Yelon Posted June 25, 2012 Report Share Posted June 25, 2012 Czy ktoś miał styczność z tą repliką albo posiada jakieś szersze informacje na jej temat? http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=4413 Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Mam ją od 2 lat. Zero problemów. Wymieniasz sprężynę główną na M140, silnik ta taki o zwiększonym momencie obrotowym i dobierasz solidne aku (np. 2200 mAh, 11,1V, 25-30C). Możesz zaślepić przewód powietrza pomiędzy cylindrem a cylinderkiem znajdującym się u góry. Stracisz wtedy latanie blaszki atrapy zamka ale zyskasz większą prędkość wylotową rzędu 30-45fps. Quote Link to post Share on other sites
ysikowy Posted December 3, 2013 Report Share Posted December 3, 2013 Odświerze troszkę temat. Kolega chce kupić taka replikę i powiedz mi jak zaślepić przewód pomiędzy cylindrami? czy wystarczy wymienić sam cylinder na Typ 0? Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 (edited) Włożyłem kawałek dętki rowerowej. Najpierw trzeba nadać jej odpowiedni profil aby nie było problemu z założeniem ale też aby spełniała swoją funkcję. Do tego odrobina smaru silikonowego i gotowe :icon_smile: Wymiana cylindra wygeneruje dodatkowe koszty (zakup cylindra) ale w ten sposób też powinno się osiągnąć ten efekt. Edited December 6, 2013 by luglo Quote Link to post Share on other sites
bizon96 Posted December 7, 2013 Report Share Posted December 7, 2013 Wydaje mi się, że w przypadku gdy kupuje się replikę za około 1300pln to koszt cylindra rzędu 40-50PLN nie jest zbyt wielkim wydadkiem, a do tego jeżeli chciałbyś wymienić sprężynę to proponowałbym również zainteresować się tłokiem, chyba, że wolisz zostawić plastikowe zęby. Silnika bym nie ruszał. Top-techy standardowo mają silniki hi-torque, tak więc tutaj masz zaoszczędzone przynajmniej 150PLN. Zamiast silnika zakupić można sorbo pad I rozejrzeć się za mosfetem, baterią I sprężyną. Lufa w stoku jest precyzyjna 6.04mm, gumka zielona G&G. Te części na początek możesz zostawić. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 Bizon96 tamtejszy tłok jest dosyć wytrzymały - nie zawsze plastik oznacza mniejszą wytrzymałość w stosunku do metalu. A co do silnika to nie spotkałem się aby tam był hi-torque. Mam 2 repliki Top Tech, miałem kilka innych na warsztacie i zawsze były silniki coś na kształt hi-speed. Jedyna, która przychodzi mi na myśl to piaskowa MP5 ale ta nie jest już produkowana jako Top Tech lecz jako G&G. Poza tym łatwo to sprawdzić 'przyklejając' klucze od domu czy auta do chwytu pistoletowego. Jak się 'kleją' do magnesu to jest hi-torque. Quote Link to post Share on other sites
bizon96 Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 Witam Lungo. W zupełności się z Tobą zgadzam a propos plastikowych zębów tłoka. Potrafią być na prawdę wytrzymałe. Chciałbym trochę rozwinąć moją myśl "proponowałbym również zainteresować się tłokiem". Moim zdaniem (oczywiście można się ze mną nie zgodzić), gdy już rozbieram GB to staram się go poskładać jak najepiej i wsadzić części, które moim zdaniem będą spełniały swoje zadanie jak najdłużej. Datego propnowałbym wymianę tłoka plastikowego na tłok z pełną metalową szczęką. Oczywiście to tylko moja sugestia. Silnik w tej replie jest na zwykłych magnesach, ma wolne obroty (16000rpm), ale powiększony moment obrotowy. Tak więc nie porównywał bym go do silnika hi-speed'owego. Przy pełni naładowanej baterii firefox 7.4V, 2200mAh, 20C i sprężynie M90 daje około 12k/s. W tej samej konfiguracji silnik SHS high-torque daje około 15k/s. Lodów nie robi, ale nie robi za grzejnik przy sprężynach M130-M140. Po prostu wsadzili starą technologię. Ja cały czas się sam ze sobą kłócę, coby sobie cylinder wymienić, ale tak mi sie blow back podoba, że jak na razie tego nie zrobię. Silnik też wymienię, tylko jak na razie mam inną replikę do wypieszczenia przed borderwar. