dojcz Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 (edited) Witam. Doszła do mnie bateria li-po (7,4V) z wtykiem XT60, oczywiście zamówiłem też przejściówkę z XT60 na tamiyę żeńską. Po podłączeniu zestawu do repliki słychać tylko KLYK, KLYK, tak jakby zębatki się poblokowały, bateria jest nowa i nie używana, wątpie czy by była rozładowana na tyle żeby nie ruszyć sprężyny 110 (albo 120), niestety nie mam jeszcze ładowarki, jest w drodze do mnie, więc nie mam możliwości podładowania. Poczytałem o moim problemie i chyba wszystko wskazuje na to że tak jak w niektórych przypadkach mam złe bieguny na wtyczkach. Kolor ma znaczenie? :icon_biggrin: http://desmond.image...jpg&res=landing Teraz pytanie co z tym zrobić, odpiąć kabelki w tej przejściówce przy tamiyi czy przy xt60? a może przy wtyczce repliki coś przelutować czy przełożyć? Proszę o pomoc. Pozdrawiam elektyków :icon_wink: Dodam że zależało by mi żeby replika działała też na innych bateriach więc przebiegunowanie przy replice bym skreślił. Edited July 24, 2012 by dojcz Quote Link to post Share on other sites
Attero Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Zębatki próbują obracać się w drugą stronę i blokuje je antireversal. Zamień bieguny na baterii i przejściówce, tak by się zgadzały z repliką. Quote Link to post Share on other sites
dojcz Posted July 24, 2012 Author Report Share Posted July 24, 2012 A nie wystarczyłoby odlutować tamiye na przejściówce i po prostu ją na drugą stronę wtegować? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Albo rozebrać wtyczkę tamiya i przełożyć poprawnie kable. Albo zmienić tamiyę w replice na xt 60 i mieć święty spokój :) Quote Link to post Share on other sites
zuczek Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Pomyśl logicznie. Tak. Quote Link to post Share on other sites
dojcz Posted July 24, 2012 Author Report Share Posted July 24, 2012 Staram się myśleć logicznie, ale zawsze wolę się upewnić elektryków z WMASG, po prostu czasem mam wahania. Ale już wiem co trzeba zrobić, przy przejściówce po prostu odwrócę tamiyę, dzięki za pomoc :) AA moment, wyrwać kabelki z tamiyi czy jest jakiś sposób na odtegowanie ich? wypchać złączą jakimś śrubokrętem? ehh Quote Link to post Share on other sites
Malvin Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 (edited) AA moment, wyrwać kabelki z tamiyi czy jest jakiś sposób na odtegowanie ich? wypchać złączą jakimś śrubokrętem? ehh Nic na siłę !! Jak spojrzysz na wtyczkę z góry to zobaczysz, że konektorki (sorry, ale nie wiem jak to się fachowo nazywa) mają po bokach wystające "skrzydełka". Wystarczy je wcisnąć jakimś małym płaskim wkrętakiem i wypchnąć konektorki z wtyczki. Potem trzeba te "skrzydełka" wygiąć na zewnątrz, tak pod kątem ok. 30 stopni i wcisnąć kabelki z powrotem do wtyczki. Edited July 24, 2012 by Malvin Quote Link to post Share on other sites
zuczek Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Ja tam je zawsze ucinam bo te końcówki do niczego się nie nadają i lepiej lutować na żyle. Quote Link to post Share on other sites
dojcz Posted July 24, 2012 Author Report Share Posted July 24, 2012 Ok, Malvin - gdyby nie Twoja rada to wyrwał bym konektorki, dzięki, te skrzydełka są mikroskopijne ale jakoś się udalo, replika strzela, ROF większy o jakieś 40-50%, aż się boję o tego stockowego gearboxa :icon_rolleyes: Jakby co mam gwarancję jeszcze rok :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.