MACREADY Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Dane repliki: Nazwa: M15A4 Producent: Classic Army Napęd: elektryczny - gearbox metalowy v.2 Wykonanie: metal + ABS Prędkość wylotowa: 350 fps Pojemność magazynka: 300 kulek (Hi-Cap) Długość: 75/85cm Waga: 2740 Cena: 870 zł Oczywiście stan nowy. Do tego w zestawie bateria + ładowarka. Wiem że sportsline to totalny syf. Ale jak sprawa wygląda z normalną, metalową wersją? Im więcej czytam o CA tym bardziej dochodzę do wniosku że ta marka zatrzymała się w rozwoju, że repliki chińskie siedzą jej na ogonie, a w niektórych wersjach modeli biją na głowę. Potrzebuję krótkiej i szybkiej porady. Tak czy nie? Nie piszcie mi o innych modelach M4A1, trzymamy się Classic Army. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Miałem ich M15A4 (M16A3) i byłem zadowolony. Fajna kultura pracy, do stoka po wymianie możesz bez problemu sp120 włożyć (~430fps), dobra spasowanie części i ogólnie fajny wygląd. Quote Link to post Share on other sites
butelka Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Także polecam. W tej cenie stawiałbym na CA, lub G&G. :) Quote Link to post Share on other sites
MACREADY Posted May 27, 2012 Author Report Share Posted May 27, 2012 Ok, czyli jak na razie 2 osoby na tak. Jeśli Panowie mogą i potrafią to proszę zarzucić źródłem wiedzy co wstępnie powinno zostać wymienione żeby uchronić replikę przed przykrym zjawiskiem. O ile jest takowa potrzeba. Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 (edited) A ja jestem posiadaczem takiej jak tu: http://www.asg.com.pl/M15A4_CQB_wersja_wzmocniona_Classic_Army,p,3408.php Ogólnie bardzo fajna replika, do chinoli nie ma co porównywać (mówię z doświadczenia). Dobre spasowanie zarówno body jak i gearboxa. Żadnych luzów, jedyny problem to mocowanie zawieszenia z przodu, po prostu za słabe i u mnie się urwało. Ogólnie repliki godne polecenia. A co pasuje wymienić, to zależy co chcesz zrobić. Ja wymieniłem silnik i zębatki (13:1 SHS), co daje rof na poziomie 28bb/s. Przy li-po 7,4, na 11,1 jest ostro 43bb/s. To wszystko na M100, które daje około 350fps'ów. Tłok o dziwo ciągle działa i nie widać żeby miał przestać. Edited May 27, 2012 by Spond Quote Link to post Share on other sites
MACREADY Posted May 27, 2012 Author Report Share Posted May 27, 2012 Ok. A jak wygląda sprawa z gearboxem, w tym przypadku ver.2? Są jakieś przeciwwskazania do gry w temperaturze ujemnej (załóżmy max. -5C)? Nie widziałem na oczy samego gearboxa ver.3, nie wiem skąd bierze się większa wrażliwość ver.2. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Stąd że osoby nieumiejące składać GB pchają do chińskich v2 bardzo mocne sprężyny i piszą jakie to v2 są słabe. Quote Link to post Share on other sites
butelka Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Jest mocny, nic nie powinno się stać. Osiągi w stocku są zadowalające, więc nie trzeba nic wymieniać. Możesz się pokusić o nową gumkę i lufę, jeśli masz kasę, a z zewnątrz jakąś optykę co najwyżej, lub baterię o dużej pojemności. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 (edited) Post usunięty za łamanie zasad pisowni języka polskiego. Arend Edited May 27, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
