Limaxu Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Witam, Poszukuje li-po mniejszej od Turningy nano-tech 7.4V stick tak by weszła do prowadnicy kolby wraz z mosfetem. Przedstawiona batka mieści sie w prowadnicy lecz bez mosfeta.Wymiary obecnej batki:125mm x 22mm x 22mm Poszukuje batki o paramatrach 7.4V 2000-2200mAh 15-25C no i oczywiście mniejszej od w.w. Pozdrawiam, Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Musiał byś szukać ogniw 2S2P żeby wlazły tam głębiej a nie pod sam dekiel w ak....ale chyba nie masz ak? No to do prowadnicy nic lepszego nie zmieścisz. Albo robisz mały mosfet(bez ab i zbędnych płytek), albo rezygnujesz z pojemności. Ale niech ktoś jeszcze się wypowie Quote Link to post Share on other sites
zuczek Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Nie ma. Znajdź sobie coś 1400-1600mAh, może wejdzie. Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 (edited) Mosfet do frontgripu? Trochę więcej kabla, ale przy dobrych modelarskich nie powinno być problemu (1m/1mm^2 miedzi to ok 0.02Ohma, a tu dojdzie może 20-30cm). Albo pod stopkę kolby, albo do tego "pojemnika na baterie", ale to już zależy od rodzaju kolby. Edited November 9, 2012 by Akkenoth Quote Link to post Share on other sites
Limaxu Posted November 9, 2012 Author Report Share Posted November 9, 2012 A czy mozna zdemontowac mosfet i podłączyć kable bezposrednio do batki?Sorry,ale w tej dziedzienie jestem na serio zielony... Kolba CTR jakby ktos pytał.Replika Hk 416 5gen JG Quote Link to post Share on other sites
-=speedy=- Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Mosfet'u lepiej nie demontować, bo ma on za zadanie odciążyć styki puszczając przez nie wyłącznie sygnał oraz zmniejszenie oporów całego układu. Mosfet można zdemontować ale trzeba przerobić cale okablowanie co wiąże się także z rozebraniem gearboxa. Innymi słowy nie ma sensu wywalać mosfetu, gdy można przedłużyć kable i mosfet dać na froncie, a akumulator w kolbie. Quote Link to post Share on other sites
Limaxu Posted November 9, 2012 Author Report Share Posted November 9, 2012 zastanowie sie nad tym pomysłem. Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Dobra a da się kable przeprowadzić z kolby do frontu a potem do gb? tzn czy się pomieszczą? Quote Link to post Share on other sites
Limaxu Posted November 10, 2012 Author Report Share Posted November 10, 2012 pewnie trzeba bd całkiem nowe o mniejszym przekroju poprowadzic okablowanie... li-po o mniejszym pojemności wejdzie,ale ta replika ma 430fps'ów GB V gen JG Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Ważniejsze od fps są: sprężyna, silnik i zębatki. Taką prędkość wylotową można uzyskać i na M110, zębatkach 16:1 i silniku ultra torque, jak i na M130, fabrycznych zębach i silniku hi-speed. Okablowanie 1mm^2 modelarskie powinno być akurat, 1,5mm i tak ciężko upakować w tych kanalikach GBv2, a różnica oporu niewielka. Długość kabli też nie powinna wiele zmienić, bo różni się tylko o dwukrotność odcinka od wyjścia na silnik do chwytu przedniego czyli 20-30 cm. Poprowadzić kable z kolby na przód powinno się dać przy górnej krawędzi GB, ale to już zależy od konkretnej repliki - z v2 nie mam dużo doświadczenia. Trochę offtopując, emki są straszne pod względem miejsca na baterie :wink: A może pokrowiec na kolbę? Quote Link to post Share on other sites
virusotron Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Taką prędkość wylotową można uzyskać i na M110, zębatkach 16:1 i silniku ultra torque, jak i na M130, fabrycznych zębach i silniku hi-speed. Prędkość wylotowa (fps) nie zależy od silnika lub zębatek tylko od zespołu cylindra... ROF to całkiem inna sprawa. Nie chodzi tyle o opór w kablach tylko czy dadzą tyle A przenieść... Quote Link to post Share on other sites
Limaxu Posted November 11, 2012 Author Report Share Posted November 11, 2012 chyba jednak dam batke na zew.przy kolbie. Ew.do puszki na przód Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 (edited) Prędkość wylotowa (fps) nie zależy od silnika lub zębatek tylko od zespołu cylindra... ROF to całkiem inna sprawa. Silnik nie ma nic do FPS, ale razem z zębatkami i sprężyną odpowiada za to, jaki prąd replika ciągnie. I dlatego o to się pytam - może wystarczy 7.4V 1100mAh 15C, a może 2200mAh 30C będzie się dusić. Nie chodzi tyle o opór w kablach tylko czy dadzą tyle A przenieść... Czyż nie od oporu zależy to, jaki prąd może nimi płynąć przy określonym napięciu? Prawo Ohma coś mówi? :icon_wink: @Limaxu Pokrowiec na kolbie i będzie śmigać, dużo się zmieści, a jak dobrze dobierzesz, to i jakieś pkt do lansu dojdą. Edited November 11, 2012 by Akkenoth Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.