Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M15A4 Classic Army (Nie SportsLine)


Recommended Posts

Dane repliki:

Nazwa: M15A4

Producent: Classic Army

Napęd: elektryczny - gearbox metalowy v.2

Wykonanie: metal + ABS

Prędkość wylotowa: 350 fps

Pojemność magazynka: 300 kulek (Hi-Cap)

Długość: 75/85cm

Waga: 2740

 

Cena: 870 zł

 

Oczywiście stan nowy. Do tego w zestawie bateria + ładowarka.

 

Wiem że sportsline to totalny syf. Ale jak sprawa wygląda z normalną, metalową wersją?

Im więcej czytam o CA tym bardziej dochodzę do wniosku że ta marka zatrzymała się w rozwoju, że repliki chińskie siedzą jej na ogonie, a w niektórych wersjach modeli biją na głowę.

 

Potrzebuję krótkiej i szybkiej porady. Tak czy nie? Nie piszcie mi o innych modelach M4A1, trzymamy się Classic Army.

Link to post
Share on other sites

A ja jestem posiadaczem takiej jak tu:

http://www.asg.com.pl/M15A4_CQB_wersja_wzmocniona_Classic_Army,p,3408.php

Ogólnie bardzo fajna replika, do chinoli nie ma co porównywać (mówię z doświadczenia).

Dobre spasowanie zarówno body jak i gearboxa. Żadnych luzów,

jedyny problem to mocowanie zawieszenia z przodu, po prostu za słabe i u mnie się urwało.

Ogólnie repliki godne polecenia.

 

A co pasuje wymienić, to zależy co chcesz zrobić.

Ja wymieniłem silnik i zębatki (13:1 SHS), co daje rof na poziomie 28bb/s.

Przy li-po 7,4, na 11,1 jest ostro 43bb/s.

To wszystko na M100, które daje około 350fps'ów.

Tłok o dziwo ciągle działa i nie widać żeby miał przestać.

Edited by Spond
Link to post
Share on other sites

Ok. A jak wygląda sprawa z gearboxem, w tym przypadku ver.2?

Są jakieś przeciwwskazania do gry w temperaturze ujemnej (załóżmy max. -5C)?

Nie widziałem na oczy samego gearboxa ver.3, nie wiem skąd bierze się większa wrażliwość ver.2.

Link to post
Share on other sites

Jest mocny, nic nie powinno się stać. Osiągi w stocku są zadowalające, więc nie trzeba nic wymieniać. Możesz się pokusić o nową gumkę i lufę, jeśli masz kasę, a z zewnątrz jakąś optykę co najwyżej, lub baterię o dużej pojemności.

Link to post
Share on other sites

Szymucha2353 - takie bzdety piszesz, że mi się słabo robi. W tym dziale mamy pomagać, a nie wprowadzać w błąd... Co do m4 CA - nie polecę. Kolega ma, sypie mu się co chwilę.

Ja miałem m16 CA, jeszcze starą serię na 6mm łożyskach. Była dobra i nic się nie sypało, nie wiem o co Ci chodzi.

Link to post
Share on other sites

Szymucha2353 - takie bzdety piszesz, że mi się słabo robi. W tym dziale mamy pomagać, a nie wprowadzać w błąd... Co do m4 CA - nie polecę. Kolega ma, sypie mu się co chwilę.

 

Ehe... Na pewno nie ma tutaj nic wspólnego czynnik ludzki. :D Sam bzdury opowiadasz na podstawie jednego egzemplarza.

Link to post
Share on other sites

Trochę wczoraj przewertowałem całe forum, w tym całym bełkocie rozbieżność zdań na temat M15A4 CA jest bardzo duża. Raczej zakwalifikowałbym do produktów nie polecanych (nie piszę o wersji sportsline). Brak rekomendacji raczej wynika z tego że za te pieniądze mogę stać się posiadaczem czegoś lepszego, mniej problemowego. Ale czy jest jakaś alternatywa dla M15A4 kosztującej 840 zł? Hmm ARES (rodzina G36) :) lub Cyma. Tylko pytanie czy np.CM.048 wypada lepiej niż poruszana w temacie M4?

 

Jeśli chodzi o wygląd M15A4 nie mam nic jej do zarzucenia - wizualnie u mnie ma najwyższą notę.

Link to post
Share on other sites

Naprawa pękniętego gearboxa w emkach zalicza się do dużych kosztów?

Do chińczyków i tak podchodzę z dużym dystansem, skoro jest taka loteria w egzemplarzach. Potrzebowałbym po prostu więcej (aktualnych) opinii na temat poruszanej repliki CA.

Link to post
Share on other sites

Trochę wczoraj przewertowałem całe forum, w tym całym bełkocie rozbieżność zdań na temat M15A4 CA jest bardzo duża. Raczej zakwalifikowałbym do produktów nie polecanych (nie piszę o wersji sportsline).

 

Patrz na daty. Większość negatywnych opinii CA zebrało w czasach na prawdę kiedy to egzemplarze nie były dopracowane. Obecne wersje 2010 to poezja. Genialne GB, świetnie je się robi, tłoczone oznaczenia - nie malowane, piny z blokadą, działający BC i wiele, wiele innych. Moim zdaniem teraz są ładniejsze i lepiej wykonane od G&P.

Link to post
Share on other sites

4 miesiące temu kostka stykowa, 2 miesiące temu tłok (chyba JBU). Często ma problemy z okablowaniem. Może jest to spowodowane złym serwisem? Wiem, że krótko po kupnie (jakieś 3-4 miesiące, strzelanki co tydzień) zmieniał sprężynę, bo ta stockowa M120 się ubiła.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...