Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Listwa dosyłacza- różnice między V3 a V2


Recommended Posts

Witajcie! posiadam m16a4 od BOYI z którego BOYI zostalo niewiele.....ostatnio chciałem wymienić listwę dosyłacza bo zadzierała mi dysze do góry w max wysuniętej pozycji więc zakupiłem listwę ULTIMATE do V2-taki jak TU- jakie było moje rozczarowanie jak replika przestała podawać kulki...jak się okazało to "popychacz" BOYI taki jak TU ma końcówkę (ząb który naciąga zebatka) szeroki i wyprofilowany coś jak w V3 a od V2 wszystkie mają tak jak ultimate do v2...dałem nawet tulejkę na zębatkę ale jeszcze za mało odciąga listwę do tyłu więc moja pytanie brzmi: jakie są różnice między V3 a v2 jeśli chodzi o popychacz-różnica długości, szerokości,umiejscowienia zęba,zaczepu od sprężynki ? Czy popychacze G&G maja szeroki ten ząb ? pytam bo na jednym ze sklepowych obrazków wyglądało jakby miał szeroki.

Jeśli tylko tym zębem rożni się v2 od v3 to zamówię od v3 bo na starym w ogóle dyszy nie widzę w komorze tak mocno jest cofnięta-czyli książkowo a tu 2mm dysza wystaje :/

Z góry dzięki za info.

Link to post
Share on other sites

Lub nabić tulejkę na ośkę zebatki która naciaga popychacz.

 

tak, tak też pomyślałem i zrobiłem (napisałem o tym w 1 poście) i niestety ultimate nadal słabiej odciąga dysze do tyłu, na tyle słabiej ,że nadal kulka swobodnie ani pod delikatnym naciskiem nie wpada do komory.

Link to post
Share on other sites

Możesz delikatnie skrócić dyszę tak, by kulki swobodnie wpadały. A jeżeli dysza nie będzie uszczelniała się w kołnierzem gumki, wówczas zeszlifuj czoło popychacza. Jeżeli i tak Ci nie wyjdzie, w ostateczności kupisz odpowiedni popychacz :)

Link to post
Share on other sites

To dałeś za mała tujelkę widocznie ;)

 

większa haczyła w GB :) zamówiłem popychacz SHS taki niebieski ale nie przeźroczysty bo z tego co widziałem ma taki profil jak potrzebuje i dam znać jak wyszło- dyszy nie tykam bo została solidnie dorobione na zamówienie, długość odpowiednia bo pracuje poprawnie z chińskim popychaczem lecz jak juz wspomniałem zadziera dysze do góry pomimo dorobienia dyszy na "zero"

Link to post
Share on other sites

Suchy:

BU Guardera, dysza jakaś tam dorabiana. A szkielet Boyi ?

Miałem tak samo, tylko na oryginalnej dyszy od zestawu. Między szkielet a komorę, włożyłem 6 warstw puszki po piwie. Replika dopiero zaczęła podawać kulki. W końcu zmieniłem szkielet na JG 6mm, ostatecznie na JG 8mm. Problemy zniknęły :) Winny jest tutaj szkielet, dokładnie jego przednia ścianka, która jest cieńsza o ok 0,5mm od innych, poprawnych szkieletów. Dlatego pisałem o niestandardowej głowicy cylindra oraz ewentualnej modyfikacji popychacza.

Ewentualnie weź tylko jedną polówkę szkieletu, załóż zestaw cylindra z dysza i popychaczem, wepchnij jak najgłębiej popychacz i przyłóż komorę do połówki szkieletu 9tak jakbyś miał składać na gotowo) i zobacz czy dysza się cała chowa. Jeżeli się chowa to jest ok, jeżeli nie, trzeba modyfikować, jeżeli problem jest na zębatce, nałożyć opóźniacz, bądź małe łożysko kulkowe. 3x5x2mm. Kolejna kwestia, że dziwne jest, że popychacz zadziera dysze do góry. Wg mnie to kwestia nie osiowego ułożenia głowicy cylindra w cylindrze.

Link to post
Share on other sites

Ja zadziera dyszę do góry to znaczyże prawdopodobnie dysza ma źle dorobiony rowek na popychacz, miałem to w dorobionej dyszy.

