tylko silnik i szkielet gb.

Co zmieniłem

-Gumka hop-up czarna od Guardera

-Stalowa prowadnica sprężyny z łożyskowaniem od PJ

-Cylinder typ 0 wraz z prowadnicą cylindra od PJ

-Zębatki od CM 0.48

-Lufa Półprecyzyjna 363mm od G&G

-Metalowa Jednoczęsciowa komora Hop-Up od CA

-Sprężyna m110

-Tłok SHS niebieski

-Nowe okablowanie głośnikowe

Wszystko uszczelnione i wypodkładkowane.

Czym się objawia problem? Replika ma sprężynę zaledwie m110 a nowa bateria 9,6 nie daje rady oddać nawet jednego strzału. Na Li-Po 11,1 strzela.

W czym może być wina? Czy to może wina słabego silnika hq od Classica w wersji SL? Wymiana coś pomoże?

Edited by Mr MegaMan
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

silnik CA daje radę, ja mam wersje z 2007 roku, batka 10,8 sprężyna 140 i nie narzekam

 

podkładki wydają się prawdopodobne

 

spotkałem się że prowadnice w szkielecie a te w tłoku były źle spasowane, nie dało się przesunąć palcem samego tłoku po złożeniu, strzelał ale ze słabym rofem możliwe że u Ciebie na batce 9,6 nie dał rady, 11,1 lipo działał

 

kable głośnikowe (beztlenowe) też miałem są lepsze ale mogę być

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...