bucz12 Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 (edited) Witam. wymieniłem lufę zewnętrzna komorę korpus na metalowy i gumkę po tej wymianę replika straciła z polowĘ mocy i szybko się grzeje silnik rączce. Co zrobić żeby odzyskać ta moc i żeby replika się nie grzała bo grzeje się po 20 strzałach i pada silnik dopiero po ostygnięciu wznawia pracĘ. Replika to m4. Edited June 5, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
zuczek Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 Spróbuj zamontować poprzednie części. Nic nie grzebałeś przy okablowaniu? Możesz spróbować silnik zmienić, może coś to da. Jak masz miernik to zmierz rezystancję okablowania. Quote Link to post Share on other sites
bucz12 Posted June 5, 2012 Author Report Share Posted June 5, 2012 (edited) Przy oklablowaniu nie tylko tylce co wyjolem na chaile GB i tyle. a silnika nie mam 2 ;/ ? Edited June 5, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
zuczek Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 Nie rozumiem. Quote Link to post Share on other sites
bucz12 Posted June 5, 2012 Author Report Share Posted June 5, 2012 (edited) No nic przy okablowniu nie bylo robione tyle co wyjĄŁem je bo musialem korpus zmieniĆ i wsadzilem na miejsce. Edited June 5, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 (edited) Proste.Nowe body źle przylega do chwytu pistoletowego,w którym siedzi silnik,lub masz za mocno dokręcony silnik.Powoduje to albo za mocne zazębianie zębatki silnika z zębatką silnikową,lub dzieje się to pod złym kątem,przez co powodowane są duże opory.Strata mocy może być spowodowana przedmuchami na połączeniu dyszy z komorą. Daj to komuś do złożenia kto się na tym zna,bo w przypadku złego spasowania body z chwytem bez piłowania się nie obejdzie. Edited June 5, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
bucz12 Posted June 5, 2012 Author Report Share Posted June 5, 2012 A może da się kupić gdzieś rączkę ? Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 5, 2012 Report Share Posted June 5, 2012 Nie musisz kupować rączki, trzeba ci wyregulować na nowo silnik. Jak nie jesteś technicznym kaleką to możesz na YT poszukać filmików jak to się robi (chodzi o dźwięk też) a połączenie dysza><gumka HU możesz sprawdzić kładąc na miejsce wprowadzania kulek przez maga do komory HU kawałek chusteczki i strzelić. Przy dobrej szczelności chusteczka nie powinna się nawet podnieść, jeśli masz za duży odstęp tam to lipa i kawałek podleci. Wtedy musisz sprawdzić i docisnąć komorę do szkieletu gearboxa i najlepiej zabezpieczyć ją przed przesuwaniem się, a jeśli nadal jest nieszczelność to nowa, dłuższa dysza. Za trudne? Szukaj serwisanta i miej z głowy. Quote Link to post Share on other sites
bucz12 Posted June 5, 2012 Author Report Share Posted June 5, 2012 Post usunięty za łamanie zasad pisowni języka polskiego. Arend Quote Link to post Share on other sites
GuloGulo Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 Pytania: 1. kable do przodu czy do tyłu? (trzymasz baterię w kolbie czy w chwycie?) 2. silnik bez pokrywy chwytu wchodzi lekko czy z "oporami" (powinien po ustaniu nacisku sam wychodzić na sprężynie)? 3. jak grzeje się silnik, to bateria też? Diagnoza: 1. grzanie - sprawdź czy nie przytarłeś, rozciąłeś gdzieś izolacji - możesz mieć przebicie "na masę" i stąd grzanie silnika (i baterii jeśli też się grzeje) - to z moich doświadczeń. Jeśli izolacja jest cała to może być tak jak koledzy wyżej napisali - źle osadzony osadzony silnik (lub równie dobrze coś innego :icon_biggrin: ) 2. spadek mocy - tu nic nowego nie napiszę, pewnie brak szczelności gumka - dysza, może być tak, że po zmianie body magazynek wchodzi bardziej "do przodu" i odsuwa komorę HU od GB - może być konieczna wymiana dyszy na dłuższą, o ile, to musiałbyś wymierzyć suwmiarką (praktycznie każdy producent produkuje dysze o innej długości ja np. kupiłem aż 3, zanim dobrałem właściwą) - albo oddać giwerkę do (dobrego) serwisu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.