Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Czy bateria może się sama rozładować ?


Recommended Posts

Tak, to stosunkowo powolny proces, ale niestety "prónd się wyliwo".

Choć zdania na ten temat są podzielone, osobiście nie jestem zwolennikiem pozostawiania na dłuższy czas naładowanej baterii.

 

Ps

Zaznaczam, nie znam się na tym i powielam jedną z obiegowych opinii.

Edited by Powała
Link to post
Share on other sites

zuczek- jak bateria to nie wazne. jaka pojemnosc to tez malo istotne. Istotny jest fakt, ze baterie ( kazda niezaleznie od typu i pojemnosci ) ulega samorozladowaniu. Jest to proces bardzo powolny, ale zauwazalny

Z jakiegos powodu, na paczkach do bateri pisze : najlepiej uzyc prezd 20XX

 

Taka to natura bateri. Nic na to nie poradzimy

Link to post
Share on other sites

zuczek- jak bateria to nie wazne. jaka pojemnosc to tez malo istotne. Istotny jest fakt, ze baterie ( kazda niezaleznie od typu i pojemnosci ) ulega samorozladowaniu. Jest to proces bardzo powolny, ale zauwazalny

Z jakiegos powodu, na paczkach do bateri pisze : najlepiej uzyc prezd 20XX

 

Taka to natura bateri. Nic na to nie poradzimy

Nie ważne? Właśnie że bardzo, bo jeśli to jest lipo to nic nie ma prawa się stać, natomiast zwykły nimh może się rozładować choć nie powinien (mój leży długo już i nic mu nie jest)

Link to post
Share on other sites

Czy po tygodniu rozładuje się chociaż pół ?(...)

Wszyscy Ci piszą, że to bardzo powolny proces, a Ty martwisz się o tydzień...

 

(...)A czy jak się weźmie w środku tygodnia i trochę postrzela to coś da ?

Tak, bardziej ją rozładujesz... :hahaha:

Edited by Powała
Link to post
Share on other sites

A gdyby ją podłączyć do ładowarki naładowaną to by skróciło jej żywotność ?

 

Tak. Przeładowałbyś baterie. Chyba, że się nie zrozumieliśmy. Bo ja rozumiem, że masz w pełni naładowaną baterie i podłączasz ją na Bóg wie ile do ładowania.

Link to post
Share on other sites