robertasg Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 Witam, na wstępie chciałbym powiedzieć, że szukałem parad jak naprawić single fire w replice AGM i nic nie znalazłem. Jedyna porada jaką przeczytałem to "oddaj do serwisu" , więc jeżeli ktoś znalazł temat gdzie jest odpowiedź na moje pytanie to proszę moderatora o zamknięcie tematu i o link przekierowujący ;) Mam hk416 AGM i jak wszystkie podobno moje również ma wadę, że na single fire strzela jak na auto. Wymieniłem już przerywacz płytka wygląda na dobrą i nie wiem jak to naprawić. Czy komuś udało się z tym uporać? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 A łącznik styków w jakim jest stanie? Chodzi mi o cześć za którą łapie przerywacz? Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 Wiadomość automatyczna Wątek został przeniesiony z "Repliki airsoftowe i sprawy techniczne -> AEG/EAG -> Opisy i informacje - II klasa" do "Repliki airsoftowe i sprawy techniczne -> AEG/EAG -> Problemy i serwis". Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted July 6, 2012 Author Report Share Posted July 6, 2012 właśnie się zastanawiam czy może to kostka stykowa jest felerna, ale wygląda okej Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 Sprawdź uważnie. Wduś łącznik styków palcem i popchnij przerywacz i zobacz czy przerywacz "wyrwie" łącznik. Jeżeli nie - do wymiany łącznik jest. Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Mhm, dobrze seger radzi - albo przerywacz, albo łacznik, ale zamiast samemu podnosić go palcem, zakreć zębatką tłokową. Czasami zdaża się ,że to zębatka, ma wytarty ząb, którym popycha przerywacz i nie podnosi się na tyle wysoko ,żeby wybić łącznik. Wtedy, niestety ,trzeba zmienić tłokową, albo dać inny przerywacz - niestety firma firmie nie równa. Over. Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted July 8, 2012 Author Report Share Posted July 8, 2012 ok dzięki za odpowiedź ;D Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 8, 2012 Report Share Posted July 8, 2012 Zębatka to raczej nie. Nie widziałem jeszcze żeby krzywka na zębatce się starła. Najczęściej awarii ulega przerywacz. Przerywacze SHS - fabrycznie nowe nie działają :P przynajmniej w szkieletach JG - za mały ząb zahaczający o zębatkę. Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted July 9, 2012 Author Report Share Posted July 9, 2012 (edited) a jednak zmieniłem zębatki na CA, łącznik styków, przerywacz już wcześniej na CA i dalej brak single fire ;/ A może trzeba podłożyć gdzieś jakąś podkładkę albo coś takiego? Edited July 9, 2012 by robertasg Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted July 9, 2012 Report Share Posted July 9, 2012 Podkładanie, przyklejanie, nic nie daje. Ściera się to szybko i odpada - nie jest tak wytrzymałe jak metal. Sprawdzałeś kręcąc tłokową ? Wybija łącznik czy nie ? Jeśli będize wybijać , krecąć ręcznie to wybije też, przy złożonym GB. A jeśli nie wybija, to musisz zmienić przerywacz - najdokładniej wykonane są niestety najdroższe - Systema, Promyk. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted July 10, 2012 Author Report Share Posted July 10, 2012 czekam teraz na resztę części tuningowych i wszystko sprawdzę, ale przerywacz już zmieniłem, który w innej replice działał dobrze... jeszcze jakieś pomysły? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Płytka selektora? Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted July 10, 2012 Author Report Share Posted July 10, 2012 jeśli płytka selektora ma tylko za zadanie przesuwać przerywacz to jest dobra Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted July 15, 2012 Author Report Share Posted July 15, 2012 Proszę moderatora o zamknięcie tematu. Problem rozwiązany. Problem tkwił najprawdopodobniej w przerywaczu, o który dzyndzel zębatki tłokowej nie zahaczał. W sumie zmieniłem także zębatki, ale to bardziej przy okazji tuningu repliki. Przerywacz na jaki zmieniłem to najprawdopodobniej CA-nie jestem pewien bo mam ich kilka i w pewnym momencie wszystkie mi się pomieszały. Podsumowując przy naprawie trzeba mieć kilka różnych przerywaczy i się bawić przerywaczem i zębatką tłokową. Na marginesie dodam jak ktoś nie czytał całego tematu, że nie każdy przerywacz pasuje i na początku nie wiedziałem w czym tkwi problem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.