exdij Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Otóż mam taki problem, że replika normalnie działa na lipo 7.4, ale po podłączeniu 11.1 nie strzela tylko silnik się siłuje z zębatkami. Po odkręceniu silnika normalnie działa na 11, ale po włożeniu do gearboxa już nie. Czym może to być spowodowane? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 A batka naładowana poprawnie ? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Batka pewnie trup.Nie ma bata,żeby replika nie działała na 11.1 Quote Link to post Share on other sites
darekk Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Odwrotnie przylutowana wtyczka przy baterii ? Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Sprawdź czy jest dobra biegunowość i czy batka nie jest rozładowana. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Jeśli bateria jest naładowana poprawnie to wina okablowania. Praktycznie wszystkie stokowe okablowania mają małą wydajność i przy mocnych bateriach replika nie działa poprawnie. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Tak, kurde, okablowania. Weź się w głowę puknij specu. Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 No tak AnR nie wiedziałeś to ilość V a nie A ma decydujący wpływ czy replika działa? Tutaj replika ewidentnie ma focha. Tak na serio sprawdź biegunowość, jakie napięcie ma bateria jak i poszczególne ogniwa bez i z obciążeniem (tutaj możne być żarówka samochodowa). Jeżeli sam montowałeś baterie to sprawdź to co wcześniej i sprawdź ile bateria potrafi dać A ze swojej pojemności. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 No tak AnR nie wiedziałeś to ilość V a nie A ma decydujący wpływ czy replika działa? Te, mądrala... A wiedziałeś, że przez 3 lata w dzień, w dzień siedzę przy replikach? Jeśli bateria jest sprawna to nie ma bata, aby nie dawało rady. Kalbe nie mają tutaj nic do gadania. Może być cwarcie na lipolu, wtedy silnik będzie bzyczał jak przy regulowaniu MOSFETu. Miałem tak dziś z rozpieprzonym lipo, którego użytkownik nie szanował. Blaszka z niego gdzieś mi dotknęła korpusu. Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 AnR to była ironia.... ;) Tak czy siak masz racje. Kablom to raczej obojętnie(oczywiście w miarę niskie) ile V pościsz bardziej je możne spalić natężenie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.