PatrykD3 Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Witam. Przez jakiś czas nie będę jeździł na strzelanki i czy jak odłożę baterię gdzieś do szuflady na 3 tygodnie to może się sama rozładować ??? Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 (edited) Tak, to stosunkowo powolny proces, ale niestety "prónd się wyliwo". Choć zdania na ten temat są podzielone, osobiście nie jestem zwolennikiem pozostawiania na dłuższy czas naładowanej baterii. Ps Zaznaczam, nie znam się na tym i powielam jedną z obiegowych opinii. Edited July 7, 2012 by Powała Quote Link to post Share on other sites
zuczek Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Zaznaczam, nie znam się na tym i powielam jedną z obiegowych opinii. :P Jaka bateria? Jaka pojemność? Czym ładowana? Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 zuczek- jak bateria to nie wazne. jaka pojemnosc to tez malo istotne. Istotny jest fakt, ze baterie ( kazda niezaleznie od typu i pojemnosci ) ulega samorozladowaniu. Jest to proces bardzo powolny, ale zauwazalny Z jakiegos powodu, na paczkach do bateri pisze : najlepiej uzyc prezd 20XX Taka to natura bateri. Nic na to nie poradzimy Quote Link to post Share on other sites
PatrykD3 Posted July 8, 2012 Author Report Share Posted July 8, 2012 Czy po tygodniu rozładuje się chociaż pół ? A czy jak się weźmie w środku tygodnia i trochę postrzela to coś da ? Quote Link to post Share on other sites