 

to akurat działo się na dyszy oryginalnej BU guardera, deepfire oraz tej dorabianej więc dysza jest ok i jak juz pisałem czoło popychacza jest odgięte do tyłu:) coś faktycznie jest może i ze szkieletem lub komorą ,że jest to "niestandardowe" i trzeba dopieszczać...chinole się nie przyłożyły :)

Edited by Suchy_PL_
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

sorki za posta pod postem.....Panowie z wyniku braku czasu dopiero zasiadłem by replikę złożyć do końca a nie jak dotąd na sucho......i teraz wynikł problem taki, że replika przy listwie SHS i dorabianej dyszy podaje na semi bez problemu a na auto kulki zapychają się i następują zacinki....dysza pięknie uszczelnia się z gumką- stabilne 465fps na 10 strzałów 2 z rozrzutem max 3fps, nowa gumka G&G zielona , założyłem nawet druga nową komorę hop-up SHS i dalej to samo.....kulki przy max cofniętej dyszy wpadają...miał ktoś podobną sytuację ???

Link to post
Share on other sites

Możesz mieć za mały kołnierz na gumce, przez co podaje kilka kulek.

 

 

tak też myślałem i zmieniłem systeme na nową G&G lecz problem pozostał.....na zębatce tłokowej nie mam opóźniacza ale rofa nie mam dużego na sp130 i batce NiMh 9,6V i na poprzedniej listwie i dyszy wszystko chodziło...ma ktoś jakieś pomysły ?

Link to post
Share on other sites

W komorze HU nawierć wgłębienie wiertłem 6 mm.Wiertło wkładasz w otwór z którego podawane sa kulki z magazynka do komory.

Sprawdz jeszcze raz czy gumka HU jest dobrze zamontowana siedzi głęboko w komorze a kołnierz nie jest pozaginany.

 

opóźniacz załatwił sprawę :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Wiem ze może trochę nie w temacie ale nie znalazłem innego :icon_razz2: Mój problem polega na tym iż w gearbox'ie od ostatniego przeglądu coś dzieje się z dyszą mianowicie chodzi o to że jest ona cały czas wysunięta jedynie do połowy a przy strzale jedynie na chwilkę wsuwa się do komory po czym znów wraca do pozycji poprzedniej, przez co do komory nie trafia prawie żadne sprężone powietrze a kulki lecą na kilka metrów. Moim głównym podejrzanym jest właśnie listwa dosyłacza. Replika to M15a4 CA.

Link to post
Share on other sites

Wiem ze może trochę nie w temacie ale nie znalazłem innego :icon_razz2: Mój problem polega na tym iż w gearbox'ie od ostatniego przeglądu coś dzieje się z dyszą mianowicie chodzi o to że jest ona cały czas wysunięta jedynie do połowy a przy strzale jedynie na chwilkę wsuwa się do komory po czym znów wraca do pozycji poprzedniej, przez co do komory nie trafia prawie żadne sprężone powietrze a kulki lecą na kilka metrów. Moim głównym podejrzanym jest właśnie listwa dosyłacza. Replika to M15a4 CA.

Sprawdź sprężynkę odpowiedzialną za powrót dyszy na miejsce właściwe, po jej odsunięciu do tyłu. Podobnie działo się w moim Sig'u 552. Dysza była cały czas z tyłu, schowana w GB i nie wysuwała się do przodu, i powietrze uciekało przez otwór magazynka. Tylko przed rozebraniem GB zwolnij sprężynę (strzel na singlu kilka razy), bo przy otwieraniu wystrzeli i narobi bałaganu w środku GB.

Link to post
Share on other sites

Spojrzałem i sprężynka chodzi miodnie :icon_razz2: Nadal tak się dzieje :icon_cry: Zauważyłem że jak wyjmuje silnik to słychać w środku jakiś przeskok i dysza wysuwa się cała tak jak powinno być, no to włożyłem silnik strzeliłem i znowu tylko do połowy jest wysunięta i tak w kółko. Ale przyjrzałem się temu zębowi na listwie który ma kontakt z zębatką i ma takie wyrobione 4mm wcięcie od opóźniacza więc myślę że trzeba wymienić listwę i wtedy zobaczyć co się stanie...

Link to post
Share on other sites

Spojrzałem i sprężynka chodzi miodnie :icon_razz2: Nadal tak się dzieje :icon_cry: Zauważyłem że jak wyjmuje silnik to słychać w środku jakiś przeskok i dysza wysuwa się cała tak jak powinno być, no to włożyłem silnik strzeliłem i znowu tylko do połowy jest wysunięta i tak w kółko. Ale przyjrzałem się temu zębowi na listwie który ma kontakt z zębatką i ma takie wyrobione 4mm wcięcie od opóźniacza więc myślę że trzeba wymienić listwę i wtedy zobaczyć co się stanie...

 

kup jakąś POM-ową listwę odsyłacza i powinno być dobrze (trwalsze od zwykłej plasticzanej)

Edited by Suchy_PL_
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...