Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Komora w G36C od JG


Recommended Posts

Witam.

 

Od około 2 tygodni posiadam replikę G36C firmy JG. Wszystko było ok, aż do momentu, kiedy byłem zmuszony wyjąć lufę z założoną na nią komorą hop-up.

Przy wyciąganiu imitacji bloku gazowego wraz z rurą ułamał się zaczep na imitacji bloku i lufa z komorą nie mogła "pozostać" w środku imitacji. Znalazłem na forum

sposób, aby to jakoś doraźnie naprawić. Wstawiłem między komorę HU a Gearbox metalowy sześcian podobny wielkościowo do zapałki. I teraz moje pytanie co do odległości:

 

 

1. Czy odpowiednia jest odległość komory od przodu Gearboxa, jeśli wpadająca kulka leży minimalnie przed takim małym trójkącikiem wystającym z komory HU?

 

2. Czy taki zabieg może być stosowany na dłuższą metę? Czy straty FPSów są duże?

 

3. Czy jest możliwość domowej naprawy tego zatrzasku? Jakiś dobry klej + odpowiedni kawałek plastiku.

 

4. Jak sprawdzić, czy gumka HU jest pęknięta bez rozszczelniania jej?

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

1. Nie da się tego zrobić na oko - trzeba po psrotu "przechronować"

2. Powiedzmy ,ze tak - ale lepiej kupić nową komorę.

3. Nie da rady. Pod wpływem drgań od strzelania, wszystko pęka :(

4. Nie da się :) Nie bój się, wyjmij ją obejrzyj, i włóż z powrotem z minimalna ilością jakiegoś smaru z zewnątrz :)

Over.

Link to post
Share on other sites

Z tego, co rozumiem, nie wyłamał się zaczep na komorze, tylko kawałek imitacji bloku gazowego. Da się to skleić dobrą żywicą i dobrym sposobem, ale nie będzie to w 100% pewne rozwiązanie (chociaż nowy blok też może się posypać).

 

Odległość jest odpowiednia, jeśli da się włożyć gniazdo magazynka, a kulki są prawidłowo podawane. Czasem trzeba podpiłować jedną z krawędzi w komorze (kolejna poprawka w standardzie CA względem TM-JG - ścięcie krawędzi od strony magwella i od razu kulki lepiej idą).

Strat fpsów nie powinno być, bo komora nie jest dalej od dyszy, a wręcz bliżej (czyli w skrajnych przypadkach fpsy mogą wzrosnąć). Jednak może się to przekładać na większe obciążenie dyszy i jej popychacza.

 

Dlaczego pytasz o pęknięcie gumki? Słabo podkręca, nieregularnie, coś wystaje z komory?

Link to post
Share on other sites

Da sie to naprawić, ja swoją połatałem i działa. U mnie jeden żabek urwał się z komory hu, a z drugiej strony puścił blok gazowy. Komory hu nie pokleisz-twardy, śliski abs, ale ścianke w blooku gazowym da radę. Z drugiej strony(tam gdzie był urawany bolec od komory), po wycentrowniu wszystkeigo wtopiłem kawałek pręcika który przechodzi przez blok i komore i opeira ise na lufie zaraz za peirścieniem centrującym lufe. Ale nalepeij poklej tylko blok, a komore kup nową. I przedewszystkim trzeba mieć reke do tego, a skoro sie pytasz czy da isę to zrobić i jak... ja siedizałem 2h, ale udało się to zrobić idealnie.

 

Jak już sie zdecydujesz to polecam ten klej

 

 

Jest jeszcze identycznie wyglądający innej firmy-to samo.

 

Jak już sie zdecydujesz to po klejeniu przymierzaj komore bez lufy i sprężyny i lekko ciągnąc w strone GB patrz czy ukłąda się idealnie w lini z blokiem gazowy., odległość komory od GB tez musi być właściwa. Jak spartolisz klejenie bloku to możesz się ratować i zjechać te wypustki na komorze z prawej czy lewej żeby zniwelować skos komory względem bloku, ale lepeij porządnie poklej blok! przed klejeniem zjedź powierzchnie pilnikiem i odtłuść, klej szybko zasycha, nakładaj warstwami.

 

Co do pytania nr 1 to tak da się sprawdzić. Zdejmujesz kawałek body wq który wchodzi magazynek, wtedy ładnie widać jak dysza wchodzi w gumke. Strzelasz na auto aż dysza stnaie w maks. wysuniętej pozycji-cała faza musi być schownaa w gumce żeby była szczelność. Abstrahując od sprawy, sama dysza JG(co mnei bardzo zaskoczyło) jest idealnie szczelna nawet na sucho, NIE POTRZEBA TAKIEJ Z O-RINGIEM, wystarczy dać gęsty smar sylikonowy i mozna robić strzykawkę...

 

Co do Twojego sposobu, to już lepiej wyjąć tą sprężyne co siedzi w bloku gazowym, ustawić komorę i poklić wsyzstko dobrą izolacją, najpierw robiąć pierścień na komorze żęby nei mogła przesunąć się do przodu, a potem obwinąć ją razem z blokiem.

 

Tak wygląda to u mnei po naprawie:

 

6684a2c79a20418bm.jpg

 

81da5fcb88e207ebm.jpg

 

Jak się zdecydujesz to życze powodzenia, bo anpewno się przyda ;) Ale warto spróbować, bo Koszt nowego bloku gazowego z komorą to około 100-120zł czyli 1/4 ceny repliki)-jest na azteco wszystko.

Edited by Pan Talon
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...