Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sprężynowy TUNING


Recommended Posts

Siemka.

 

Niedawno rozgryzłem bardzo skomplikowany proces wymiany sprężyny.

Obecnie w stocku mam sprężynę m110 , czy jakbym zamienił na m125 to coś się stanie ?

Kandydaci.

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_132_405&products_id=5085&name=Element_-_Sprezyna_-_M125_ST

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_132_405&products_id=7697&name=Ultimate_-_Sprezyna_M120

 

Jak w grę wchodzi jakiś tuning GB to piszcie śmiało :).

A bym zapomniał , posiadam tą replikę.

http://www.firstandonlyevents.co.uk/shop/jg-g608-8-g36-ris/

Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz tuning mocowy to radzę kupić wzmocniony szkielet, do tego tłok aluminiowy JBU, bo takim zabiegiem połamiesz zębatki, albo zęby tłoka i porysujesz cylinder. Ogólnie polecam doszczelnić układ, i w miarę możliwości wszystko usprawnić, aby zmniejszyć opór i zwiększyć szczelność.

 

PS.: Polecam lektuę, mi dużo pomogła.

Edited by Piotrekill
Link to post
Share on other sites

Po krótkich i owocnych poszukiwaniach znalazłem TŁOK z poliwęglanu ze wszystkimi stalowymi zębami . A tak sobie pomyślałem jeszcze , że jak mam już grzebać przy tłoku to głowicę też można wymienić upatrzyłem sobie również z SHS . Będzie pasować ?

 

P.S

Tak wiem nie mają ich na magazynie , ale szukanie nie boli :P

Edited by Reegz
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...