Pietia888 Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 (edited) Witam. Jak w temacie, otóż mój ICS t3000 się grzeje i stawiam właśnie na szczotki , lecz nie mogę znaleźć nigdzie... i tu do Was pytanko gdzie muszę szukać, i czy muszą to być koniecznie szczotki do danego typu silnika, czy aby tylko pasowały?? Pozdrawiam. Edyta, sprawdzam na silniku wyjętymc z repliki..., także nie ma oporów etc... Edited May 3, 2012 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Jey85 Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 U nas jeden koles co naprawia AGD dorabia szczotki na wzór. Może tak szukaj. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 Chlopie szukales ogolnie w jakims sklepie z czesciami do AS ? bo chyba nie .Podgryzam Ci tetnice za to:-) .W asgshop masz dobre szczoty grrrr. Quote Link to post Share on other sites
Chrupak Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 Zanim zmienisz szczotki spróbuj wyczyścić komutator i szczotki :). Trochę denaturatu na ściereczce i silnik jak nowy. (o ile dobrze złożysz) Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 5, 2012 Author Report Share Posted May 5, 2012 (edited) Witam. otóż widziałem te na asgshop, ale ta cena... wrrrrrr Nie mogę się uporać z odgięciem tych dwóch blaszek co trzymają tę plastikową część silnika... jakieś rady (czym to zrobić) Czy przypadkiem od silników chińskich nadadzą się szczotki?? jeśli tak , to popytam czy ktoś nie ma dobrych nie zużytych szczotek, bo moje nie są odpowiednio wyprofilowane i w tym pewnie tkwi problem , a sam raczej tego nie zrobię , jakoś nie wychodzi a silnik jak się grzał, tak dalej się grzeje... Kurde tylko gdzie dorwać te szczotki , bo puki co nigdzie poza wyżej wymienionym sklepie nie znalazłem.. Edited May 5, 2012 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted May 5, 2012 Report Share Posted May 5, 2012 Po co chcesz odginać blaszki? Odginasz/odczepiasz to ramię sprężynki, które jest "nad" szczotką, wtedy sprężynkę możesz bez problemu zdjąć, a szczotka sama wyjedzie. Szczotki i komutator, jak to już Chrupak pisał, przeczyść, następnie zamocuj je tak, żeby mogły głębiej wjechać (luźniej zaczep te miedziane druciki z nich wychodzące), podłącz silnik do okablowania (ale nie wkładaj do repliki!) i daj mu popracować, szczotki same się powinny wyprofilować. Ewentualnie widziałem kiedyś sposób na czyszczenie komutatora (a szczotki przy tym też ładnie się profilowały) poprzez dociskanie do niego podczas pracy kawałków białego pumeksu, ale tutaj chyba nie ma na to miejsca ;) Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 5, 2012 Author Report Share Posted May 5, 2012 No właśnie chcę zdjąć tę obudowę silnika aby komutator i całe wnętrze wyczyścić.... Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 5, 2012 Report Share Posted May 5, 2012 Czyści się sam komutator i szczotki. Ewentualne wypalenia (dziury) należy wyrównać papierem ściernym i odtłuścić. To wszystko. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.