dade Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 (edited) Witam, Dobra, więc tak. Co dokładnie mam tuningować w tej replice, żeby NIE RUSZAĆ GEARBOXA? Na razie została wymieniona tylko gumka na G&G zieloną. Zastanawiam się czy kupić lufę Promyka, czy Guardera. I jaka długość? 550mm, czy 590mm, i czy 590mm zmieściłoby się pod takim tłumikiem? No i co jeszcze powymieniać, aby replika miała koło 520FPS? Dużo razy spotkałem się z pojęciem "doszczelnić", jak to zrobić? Pozdrawiam i dziękuję z góry! Edited July 1, 2012 by dade Quote Link to post Share on other sites
arend Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Się zastanawiam czy jest to winą systemu edukacji, wychowania czy zbiorowego lenia. http://forum.wmasg.pl/topic/92338-tuning-g3/page__hl__g3+tuning http://forum.wmasg.pl/topic/42984-g3-sg-1-jg089/page__hl__g3+tuning Quote Link to post Share on other sites
dade Posted July 1, 2012 Author Report Share Posted July 1, 2012 Post usunięty za łamanie zasad pisowni języka polskiegu. Arend A trzeba było wpisać w szukajkę "g3 tuning". Trzeba tylko chcieć. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 I tak nic mi nie przyniosły nowego te dwa posty. :d Quote Link to post Share on other sites
exdij Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Bez ingerencji w gearboxa o tych 520 fps'ach możesz tylko pomarzyć. Quote Link to post Share on other sites
koval95 Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Tuning tej repliki do 520 fps wyniesie Ciebie na pewno więcej niż jest warta ta replika, sam się kiedyś tak bawiłem i uwierz mi zmarnowałem czas i pieniądze. Jak możesz to sprzedaj i kup markowa getę. Quote Link to post Share on other sites
RivPolska Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Spokojnie mógłbyś osiągnąć i kilkadziesiąt tysięcy FPS bez ingerencji w GB. Montujesz za komorą przyspieszacz cząsteczek, kulki 0,20g i jazda. Quote Link to post Share on other sites
-K2- Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 @Riv Brawo chłopie. Zabawny jesteś. Tak trzymać! @dade Tak jak napisał koval. Nie opłaca się. Żeby cokolwiek zrobić z tą repliką, należy zacząć od rozebrania gearboxa. (Oczywiście pomijam założenie lepszej gumki i lufy precyzyjnej, bo to absolutna podstawa). Jak masz kasę, zaszalej. Jak nie masz, to daj sobie spokój. Na niedzielne łupanki w zupełności wystarcza to, co masz w pudełku ze sklepu + preclufa i gumka. Do tego jakieś lepsze kulki 0,23 i tyle. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 A jeśli oddam ją do sklepu i powiem, żeby mi wymienili części w gearboxie, to zrobią to? Czy sklep nie robi takich usług? ogólnie to na tuning mogę wydać nawet 1000zł :p Quote Link to post Share on other sites
Didi Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Już lepiej serwisantowi wysłać. Taniej i lepiej. Quote Link to post Share on other sites
RivPolska Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 A jeśli oddam ją do sklepu i powiem, żeby mi wymienili części w gearboxie, to zrobią to? Czy sklep nie robi takich usług? ogólnie to na tuning mogę wydać nawet 1000zł :p Czyli że mając 1500 zł kupiłeś chińską replikę z trzeszczącym body, chcąc zrobić z niej snajperkę?? Quote Link to post Share on other sites
dade Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 Nie no ogólnie, będę tuningował ją po kolei. Nie mam od razu 1500zł. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 Czyli serio lepszą opcją jest sprzedać ją i dozbierać do Tokio Maruja? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 (edited) Mając do dyspozycji 1000zł,sprzedaj ją,kup g3 CA i wymień jedynie sprężynę,dyszę,i głowice cylindra.Tuning tego się nie opłaca,i przy sprzedaży będziesz sobie pluć w brodę. Edit.Marui jest fajny,ale drugi raz bym go nie brał.Kup CA. Edited July 2, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
arend Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Tematy zakładał, zad zawracał, pisali wierząc ze pomyśli a Dade gówno kupił. I teraz będzie to gówno tunimgował. Potem obudzi się z ręką w nocniku że wydał na gówno i jego tuning półtora kafla a gówno gównem zostało i trzeszczy w rękach. Miałem to samo z warriorem. Wiem co mówię. Quote Link to post Share on other sites
WujekHugo Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Mogę Ci napisać jak będzie wyglądać Twój tuning tej Gety. Dałeś teraz za nią z 400 zł, kolejno zaraz zaczniesz czytać temat i sam się czegoś nauczysz. Powiesz: dobra mamy tysiaka to kupimy po kolei co trzeba. Dostaniesz replikę po tuningu w swoje łapy, oddasz kilka strzałów i stwierdzisz, że nigdy tak nie umoczyłeś 1500 zł. Quote Link to post Share on other sites
kjujiczek Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Kolega miał G3 JG to mu się po miesiącu tak układ rozszczelnił że dziś na chrono z 370 fps pokazuje 170. Jeśli mówią ci,że ta replika jest kiepska i lepiej jest kupić coś markowego to warto się nad tym zastanowić. No i co jeszcze powymieniać, aby replika miała koło 520FPS? Dużo razy spotkałem się z pojęciem "doszczelnić", jak to zrobić? Z tego nic nie będzie choć powstanie! Tematy zakładał, zad zawracał, pisali wierząc ze pomyśli a Dade gówno kupił. Bo wena jest King Konga. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 nikt mi nie pisał, że to gówno, tylko odsyłałeś mnie Arend do tematów o G3, które nic mi nie wnosiły, ale mniejsza z tym. :D To w takim razie nie będę jej tuningował. Mam stówę w kieszeni, sprzedam G3 (ile za nią dostanę? uda się 400zł? nowa 450) i jeszcze dostanę 300zł za sprzedaż wcześniej repliki. To jest 800zł. Jest dostępny G3 CA w Polsce? I uda się go kupić za te 800zł? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Jak będziesz baaardzo cierpliwy,to może ktoś ci tyle da,ale ja bym bardziej celował w 350zł.Giety od CA z tego co wiem są niedostępne.Zadzwoń do Capri,może oni coś sprowadzą.Używki co jakiś czas się pojawiają na allegro,i jeżeli ma to być baza pod tuning,to bym w nie celował. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 Okej dzięki. No i jeszcze pytanie ile taka gietka od CA kosztuje? :D Bo zupełnie nie mogę znaleźć na necie. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 (edited) Giety w capri asg. no i jakaś tam z allegro klik Edited July 2, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
dade Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 Nie wiem skąd wezmę 1000zł. nie no w sumie będę tyle miał ale to dopiero we Wrześniu. No to czekam do Września i kupuję to G3 od CA. Dzięki Nickintro! No i... co lepiej? Używkę, czy nówkę. Bardziej nastawiony jestem na używkę, bo taniej mnie wyjdzie, to dobry pomysł, czy nie bardzo? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Jeżeli masz zamiar tuningować to bierz używkę,a jak chcesz latać ze stockiem to nówkę.Zaoszczędzisz trochę przy tuningu. Quote Link to post Share on other sites
dade Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 Okej, dzięki. Wreszcie ktoś mi jakoś pomógł. Jesteś wielki! Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.