dade Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 (edited) Witam, ostatnio zakupiłem G3 SG-1 od JG. Mam ją może z tydzień. Wszystko ładnie, pięknie. Postanowiłem wymienić Gumkę HU na zieloną G&G - wymieniłem, Gearboxa nie ruszałem. Wszystko ładnie strzelało, ale ogólnie nie miałem gdzie jej przetestować, bo w okolicy nie miałem akurat żadnych drzew, wszystko zabudowane, ale jeszcze strzelała. Potem wyładowała mi się batka, więc poszedłem do domu. ładowałem ją 5h, obliczyłem, że powinienem ładować 4h 36min, ale na wszelki wypadek ładowałem te 5h. Bateria powinna być naładowana, jest to chinol, który dostałem w zestawie. Nagrzała się jak zawsze przy ładowaniu. Podłączyłem ją do repliki i nic... G3 nie strzela - brak reakcji na spust. Wie ktoś co jest przyczyną? teraz jeszcze raz na godzinę chociaż ładuję baterię. Dzięki z góry, pozdrawiam. Edit odnośnie literówki Edited June 28, 2012 by dade Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Bezpiecznik, tłok zablokowany w tylnej pozycji,akmulator,okablowane przerwane.Jak wciskasz spust to słyszysz chociaż jakieś tykanie? Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 (edited) A ja stawiam na chińską batkę. @nicknitro Magia chińskiej batki, działa kiedy chce. Autor by musiał mieć dużego pecha, żeby to było coś innego, niż batka. Edited June 28, 2012 by Alexanderexis Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Ale skoro wcześniej działałą? A sprawdź przypadkiem jeszcze,czy jakichś złączek w kolbie nie rozłączyłeś. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 (edited) Niestety nie słychać nawet tykania... Bateria teraz się ładowała jakieś 35min. Idę sprawdzić, czy teraz może coś zadziała. Mogę podłączyć karabin bezpośrednio do ładowarki, żeby sprawdzić, czy coś się stanie ? Sprawdziłem po ładowaniu koło 40 min i nic. Dźwięk jest taki sam z baterią, jak i bez niej. Oddać replikę na gwarancję? Edited June 28, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
Cichy112 Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Jeżeli nie wiesz co jest a nie znasz się na tym na tyle żeby tykać cokolwiek w środku, to co Ci szkodzi wysłać ją na gwarancje? Po to ją masz. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 Bo na gwarancji będzie leżała pewnie z 2 tygodnie i przez to nie pójdę na 2 strzelanki. :/ Więc myślałem, że tu się zapytam, załatwię sprawę w 15min i będzie git. Ale chyba jednak oddam na gwarancję... :/ Więc dzięki, pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 a) Masz woltomierz? b) Baterii nie ładujemy 40 min. c) Bezpiecznik cały? d) Sprawdź wtyczki czy dobrze się spinają. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 a) woltomierz się znajdzie, ale to dopiero wieczorem. b) to wiem, ale chciałem tylko sprawdzić, bo może była całkiem wyładowana i dlatego nie strzelało c) gdzie znajduje się bezpiecznik? :/ d) z wtyczkami wszystko dobrze :( Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Bezpiecznik powinieneś mieć w czarnej "puszce" niedaleko wtyczki. Zmierz ile woltów ma bateria. Tylko w sytuacji, gdzie bateria jest naprawdę martwa nie porusza ona w ogóle silnikiem. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 (edited) Czyli żeby dostać się do bezpiecznika, mam otworzyć ten czarny plastik na kablu niedaleko wtyczki? Edit: ok otworzyłem to, bezpiecznik nie wygląda na zepsuty. Chyba z nim wszystko ok. Edited June 28, 2012 by arend Quote Link to post Share on other sites
RivPolska Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Tak. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 (edited) Bezpiecznik wygląda tak: Bezpiecznik zdjęcie 1 Bezpiecznik zdjęcie 2 Edit: dać jeszcze czegoś zdjęcie? :/ Edited June 28, 2012 by dade Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Ważne jest aby ten drucik w bezpieczniku nie był uszkodzony. Jeżeli mimo tego nie masz nadal reakcji na spust, sprawdź na innej batce. Ewentualnie w chwycie pistoletowym masz 3 śruby. Odkręć 2 które są najbliżej boków i zdejmij pokrywę, zobacz czy z silniczka nie zsuneły się kabelki z wsuwkami. Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 (edited) Panowie, a jak to coś poważniejszego, to straci gwarancje. Ja bym nie majstrował, tylko wysłał na gwarancję. @AnR, dlatego piszę, żeby tej granicy nie przesunąć o krok za daleko... Edited June 28, 2012 by Alexanderexis Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Dzięki Bogu to Ty. Na GB jest plomba, póki jej nie ruszy to gwarancja jest. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 Zdecydowałem, że wyślę na gwarancję... ale jest jeden mały problem... Przy otwieraniu chwytu pistoletowego, otwierałem go śrubokrętem z magnesem. Otworzyłem go, wszystko ok i nagle jakaś płytka ze środka przyczepiła mi się do śrubokrętu. zupełnie nie wiem skąd ona się wzięła. Wygląda tak: Płytka Silnik wygląda tak: silnik Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Płytkę dajesz na dupę silnika, musi się ona znaleźć w miejscu pod regulacją, czyli mała śrubą imbusową. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 Nie chcę niczego rozje... więc byłbym mega mega wdzięczny, jeśli być zaznaczył na moim zdjęciu w paincie, gdzie dokładnie ją położyć. :) Proszę, będę bardzo wdzięczny. ;) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Użyj mózgu. Za pomocą śruby pod tym dyskiem reguluje się położenie silnika. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.