KAZ_OVER Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Witam ;) Mam problem z wyjęciem zwalniacza magazynka w moim M4A1 P&J. Nie mam pomysłu jak go wyciągnąć. Wie ktoś może czy trzeba odkręcić jakąś śrubkę, czy może na siłę, albo może jakiś pin? Proszę o każdą możliwą radę/przypuszczenie. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Guest Graszczur Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Może w pejotkach jest inaczej, ale w mojej emce SRC na zwalniaczu maga (na tym przycisku, który wciskasz palcem wskazującym) jest maleńka śrubka, którą należy odkręcić Link to post Share on other sites
Nath Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 W G/P te jest imbus, więc prawie na bank to kwestia tego małego imbusa. Możesz go nie widzieć, jeśli masz w miarę nową farbę na zwalniaczu (ja na swoim zobaczyłem dopiero jak mi AnR korpus wyczyścił). Link to post Share on other sites
mg79 Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Ewentualnie, jeśli nie ma śrubki, to wcisnij zwalniacz z drugiej strony i odkręcić sam przycisk, który może być nakrecany. Link to post Share on other sites
KAZ_OVER Posted July 10, 2012 Author Report Share Posted July 10, 2012 Za chiny nic się nie da zrobić :/ Ani tam nie ma śrubki na imbusa, ani na krzyżaka, tylko jest pin, który jest rozdzielną częścią i teoretycznie powinien wyjść, ale jego się nie da wypchnąć za cholerę :/ Odkręcić też nie ma jak, bo przycisk nie wychodzi, tylko ewentualnie można go wepchnąć do środka ;) Dupa. A może ktoś kto ma M4 P&J się wypowie? Link to post Share on other sites
Kazik94 Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 W mojej byłej M16 bojcowej też nie miałem żadnej śrubki. Podważyłem śrubokrętem płaskim guzik do zwalniania magazynka i go po prostu wykręciłem bo był wkręcany. :P Link to post Share on other sites
C3lin Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Może wrzucisz fotki obu stron? Link to post Share on other sites
Squad Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Wciśnij ma maxa przycisk zwalniacza magazynka, następnie chwyć zaczep który wyszedł z lewej strony korpusu i odkręć go przeciwnie do wskazówek zegara. Link to post Share on other sites
wespoli Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Dokładnie, wciśnij zwalniacz magazynka ile się tylko da i odkręcaj po drugiej stronie. Bolt catch może przeszkadzać, ale powinno przejść nad nim. Link to post Share on other sites
KAZ_OVER Posted July 10, 2012 Author Report Share Posted July 10, 2012 Wielkie dzięki Squad i wespoli ;) Udało się, teraz przystępujemy do rozbiórki gearboxa :D Pozdrawiam :D Link to post Share on other sites
Recommended Posts