Dawid501 Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Witam 2 dni temu kupiłem M4 PWS DIABLO i na początku ściągnełem kolbę i włożyłem baterie to normalnie strzelało na drugi dzień wsadziłem baterie do ładowanie i po naładowaniu włożyłem ją do karabinu, karabin nie działał gdy naciskałem spust to nawet silnik nie warkocze. Może ktoś miał taki problem i podpowie co mam zrobić? Może urwane kable albo cos spalone. Link to post Share on other sites
Mortis Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Może jakiś link? To ta replika? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=8859 Link to post Share on other sites
otix96 Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Może zacinka ?Podłącz większą baterie i przestrzel na razie to mi przychodzi do głowy jeśli coś jeszcze mi przyjdzie napisze ci na PW . Link to post Share on other sites
Dawid501 Posted November 11, 2012 Author Report Share Posted November 11, 2012 (edited) tak replika co pan wysłał . Nie to nie jest zacinka bo nawet silnik nie warkocze podłanczałem batki ni-mh 8.4v i nie diałało potem podłączyłem li-po 11,1 i było tak sama jest tak jakby kable nie dochodiły do silnika. Prosze o pomoc.. Edited November 11, 2012 by Dawid501 Link to post Share on other sites
Nitro Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 A czy silnik delikatnie stuka przy naciśnięciu spustu?Jaka tam sprężyna siedzi?Czy jest w replice bezpiecznik?czy na pewno masz batkę dobrze wpiętą? Co w replice siedzi?Bedzie łatwiej. Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Odkręć 2 małe śrubki w chwycie pistoletowym i sprawdź czy kable od silnika się nie obluzowały. Jeśli nie to wyjmij silnik i sprawdź czy gdy jest podłączony to działa. Link to post Share on other sites
Nitro Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 (edited) Warto wspomnieć,żeby tej trzeciej środkowej(mniejszej od pozostałych) nie tykał,bo rozreguluje pozycję silnika. Edited November 11, 2012 by nicknitro Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 nicknitro popieram i dlatego napisałem o 2 ale warto nowym o tym wspomnieć. Link to post Share on other sites
Dawid501 Posted November 11, 2012 Author Report Share Posted November 11, 2012 Tej 3 śróbki nawet nie miałem W diablo zostały przeprowadzone modyfikacje : - Wzmocnienia GB blachami -Cylinder chromowany typ 2 -Tłok SHS 14 zębów metalowych -Łożyska kulkowe 8mm -Prowadnica metalowa łożyskowana SHS -Silnik neodymowy z CYMY -Lipo 11,1v -Lufa Madbull ver. II -Gumka zielona G&G - Popychacz SHS i czy jest możliwość ze li-pol spalił silnik ? ze wogole nie kręci ?? Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Nie miałeś takiej większej śrubki w chwycie?? Wyjmij silnik z chwytu podłącz kabelki dobrze, teraz podłącz baterie i naciśnij na spust. Jak nie będzie się kręcił to pomyślimy dalej. Link to post Share on other sites
SirHawk Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Sprawdź bezpiecznik. Link to post Share on other sites
Nitro Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 (edited) Ta 3 śrubka powinna być(mały wkręcany w dziurkę imbus :icon_smile: Sam tego pws'a chciałem kupić ;p Co do lipola i silnika.Możliwe,ale mało prawdopodobne. Edited November 11, 2012 by nicknitro Link to post Share on other sites
przemekkol Posted November 4, 2013 Report Share Posted November 4, 2013 wiesz co też miałem ten problem tu chodzi o to że w prowadnicy kolby słabo trzymają się kable i najlepiej obkleić je izolką u mnie się sprawdziło i tzryma już pół roku Link to post Share on other sites
Recommended Posts