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Aby nie kupować silnika hi-speed do Kurz'a to wpakowałem mu ten silnik. Była wyraźna różnica kulek na sekundę przy silniku z TT. Nie piszę, że jest to silnik hi-speed ale o tym, że jest szybszy od większości stokowych nie wliczając w to hi-torque :icon_smile: Teraz nie pamiętam szczegółów ale wieczorem sprawdzę na serwisie. Po prostu przełożę silniki w Kurz'u. Jakoś specjalnie się tymi silnikami nie interesowałem ale zauważyłem, że są widocznie szybsze od pozostałych zwykłych. Może na przestrzeni czasu dawali różne silniki do tych replik i też masz rację? Teraz trudno to będzie określić. Zwłaszcza, że te repliki były produkowane kilka lat temu. Ich klony pojawiają się teraz w ofercie G&G. W każdym razie mamy różne doświadczenia z tymi samymi (prawdopodobnie) silnikami. W tej samej konfiguracji silnik SHS high-torque daje około 15k/s. Lodów nie robi, ale nie robi za grzejnik przy sprężynach M130-M140. Po prostu wsadzili starą technologię.Przy M130-M140 każdy silnik bez neodymów zagrzejesz bardzo szybko. Przy czym bardzo szybko dla mnie oznacza wystrzeleniu 300-340 kulek bez przerw w trybie zmiennym. Quote Link to post Share on other sites
bizon96 Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Bede mu musial wstawic wieksza sprezyne i przetestowac go. Kupilem ta replike 4 miesiace temu i jeszcze przy niej nie grzebalem. Niestety na strzelankach uzywam tylko midow i nie jestem typem goscia siejacego kompozytem, tak wiec pewnie masz racje. Szacunek dla Ciebie. Bede mu musial wstawic wieksza sprezyne i przetestowac go. Kupilem ta replike 4 miesiace temu i jeszcze przy niej nie grzebalem. Niestety na strzelankach uzywam tylko midow i nie jestem typem goscia siejacego kompozytem, tak wiec pewnie masz racje. Szacunek dla Ciebie. Przepraszam za brak polskich liter, ale pisze z telefonu. Quote Link to post Share on other sites
Viking125 Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Witam. Odświeżam trochę temat bo mam pytanie co do zwalniacza sprężyny. Mianowicie z racji innej budowy GB czy jest problem z wymianą części na inne w standardzie zwykłego gearboxa v.2 ? Oraz czy ten mechanizm zwalniania jest awaryjny czy trwały? Quote Link to post Share on other sites
bizon96 Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 (edited) Właściwie to nie ma problemu. Niestandardowe są tylko: blokada przeciwpowrotna I cylinder. Można wymienić cylinder na zwykły. Pasuje bez problemu, natomiast w tym momencie pozbywasz się blow back-u. Co do trwałości mechanizmu zwalniania sprężyny to sę nie wypowiem, bo mam tą replikę za krótko. Grzebałem w replice kolegi z tym samym gearboxem I macałem ten mechanizm. Wygląda na trwały. Edited December 16, 2013 by bizon96 Quote Link to post Share on other sites
Viking125 Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 ok dzięki Bizon96. Wiesz czy selektor a właściwie jego dokręcanie jest identyczne co w innych emkach ? Quote Link to post Share on other sites
bizon96 Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 (edited) Selektor ognia jest standardowy. Inna jest płytka selektora ognia, co widać na zdjęciach w artykule: http://wmasg.pl/pl/articles/show/60336 Podejrzewam, że można ją zastąpić zwykłą płytką do M4/M16, ale spowoduje to utratę poruszania się indykatora selekcji trybu ognia (czy jak to się tam nazywa) z prawej strony korpusu. Edited December 17, 2013 by bizon96 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.