michal95 Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 Mam problem z ową bronią. Coś się stało, bateria? gear? nie wiem, pytam. Bateria naładowana wszystko ok. Broń przygotowana do strzału. Naciskam spust i czuje jak rozgrzewa mi się rączka i bateria(czyli prąd płynie) ale nic nie dochodzi do skutku. Z czym wiąże się zazwyczaj taki problem? Czy jest ktoś z okolic Zielonej Góry kto mógłby spojrzeć na nią? Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 Zwarcie lub uszkodzony w środku gearbox. Quote Link to post Share on other sites
eryk09pk Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 badz silnik za mocno dokrecony :) Quote Link to post Share on other sites
PlanB Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 Coś wymieniane ? rozkładane ? stock? Trochę wiecej info. Quote Link to post Share on other sites
tomaszko Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 miałem cos podobnego w swoim hk z AGMu. Nie wiem jak u Cb ale mi to sie stało na stockowej baterii (wtyki Tamiya). Miałem caly silnik ciepły i batke. Na poczatku sie przestraszyłem ze silnik spaliłem ale jednak nie :D wymieniłem batke na lipola i wtyki na t-conektory i po problemie :) (mogło to wynikac z mojego nieumiejętnego ladowania batki :D ) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Na poczatek to wyjmij silnik z raczki, podepnij wszystko na krotko i sprawdz czy jest reakcja na spust. Nastepnie regulacja wysokosci siilnika. Jak to nic nie da to bedziemy myslec dalej... Quote Link to post Share on other sites
michal95 Posted October 23, 2012 Author Report Share Posted October 23, 2012 Reakcja na spust? jedynie nagrzanie silnika i baterii.Nic z bronia nie robilem, zaczalem w niej grzebac dopiero wtedy zeby sprobowac samemu cos zdzialac ale to moje grzebanie ograniczalo sie do baterii i wykrecenia silnika. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 A wykręciłeś ten silnik z chwytu silnikowego i sprawdziłeś czy kreci silnikiem ?? Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 W HK416 z AGM kabel od gb do baterii w kolbie był taki czarny i skręcony, wyglądał trochę jak z telefonu ;p i tu był problem przewody te stawiały za duży opór przez co batka i silnik się nagrzewały a gb nie chciał ruszyć. Polecam wymianę najlepiej całego okablowania ;) Quote Link to post Share on other sites
michal95 Posted October 24, 2012 Author Report Share Posted October 24, 2012 Dokladnie. Dzieki. Tak też zrobie, pogrzebalem posprawdzalem. Przyczyna: okablowanie. Styki troche sie zuzyly juz i taki oto efekt. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.