Piotererasg Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Witam, jestem poczatkującym, chciałbym, trochę tuningować 028. Czyli dałbym zieloną gumkę g&g , lufa precka, guarder, i jakaś batka do 100zł. Opłaca się czy coś lepszego będzie? Link to post Share on other sites
Prokowal Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 (edited) Witaj zacznę od gumki jest ok lufa hmm mam mieszane uczucia tak jak maniacy na forum bardziej jestem za systemą a co do baterii to najlepiej lipo 7.4 poprawcie mnie jeżeli zle napisałem z lipo (poprawione) ale wrucmy do tematu jeżeli lipol ci odpowiada to ładowarka nowa Najlepiej batemix (batimex jak już to po pierwsze, po drugie batimex zdaje się nie robi ładowarek do lipo?) lipole są dobre i tanie na GF jeżeli się nie myle to lipol kosztuje najtańszy kole 50/60 zł więc aż tak dużo to nie jest. Jeszcze jakies pytania ? Edited October 30, 2012 by Marrtinez Link to post Share on other sites
-K2- Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 chciałbym, trochę tuningować 028. Czyli dałbym zieloną gumkę g&g , lufa precka, guarder, i jakaś batka do 100zł. Opłaca się czy coś lepszego będzie? Najlepszy tuning tej repliki polega na jej sprzedaniu i kupieniu czegoś lepszego. Oczywiście pod warunkiem że Cię na to stać. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu chcesz koniecznie tuningować swoją cymkę, to w zupełności wystarczy jej gumka i nowa bateryjka. Oczywiście możesz też podejść do tematu "na bogato", i jeśli koniecznie chcesz inwestować w tą replikę, to zmieniasz: lufkę na precyzyjną, gumkę, bateryjkę (najlepiej li-pol) kable na niskooporowe, dokładasz mosfeta, rozbierasz gearboxa i zmieniasz łożyska na metalowe (jeśli są plastiki), prowadnicę sprężyny na metalową (jeśli jest plastikowa), sprężynę na jakąś firmówkę a na koniec zmieniasz plastikowe pseudo_drewniane części na prawdziwe drewienka. Dzięki tym zabiegom dokładasz do repliki drugie tyle ile kosztowała ona przy zakupie. W myśl zasady: "kto bogatemu zabroni?". Link to post Share on other sites
Kris-bb Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 Najlepszy tuning tej repliki polega na jej sprzedaniu i kupieniu czegoś lepszego. Oczywiście pod warunkiem że Cię na to stać. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu chcesz koniecznie tuningować swoją cymkę, to w zupełności wystarczy jej gumka i nowa bateryjka. Oczywiście możesz też podejść do tematu "na bogato", i jeśli koniecznie chcesz inwestować w tą replikę, to zmieniasz: lufkę na precyzyjną, gumkę, bateryjkę (najlepiej li-pol) kable na niskooporowe, dokładasz mosfeta, rozbierasz gearboxa i zmieniasz łożyska na metalowe (jeśli są plastiki), prowadnicę sprężyny na metalową (jeśli jest plastikowa), sprężynę na jakąś firmówkę a na koniec zmieniasz plastikowe pseudo_drewniane części na prawdziwe drewienka. Dzięki tym zabiegom dokładasz do repliki drugie tyle ile kosztowała ona przy zakupie. W myśl zasady: "kto bogatemu zabroni?". A czemu zaraz sprzedac ? Wszedzie widze, ze jak tylko pojawia sie temat cm028 o tuningu to zaraz sprzedac ;/ bardzo dobra replika i ciezko ja zajechac ... o ile przestrzega sie pewnych rzeczy. Owszem, nie warto wiecej zmieniac jak gumka i lufa - stockowa fajnie hula a po wymianie w/w czesci bedzie jeszcze lepiej ... jak nie masz wiekszego budzetu rzedu 1000 zł to zostaw replike i zmien to co chcesz, a bedziesz zadowolony (po za wygladem) :D ... inaczej nie kupuj nic co kosztuje ponizej kafla. Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 (edited) Ja w seriach cm028-31 robiłem tunig :icon_wink: Gumka biały guarder, precka madbull ,spring sp130 guardera , łożyska ślizgowe ,metalowa prowadnica , do tego li po turnigy 11.1 :icon_biggrin: koszt od 40zł-70zł za bardzo fajną batkę no i kabelki i mosfet plus t-dansy bo tamyia to gówno ... Żębatki wytrzymują takie springi i tę baterię aczkolwiek nigdy nic nie wiadomo :icon_biggrin: chińczyk to chińczyk raz jest tak raz jest tak. Edited November 1, 2012 by rafik1213 Link to post Share on other sites
Tomciaz Posted May 13, 2013 Report Share Posted May 13, 2013 (edited) Podczepiam się pod temat. Ostatnio chronowałem swoją cymkę i po zimie pogubiła trochę fpsów (spadek do 330). Zastanawiam się co zrobić aby uzyskać pierwotne ~370, proszę o poradę (wymiana gumy i teflon fix wykonane, komora hopka jest w miarę szczelna), pod uwagę, póki co, biorę następujące opcje: *wymiana dyszy na doszczelnioną, *wymiana głowicy tłoka, *wymiana głowicy cylindra (opcja "na bogato"). Jestem otwarty również na inne warianty :icon_smile:. P.S. Nie, nie sprzedam cymki i nie kupię nowej. Po pierwsze - sentyment, po drugie, wolę grzebać w tej póki zbieram pierwsze szliwy w airsoftowej mechanice :icon_razz:. Edited May 13, 2013 by Tomciaz Link to post Share on other sites
Tomciaz Posted May 13, 2013 Report Share Posted May 13, 2013 EDIT: jeżeli chodzi o dyszę to mam na myśli typ "Bore-up". Sprężyny wymieniać nie chcę, przynajmniej na razie. Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted May 13, 2013 Report Share Posted May 13, 2013 To nie jest dział o tuningu. Zamykam Link to post Share on other sites
Recommended Posts