Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

TRANSMISJA - MILSIM - 17022013 Rumia i okolice


Recommended Posts

„TRANSMISJA” MILSIM-owa gra lokalna z wykorzystaniem replik AS.

 

Termin: 17.02.2013 (Niedziela)

 

Teren - Sektor Rumia-Łężyce-Bieszkowice-Reszki

Mapa - http://dl.dropbox.co...eszkowice84.jpg

Oryginalna siatka 1965 (nieopisana) +na czerwono naniesiona i opisana WGS 84

 

Czas gry: od 9:00 do 15:00

 

Cel gry: doskonalenie nawigacji terenowej, poruszanie się w trudnym terenie, maskowanie, śledzenie i zacieranie śladów, sprawdzian kondycyjny, sprawdzian umiejętności bojowych z maksymalnie dostępnym urealnieniem (szczegóły niżej).

 

Dla kogo gra: TYLKO dla uczestników z zacięciem MILSIM-wym. Nie gwarantujemy kontaktów ogniowych, nie gwarantujemy NICZEGO. Najważniejsze jest WYKONANIE ZADANIA!

 

ZAŁOŻENIA I ZADANIA:

 

Grupa RIS została zrzucona w terenie i ma ustawić transmiter, który będzie nadawał ciągły sygnał przez określony czas.

 

Jeden rodzaj grup (S&D) mają za zadanie nie dopuścić do uruchomienia transmitera przez SATCOM lub przerwać sygnał transmitera.

 

Drugi rodzaj grup (CSAR) mają za zadanie umożliwić grupie RIS wykonanie zadania i ewakuację.

 

Grupy S&D mogą oznaczyć się kolorem żółtym. Grupy S&D mogą używać częstotliwości 143.225/443.225

 

Grupy CSAR mogą oznaczyć się kolorem pomarańczowym. Grupy S&D mogą używać częstotliwości 143.775/443.775

 

Mogą nie oznacza że MUSZĄ.

 

Realizacja zadania przez S&D i CSAR jest KOMPLETNIE DOWOLNA. Możecie współpracować/sabotować/mylić/likwidować/molestować/nękać/podszywać się pod inne grupy - PEŁNA DOWOLNOŚĆ DZIAŁAŃ.

Uważam że np kontakt, rozpoznanie, ustalenie RV i spotkanie z sojuszniczą grupą już będzie jakimś tam sukcesem w czasie gry.

 

Przed grą będą znane WSZYSTKIM GRUPOM:

 

-3 przypuszczalne strefy zrzutu grupy RIS – strefa zrzutu jest również strefą ewakuacji grupy RIS

-Godzina zrzutu grupy RIS

-Azymut poruszania się grupy RIS

-3 przypuszczalne strefy ustawienia transmitera

-przybliżona godzina uruchomienia transmitera

-godzina zakończenia transmisji transmitera

 

Przed grą będą znane POSZCZEGÓLNYM GRUPOM:

 

-miejsce startu danej grupy

-godzina startu danej grupy

-10-literowiec dla danego rodzaju (S&D lub CSAR) grup

-hasło-odzew dla danego rodzaju grup

 

SYSTEM TRAFIEŃ I OGRANICZENIA:

 

TYLKO real-capy, ewentualnie magazynek załadowany odpowiednią ilością amunicji odpowiednik oryginału

maksymalna ilość amunicji na gracza (luzem i w magazynkach) 300, broń wsparcia – 600.

 

TRAFIENIA – do pierwszego trafienia!!! Żadnych medyków, żadnych ran lekkich, itp.

Trafiony obojętnie w co i jaką ilością kulek – KONIEC GRY.

Trafienie w replikę eliminuje z gry TYLKO REPLIKĘ, gracz może grać dalej.

 

GRA TYLKO DLA OSÓB PEŁNOLETNICH.

 

TRANSMITER:

To urządzenie rzeczywiście transmitujące sygnał WiFi (widoczny chociażby na każdym telefonie komórkowym z WiFi). Transmiter może być uruchomiony TYLKO raz i MUSI działać nieprzerwanie do konkretnej godziny. Grupy S&D mogą przerwać transmisję przez wyłączenie urządzenia. Dla pewności grających, że urządzenie zostało wyłączone, należy zawiesić na urządzeniu kartkę z napisem „ transmisja przerwana” (kartka będzie leżała pod urządzeniem). Urządzenia prosimy nie zabierać ze sobą, gdyż po grze chcemy je odzyskać.

 

ZWYCIĘZCY:

Po grze każda grupa sporządzi AAR, na podstawie którego sami określimy kto najlepiej wywiązał się z realizacji zadania lub przyczynił się do jego wykonania. Nie ma konkretnych punktów, jest konkretne zadanie!

 

ZGŁOSZENIA:

Każdy, kto jest zainteresowany, proszę o zgłoszenie na mail ms1978@o2.pl W mailu proszę TYLKO o:

nazwę grupy (może być fikcyjna)

wybór rodzaju działań – S&D lub CSAR

 

JEDYNY WARUNEK – grupa MUSI liczyć PRZYNAJMNIEJ 2 osoby – względy bezpieczeństwa off-game.

 

Proszę nie pisać mi ilości osób danej grupy!!! Ja też gram i chcę wiedzieć jak najmniej!

 

Gra odbędzie się NIEZALEŻNIE OD POGODY I ILOŚCI ZGŁOSZEŃ!

 

UWAGA - LICZBA GRUP OGRANICZONA!!!

 

Pytania ogólne można zadawać tu, ale bardzo proszę nie pisać nic, co mogłoby sugerować przybycie na grę.

 

Na grze obowiązuje przede wszystkim zdrowy rozsądek i gra fair-play. Nie robimy niczego co mogłoby popsuć zabawę innym i nam samym.

 

ORGANIZATOR:

Brak jako takiego organizatora. Każdy gra na własną odpowiedzialność. My tylko aranżujemy grę.

 

Kim jesteśmy?

North Troopers to grupa założona ponad dwa lata temu przez graczy paintballowych z kilkuletnim stażem z bardzo mocnym ukierunkowaniem na gry z urealnieniem i MILSIM-y. Mamy za sobą organizację i współorganizację kilkunastu gier z urealnieniem i MILSM oraz udział w kilkudziesięciu tego typu gier (również z wykorzystaniem replik AS).

Aranżujemy tą grę celem rozpoznania potencjalnej grupy Graczy ASG ukierunkowanej na gry MILSIM. Między innymi dlatego tak restrykcyjne ograniczenia amunicji i tak radykalny system trafień.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...