Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

HK 416 AGM problem z single fire


Recommended Posts

Witam, na wstępie chciałbym powiedzieć, że szukałem parad jak naprawić single fire w replice AGM i nic nie znalazłem. Jedyna porada jaką przeczytałem to "oddaj do serwisu" , więc jeżeli ktoś znalazł temat gdzie jest odpowiedź na moje pytanie to proszę moderatora o zamknięcie tematu i o link przekierowujący ;)

Mam hk416 AGM i jak wszystkie podobno moje również ma wadę, że na single fire strzela jak na auto. Wymieniłem już przerywacz płytka wygląda na dobrą i nie wiem jak to naprawić. Czy komuś udało się z tym uporać?

Link to post
Share on other sites

Mhm, dobrze seger radzi - albo przerywacz, albo łacznik, ale zamiast samemu podnosić go palcem, zakreć zębatką tłokową. Czasami zdaża się ,że to zębatka, ma wytarty ząb, którym popycha przerywacz i nie podnosi się na tyle wysoko ,żeby wybić łącznik. Wtedy, niestety ,trzeba zmienić tłokową, albo dać inny przerywacz - niestety firma firmie nie równa.

Over.

Link to post
Share on other sites

Zębatka to raczej nie. Nie widziałem jeszcze żeby krzywka na zębatce się starła. Najczęściej awarii ulega przerywacz. Przerywacze SHS - fabrycznie nowe nie działają :P przynajmniej w szkieletach JG - za mały ząb zahaczający o zębatkę.

Link to post
Share on other sites

Podkładanie, przyklejanie, nic nie daje. Ściera się to szybko i odpada - nie jest tak wytrzymałe jak metal.

Sprawdzałeś kręcąc tłokową ? Wybija łącznik czy nie ? Jeśli będize wybijać , krecąć ręcznie to wybije też, przy złożonym GB. A jeśli nie wybija, to musisz zmienić przerywacz - najdokładniej wykonane są niestety najdroższe - Systema, Promyk.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Proszę moderatora o zamknięcie tematu. Problem rozwiązany.

 

Problem tkwił najprawdopodobniej w przerywaczu, o który dzyndzel zębatki tłokowej nie zahaczał. W sumie zmieniłem także zębatki, ale to bardziej przy okazji tuningu repliki. Przerywacz na jaki zmieniłem to najprawdopodobniej CA-nie jestem pewien bo mam ich kilka i w pewnym momencie wszystkie mi się pomieszały. Podsumowując przy naprawie trzeba mieć kilka różnych przerywaczy i się bawić przerywaczem i zębatką tłokową. Na marginesie dodam jak ktoś nie czytał całego tematu, że nie każdy przerywacz pasuje i na początku nie wiedziałem w czym tkwi problem.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...