Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

L96A1 - Zwiększenie mocy - Tiuning

Recommended Posts

Witam.

Niedawno kupiłem replikę karabinu snajperskiego L96A1.

Jestem nowy w tycz sprawach, dotychczas zajmowałem się muzyką.

Przejdźmy do rzeczy... Chciałbym zwiększyć moc mojej repliki do 400-450 fps.

Replikę kupiłem używaną za 450zł nie wiem ile kosztowała nowa, aczkolwiek

poprzedni właściciel powiedział że nowa kosztuje niemalże dwa razy tyle.

Byłbym wdzięczny za podanie poszczególnych modeli części

lub wytłumaczenie co można zrobić w celu polepszenia osiągów.

Wiem że było trochę tych tematów, ale chciałem założyć swój.

Masz na myśli taką replikę? http://www.taiwangun.com/karabiny-snajperskie/mb-01-black.html

Pomijając fakt, że przepłaciłeś, to żeby ją stuningować do stanu, w którym rzeczywiście będzie mogła służyć jako replika snajperska, musisz mieć przygotowane +/- 2000 zł. Masz?

To forum jest od zdobywania wiedzy, a nie zakładania tematów. Więc trzeba było najpierw poszukać - w odpowiednich działach ("karabiny wyborowe" i "tuning").

Po pierwsze to jaki producent ?

,,Wiem że było trochę tych tematów, ale chciałem założyć swój.'' tak było dużo tematów w których jest wszystko co chciałbyś wiedzieć. Na tym forum ludzie nie lubią lenistwa .

edit : Akkenoth był szybszy :>

Edited by KubonMan

Do 400-450? Tyle to ona ma w stocku a jeśli nie ma to wystarczy sama wymiana uszczelek, czyszczenie, smarowanie, lekkie doszczelnienie. Nie przesadzajmy, kolega nie pytał o snajperkę tylko jak z tego zrobić 400-450 fps. Więc- owszem, tyle da się zrobić za grosze. Oczywiście- nie będzie to snajperka.

Chce sie wtrącić gdyż l96 do bardzo dobrego stanu można duuużo taniej doprowadzić. Mianowicie chciałem polecić serwis NeO. Dorabia on własne części takie jak cały kompletny zespół cylindra oraz zespół spustowy.

cylinder / tłok / prowadnica / głowica cylindra u niego to bodajże 490zł ( ale nie jestem pewien )