Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 po zmianie korpusu lufy komory i gumki stracila moc


Recommended Posts

Witam. wymieniłem lufę zewnętrzna komorę korpus na metalowy i gumkę po tej wymianę replika straciła z polowĘ mocy i szybko się grzeje silnik rączce. Co zrobić żeby odzyskać ta moc i żeby replika się nie grzała bo grzeje się po 20 strzałach i pada silnik dopiero po ostygnięciu wznawia pracĘ. Replika to m4.

Edited by arend
Link to post
Share on other sites

Proste.Nowe body źle przylega do chwytu pistoletowego,w którym siedzi silnik,lub masz za mocno dokręcony silnik.Powoduje to albo za mocne zazębianie zębatki silnika z zębatką silnikową,lub dzieje się to pod złym kątem,przez co powodowane są duże opory.Strata mocy może być spowodowana przedmuchami na połączeniu dyszy z komorą.

 

Daj to komuś do złożenia kto się na tym zna,bo w przypadku złego spasowania body z chwytem bez piłowania się nie obejdzie.

Edited by nicknitro
Link to post
Share on other sites

Nie musisz kupować rączki, trzeba ci wyregulować na nowo silnik. Jak nie jesteś technicznym kaleką to możesz na YT poszukać filmików jak to się robi (chodzi o dźwięk też) a połączenie dysza><gumka HU możesz sprawdzić kładąc na miejsce wprowadzania kulek przez maga do komory HU kawałek chusteczki i strzelić. Przy dobrej szczelności chusteczka nie powinna się nawet podnieść, jeśli masz za duży odstęp tam to lipa i kawałek podleci. Wtedy musisz sprawdzić i docisnąć komorę do szkieletu gearboxa i najlepiej zabezpieczyć ją przed przesuwaniem się, a jeśli nadal jest nieszczelność to nowa, dłuższa dysza. Za trudne? Szukaj serwisanta i miej z głowy.

Link to post
Share on other sites

Pytania:

1. kable do przodu czy do tyłu? (trzymasz baterię w kolbie czy w chwycie?)

2. silnik bez pokrywy chwytu wchodzi lekko czy z "oporami" (powinien po ustaniu nacisku sam wychodzić na sprężynie)?

3. jak grzeje się silnik, to bateria też?

Diagnoza:

1. grzanie - sprawdź czy nie przytarłeś, rozciąłeś gdzieś izolacji - możesz mieć przebicie "na masę" i stąd grzanie silnika (i baterii jeśli też się grzeje) - to z moich doświadczeń. Jeśli izolacja jest cała to może być tak jak koledzy wyżej napisali - źle osadzony osadzony silnik (lub równie dobrze coś innego :icon_biggrin: )

2. spadek mocy - tu nic nowego nie napiszę, pewnie brak szczelności gumka - dysza, może być tak, że po zmianie body magazynek wchodzi bardziej "do przodu" i odsuwa komorę HU od GB - może być konieczna wymiana dyszy na dłuższą, o ile, to musiałbyś wymierzyć suwmiarką (praktycznie każdy producent produkuje dysze o innej długości ja np. kupiłem aż 3, zanim dobrałem właściwą) - albo oddać giwerkę do (dobrego) serwisu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...