MACREADY Posted May 27, 2012 Author Report Share Posted May 27, 2012 Z tą lufą to cenna informacja. Czyli mam rozumieć że sam stock to coś w granicach 6.04-6.05 mm? Gumkę Hop-Up zakupię, ale w ramach rezerwy :) silikonowy Guarder będzie odpowiedni? Czy coś od G&G (zielona)? Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 (edited) Post usunięty za łamanie zasad pisowni języka polskiego. Arend Edited May 27, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Andzia Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Szymucha2353 - takie bzdety piszesz, że mi się słabo robi. W tym dziale mamy pomagać, a nie wprowadzać w błąd... Co do m4 CA - nie polecę. Kolega ma, sypie mu się co chwilę. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Szymucha2353 - takie bzdety piszesz, że mi się słabo robi. W tym dziale mamy pomagać, a nie wprowadzać w błąd... Co do m4 CA - nie polecę. Kolega ma, sypie mu się co chwilę. Ja miałem m16 CA, jeszcze starą serię na 6mm łożyskach. Była dobra i nic się nie sypało, nie wiem o co Ci chodzi. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Szymucha2353 - takie bzdety piszesz, że mi się słabo robi. W tym dziale mamy pomagać, a nie wprowadzać w błąd... Co do m4 CA - nie polecę. Kolega ma, sypie mu się co chwilę. Ehe... Na pewno nie ma tutaj nic wspólnego czynnik ludzki. :D Sam bzdury opowiadasz na podstawie jednego egzemplarza. Quote Link to post Share on other sites
MACREADY Posted May 28, 2012 Author Report Share Posted May 28, 2012 Trochę wczoraj przewertowałem całe forum, w tym całym bełkocie rozbieżność zdań na temat M15A4 CA jest bardzo duża. Raczej zakwalifikowałbym do produktów nie polecanych (nie piszę o wersji sportsline). Brak rekomendacji raczej wynika z tego że za te pieniądze mogę stać się posiadaczem czegoś lepszego, mniej problemowego. Ale czy jest jakaś alternatywa dla M15A4 kosztującej 840 zł? Hmm ARES (rodzina G36) :) lub Cyma. Tylko pytanie czy np.CM.048 wypada lepiej niż poruszana w temacie M4? Jeśli chodzi o wygląd M15A4 nie mam nic jej do zarzucenia - wizualnie u mnie ma najwyższą notę. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Cyma ma dobre bebechy, wygląd jest średni. RK10s ma i świetny wygląd i dobre bebechy. Quote Link to post Share on other sites
MACREADY Posted May 28, 2012 Author Report Share Posted May 28, 2012 Naprawa pękniętego gearboxa w emkach zalicza się do dużych kosztów? Do chińczyków i tak podchodzę z dużym dystansem, skoro jest taka loteria w egzemplarzach. Potrzebowałbym po prostu więcej (aktualnych) opinii na temat poruszanej repliki CA. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Wymiana szkieletu nie jest droga, trzeba po prostu znaleźć dostępny. Ceny są różne, od 170zł Ultimate do 600zł szkielety aluminiowe CNC. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Trochę wczoraj przewertowałem całe forum, w tym całym bełkocie rozbieżność zdań na temat M15A4 CA jest bardzo duża. Raczej zakwalifikowałbym do produktów nie polecanych (nie piszę o wersji sportsline). Patrz na daty. Większość negatywnych opinii CA zebrało w czasach na prawdę kiedy to egzemplarze nie były dopracowane. Obecne wersje 2010 to poezja. Genialne GB, świetnie je się robi, tłoczone oznaczenia - nie malowane, piny z blokadą, działający BC i wiele, wiele innych. Moim zdaniem teraz są ładniejsze i lepiej wykonane od G&P. Quote Link to post Share on other sites
Andzia Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Koledze właśnie sypie się wersja 2010 ;) Choć fakt - może zbyt pochopnie oceniam, za co przepraszam. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Co się sypie? Opowiedz trochę. Quote Link to post Share on other sites
Andzia Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 4 miesiące temu kostka stykowa, 2 miesiące temu tłok (chyba JBU). Często ma problemy z okablowaniem. Może jest to spowodowane złym serwisem? Wiem, że krótko po kupnie (jakieś 3-4 miesiące, strzelanki co tydzień) zmieniał sprężynę, bo ta stockowa M120 się ubiła. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.