qure Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Witam. Niedawno kupiłem replikę karabinu snajperskiego L96A1. Jestem nowy w tycz sprawach, dotychczas zajmowałem się muzyką. Przejdźmy do rzeczy... Chciałbym zwiększyć moc mojej repliki do 400-450 fps. Replikę kupiłem używaną za 450zł nie wiem ile kosztowała nowa, aczkolwiek poprzedni właściciel powiedział że nowa kosztuje niemalże dwa razy tyle. Byłbym wdzięczny za podanie poszczególnych modeli części lub wytłumaczenie co można zrobić w celu polepszenia osiągów. Wiem że było trochę tych tematów, ale chciałem założyć swój. Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Masz na myśli taką replikę? http://www.taiwangun.com/karabiny-snajperskie/mb-01-black.html Pomijając fakt, że przepłaciłeś, to żeby ją stuningować do stanu, w którym rzeczywiście będzie mogła służyć jako replika snajperska, musisz mieć przygotowane +/- 2000 zł. Masz? To forum jest od zdobywania wiedzy, a nie zakładania tematów. Więc trzeba było najpierw poszukać - w odpowiednich działach ("karabiny wyborowe" i "tuning"). Link to post Share on other sites
KubonMan Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 (edited) Po pierwsze to jaki producent ? ,,Wiem że było trochę tych tematów, ale chciałem założyć swój.'' tak było dużo tematów w których jest wszystko co chciałbyś wiedzieć. Na tym forum ludzie nie lubią lenistwa . edit : Akkenoth był szybszy :> Edited April 30, 2012 by KubonMan Link to post Share on other sites
Christophy Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 @Akkenoth 2000? Nie sądzę. Robiony sprzęt będzie tańszy i też dobry. @qure Kup komorę HU PDI i części np. od Neo albo Bart_a. Link to post Share on other sites
PlanB Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Niektórzy to mają na prawdę jakąś obsesję że trzeba mieć od razu 2000 zł na zapasie żeby "wprowadzić replikę w stan używalności" :hahaha: Link to post Share on other sites